Faelivrin schreef:Anders maken we er even een probleem van.
Bokt kan er niks aan doen, en kijk er gewoon niet naar.
Hop mensen, oogkleppen op en doen of je neus bloedt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Anders maken we er even een probleem van.
Bokt kan er niks aan doen, en kijk er gewoon niet naar.
Liek_ schreef:Hop mensen, oogkleppen op en doen of je neus bloedtDat is de maatschappij van tegenwoordig, wens ik geen deel van uit te maken en dat doe ik dus ook pertinent niet
Faelivrin schreef:Liek_ schreef:Hop mensen, oogkleppen op en doen of je neus bloedtDat is de maatschappij van tegenwoordig, wens ik geen deel van uit te maken en dat doe ik dus ook pertinent niet
Wat wou je er dan aan doen? Naïef gevalletje hoor.Je wilt het niet weg hebben, maar er niet naar kijken weiger je ook. Tis het een of het ander.
Liek_ schreef:Pretendeer niks; ik heb jou nergens als dom wicht afgescheept.
Faelivrin schreef:Liek_ schreef:Pretendeer niks; ik heb jou nergens als dom wicht afgescheept.
Nee dat verzin ik zelf. Zo worden dames van 17 namelijk tegenwoordig afgeschilderd in deze maatschappij.
Faelivrin schreef:Je vraagt of er iets aan veranderd kan worden, of dat je er te zwaar aan tilt.
Er is al 20 keer antwoord gegeven, so what's the point?
Faelivrin schreef:Ik geloof dat ik het al snap. Het gaat niet over bokt maar over google. Denk dan voortaan eerst na WAAR je een topic opend, ForumZaken is voor BOKT, niet voor GOOGLE. Bokt heeft dan dus weer niks met Google te maken [op de banners, die automatisch gaan, na.] dus dien je klacht bij Google in, en niet in een topic op notabene ForumZaken, waardoor je beginpost dus fout begrepen word.
Tadaa. *temt.
Joscaa schreef:Tsja, het komt een beetje beroerd over inderdaad, maar Bart en Heike kunnen er ook niks aan doen.
Google plaatst advetentie's n.a.v. steekwoorden, dus ja..![]()
enheelstiekemvindikhetwelgrappigSssssssst