Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Er is een ruzie tussen haar en Lia_ zover ik weet. Beiden hebben volgens mij een verbod gekregen het over elkaar te hebben en hebben ook een contact verbod. Lia_ heeft eergister wel iets over Yvonniej gepost (denk ik: post is verwijderd) en heeft direct een ban aan haar broek gekregen....... (zie banlijst) Direct daarna is volgens mij Yvonniej voorzien van een pb waarin haar ontgroenning werd aangekondigd.
Ik vind het allemaal héél erg knullig verlopen en vind het onbegrijpelijk dat het topic van Lia_ toen over Yvonniej toen zo laks beoordeeld is door het team. Het verdient absoluut geen schoonheids prijs !!!
Yvonniej schreef:alja schreef:sorry hoor maar dit zat er toch aan te komen, denk zelfs dat jij dit hebt moeten zien aankomen yvonniej!
maar ondanks nog veel plezier op bokt....
Het is jammer dat gewone bokkers niks mee krijgen op de modfora.
Want NEE, dit zat er in mijn ogen niet aan te komen. En in ogen van een aantal andere mods ook niet!
katiavl schreef:Youngsters bij haar aanstelling hebben ze toch gezegd dat fouten in het verleden liggen, en dat iedereen die maakt. Ga ik vanuit dat het mod team dat dan ook vergeten is.
Trouwens de zaak was afgehandeld toch? Dus snap ik de drukte die sommige erom maken ook niet...
faye schreef:Misschien achter haar rug om gesproken? Is niks nieuws hoor
Er zijn natuurlijk twee kanten, maar alleen al het feit dat er nu weer een topic VOOR Yvonniej geopend wordt ipv dat ze het zelf doet is al vreemd.
Ellende schreef:Het 'spreekverbod' gaat niet over Yvonniejs aftreden als moderator maar over de persoonlijke vete tussen Lia_ en Yvonniej. Wij hebben geprobeerd om tot een constructieve oplossing te komen, dat