[Dienstmededeling] Verklaring Yvonniej stopt met modereren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoukie

Re: [Dienstmededeling] Verklaring Yvonniej stopt met moderer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:57

Mag Yvonniej nu wel of niet haar eigen mening hierover geven? Of krijgt ze een OW wanneer ze dit doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:58

Ik ben het helemaal met je eens shadow. Eerst bij hoog en laag beweren dat er niks loos is en nu een trap na.

Nou ja, wat verbaas ik me eigenlijk nog? Ik denk ook niet dat we Yvonniej hier zullen zien

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:59

Dus de quote over het spreekverbod is weer eens volledig uit z'n verband gerukt!

Ik ben ook wel benieuwd naar de reactie van Yvon, maar ik vind ook dat sommige gebruikers niet direct maar weer het mod-team moeten aanvallen over evt. tegenstrijdigheden. Niet echt objectief om er maar meteen weer vanuit te gaan dat er vanuit de beheerskant dingen achter gehouden zouden worden.

Dingen kunnen nogal uit z'n verband gerukt worden of verkeerd geïnterpreteerd. Wellicht verwachtte Yvon dit NU niet nee, maar dat betekent niet dat er in het verleden geen twijfels geweest zijn.....

youngster

slimmerik schreef:
Er is een ruzie tussen haar en Lia_ zover ik weet. Beiden hebben volgens mij een verbod gekregen het over elkaar te hebben en hebben ook een contact verbod. Lia_ heeft eergister wel iets over Yvonniej gepost (denk ik: post is verwijderd) en heeft direct een ban aan haar broek gekregen....... (zie banlijst) Direct daarna is volgens mij Yvonniej voorzien van een pb waarin haar ontgroenning werd aangekondigd.

Ik vind het allemaal héél erg knullig verlopen en vind het onbegrijpelijk dat het topic van Lia_ toen over Yvonniej toen zo laks beoordeeld is door het team. Het verdient absoluut geen schoonheids prijs !!!

Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk Bloos

Revanches

Bedankt voor de uitleg Ellende! Lachen
Het wordt zo al een stukje duidelijker!

Toch heb ik het idee dat er meerdere dingen loos zijn binnen het mod-team. Volgens mij wordt er nog het een en ander verborgen gehouden. Wat is anders de toedracht van het stoppen van enkele mods,binnen zo'n korte tijd(pakweg 2 maanden)
Wat is er toch aan de hand? Is er dan zoveel onenigheid tussen jullie? Ach gut

De sfeer binnen bokt wordt hierdoor niet bepaald verbeterd!
En dat terwijl de slogan voor het nieuwe jaar is: Een beter bokt begint bij jezelf! Knipoog

Ik hoop dat Yvonne zich als zwarte bokker gewoon welkom voelt!
Jammer dat het zo gegaan is!
Yvonne: Welcome back,black bokker! Haha!

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:00

Ik vrees inderdaad ook van niet faye..
Ik begrijp het compleet als ze nu niks meer met bokt te maken wil hebben..
Op zo'n manier is het geen leuk zaken doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:01

Aha, was dat die ban waar ik meer over gelezen had. Nou ja, de logica is iig zoek Haha! Haha!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:02

Toen die hele afaire is geweest met Lia_ moet dit haast wel achter de schermen zijn besproken. Dus Yvonniej moet geweten hebben dat er twijfels waren omtrent haar modschap.

Dat ze er helemaal niks vanaf weet zoals zij zelf zegt geloof ik gewoon niet.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:02

Yvonniej schreef:
alja schreef:
sorry hoor maar dit zat er toch aan te komen, denk zelfs dat jij dit hebt moeten zien aankomen yvonniej!
maar ondanks nog veel plezier op bokt....

Het is jammer dat gewone bokkers niks mee krijgen op de modfora.
Want NEE, dit zat er in mijn ogen niet aan te komen. En in ogen van een aantal andere mods ook niet!

Yvonniej, dat is óf héél erg naïef óf een leugen.

Ik denk dat het een verstandige beslissing is, een andere mogelijkheid was er bijna niet, zo door "modderen" was ook geen werken lijkt me. De uitvoering verdient geen schoonheidsprijs, een les voor de toekomst.

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Margreet op 26-01-07 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:03

Youngsters bij haar aanstelling hebben ze toch gezegd dat fouten in het verleden liggen, en dat iedereen die maakt. Ga ik vanuit dat het mod team dat dan ook vergeten is.

Trouwens de zaak was afgehandeld toch? Dus snap ik de drukte die sommige erom maken ook niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:04

Misschien achter haar rug om gesproken? Is niks nieuws hoor Knipoog

Er zijn natuurlijk twee kanten, maar alleen al het feit dat er nu weer een topic VOOR Yvonniej geopend wordt ipv dat ze het zelf doet is al vreemd.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:05

Bedankt voor de uitleg! Haha!

Maar waarom is een eerder transactieprobleem dan een probleem om onvoldoende mod te kunnen zijn?

slimmerik

Ik denk dat Yvonniej gezien haar installatie en daarna het van tafel vegen van alle bezwaren daarop zich héél erg gesteund gevoeld heeft door het team...... Een schijnvertoning en schijnveiligheid achteraf dus.....

En om maar gelijke monnikken gelijke kappen toe te passen, raakt de een het modschap kwijt en krijgt de ander een ban....

Beetje (??) machtsmisbruik ?
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 26-01-07 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

katiavl schreef:
Youngsters bij haar aanstelling hebben ze toch gezegd dat fouten in het verleden liggen, en dat iedereen die maakt. Ga ik vanuit dat het mod team dat dan ook vergeten is.

Trouwens de zaak was afgehandeld toch? Dus snap ik de drukte die sommige erom maken ook niet...

Jep dat was ook vast de bedoeling. Maarrrr een aantal gebruikers was het daar niet mee eens.. dat blijkt wel, anders had Lia_ geen ban gehad. Dus moesten ze het naar mijn idee wel bespreken.

Faye.. Yvonniej kon toch ook gewoon achter de schermen lezen?? Verward Hoezo achter haar rug om.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:06

faye schreef:
Misschien achter haar rug om gesproken? Is niks nieuws hoor Knipoog

Er zijn natuurlijk twee kanten, maar alleen al het feit dat er nu weer een topic VOOR Yvonniej geopend wordt ipv dat ze het zelf doet is al vreemd.

Dat ben ik niet helemaal met je eens.... wij (eenvoudige, zwarte users) wilden immers een verklaring vanuit het mod-team. En die hebben we nu gehad......

pubelia

Ik ga denk ik ook met schadow mee. Als moderator team sta je al niet zo sterk, want jij bent het aanspreek punt van heel bokt. Mensen gaan pluizen naar je zwakheden en als dan niet het hele team achter je staat dan denk ik idd dat je hier op bokt een probleem hebt als mod zijnde...

Ik heb het niet allemaal gevolgd, maar ik zou erg graag het verhaal van Yvonniej's kant willen horen, en dan echt het hele verhaal

Yell

Ellende schreef:
Het 'spreekverbod' gaat niet over Yvonniejs aftreden als moderator maar over de persoonlijke vete tussen Lia_ en Yvonniej. Wij hebben geprobeerd om tot een constructieve oplossing te komen, dat bleek niet mogelijk. Daardoor is besloten om beiden daarover een spreekverbod op te leggen. Dat is standaard bij persoonlijke vetes tussen gebruikers: deze mogen niet op het forum worden "uitgevochten".

Dit bleek niet mogelijk omdat de andere bokker zich niet liet bemiddelen. Laten we dat even duidelijk stellen.

Eigenlijk had ik gelijk mijn verhaal ook openbaar op bokt moeten zetten. Maar omdat 'negeren' volgens het team het beste was heb ik dat maar gedaan. Want alles zou opgelost worden. Nou dit blijkt de oplossing.

Had ik mijn verhaal maar eerder op bokt gezet, dan kon iedereen beide kanten lezen. Nu krijg ik er een OW voor. En het lijkt me ook niet meer belangrijk. Het is nu 'opgelost'.

Iedereen bedankt voor de leuke/lieve/aardige pm's en berichten hier. Ik ga zeker gewoon doorbokken. Maar zeker met een andere insteek als voorheen Lachen

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:07

manzano schreef:
Dat ben ik niet helemaal met je eens.... wij (eenvoudige, zwarte users) wilden immers een verklaring vanuit het mod-team. En die hebben we nu gehad......

Nee, van het mod-team EN Yvonne zelf.
En volgens mij hebben we die nog niet gehad..
Als dat wel het geval is, spreekt Yvonne zichzelf wel héél erg tegen.

manzano

Yvonniej schreef:
Ellende schreef:
Het 'spreekverbod' gaat niet over Yvonniejs aftreden als moderator maar over de persoonlijke vete tussen Lia_ en Yvonniej. Wij hebben geprobeerd om tot een constructieve oplossing te komen, dat bleek niet mogelijk. Daardoor is besloten om beiden daarover een spreekverbod op te leggen. Dat is standaard bij persoonlijke vetes tussen gebruikers: deze mogen niet op het forum worden "uitgevochten".

Dit bleek niet mogelijk omdat de andere bokker zich niet liet bemiddelen. Laten we dat even duidelijk stellen.

Eigenlijk had ik gelijk mijn verhaal ook openbaar op bokt moeten zetten. Maar omdat 'negeren' volgens het team het beste was heb ik dat maar gedaan. Want alles zou opgelost worden. Nou dit blijkt de oplossing.

Had ik mijn verhaal maar eerder op bokt gezet, dan kon iedereen beide kanten lezen. Nu krijg ik er een OW voor. En het lijkt me ook niet meer belangrijk. Het is nu 'opgelost'.

Iedereen bedankt voor de leuke/lieve/aardige pm's en berichten hier. Ik ga zeker gewoon doorbokken. Maar zeker met een andere insteek als voorheen Lachen

Verward Verward

ladylayJarig

machtsgebruik...ja, maar dat word hier wel vaker gebruikt
maar dat kom je overal tegen, dat is juist zo jammer..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:08

youngster schreef:
katiavl schreef:

Jep dat was ook vast de bedoeling. Maarrrr een aantal gebruikers was het daar niet mee eens.. dat blijkt wel, anders had Lia_ geen ban gehad. Dus moesten ze het naar mijn idee wel bespreken.

Faye.. Yvonniej kon toch ook gewoon achter de schermen lezen?? Verward Hoezo achter haar rug om.

Maar gebruikers hebben toch niks te zeggen, anders zouden er geen mods zijn?
Bedoel je kan ontevreden zijn, maar zoals lia het deet was in mijn ogen vaak tever gaan

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:08

Hoop dat dit besluit wat meer rust gaat geven in het modteam. Hoop ook dat in het vervolg dit soort beslissingen sneller genomen worden, had een hoop ellende bespaard (he, ellende Clown ). Denk ook dat je dit soort besluiten niet moet zijn als eentje tussen goed en kwaad of iemand wel goed heeft gehandeld, maar om de werking van bokt te bevorderen.
Hoop dat het mod-team hier zijn lering uit trekt en ervoor zorgt dat dit niet meer gaat gebeuren. Regels zijn prima, maar leef ze dan ook zo uit. Stel ook regels op aan modderaars voordat ze mod worden. Soort van aanstellings vereiste.
Daarnaast zou ik het fijn vinden als de mods ook dat doen wat ze zeggen, dus wat meer overleg en ik hoop dat ze wat meer uitleg gaat geven bij bepaalde acties. Dat laatste zorgt er namelijk voor dat vaak onbegrip is, waardoor je de bokker versus mod problemen gaat krijgen. Dit was een typisch voorbeeld van.

Veel plezier hier Doei!

ladylayJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:09

je mag dus nog steeds niks zeggen ?

Yell

slimmerik schreef:
Ik denk dat Yvonniej gezien haar installatie en daarna het van tafel vegen van alle bezwaren daarop zich héél erg gesteund gevoeld heeft door het team...... Een schijnvertoning en schijnveiligheid achteraf dus.....

En om maar gelijke monnikken gelijke kappen toe te passen, raakt de een het modschap kwijt en krijgt de ander een ban....

Beetje (??) machtsmisbruik ?

Nee hoor zo was niet de afspraak. De afspraak was zoals hier al eerder aangegeven.

Ik heb me nooit misdragen maar krijg wel de straf. Dat zal toch te zot zijn, als dat te maken had met de ban van de andere user.

manzano

Mietje schreef:
manzano schreef:

Nee, van het mod-team EN Yvonne zelf.
En volgens mij hebben we die nog niet gehad..
Als dat wel het geval is, spreekt Yvonne zichzelf wel héél erg tegen.

Dat moet ze toch echt zelf doen.... ik vind niet dat het mod-team namens haar een uitleg kan schrijven (aangezien de meesten hier dat niet eens zouden geloven Knipoog). Maar zelf doet ze het niet omdat ze er een OW voor zou krijgen, wat dan door de mods weer wordt tegen gesproken.....

Dus Yvon... het staat verscheidene keren dat je er geen OW voor krijgt. Dus dan kunnen ze dat ook niet maken lijkt me. En anders eet ik m'n hoed op Haha!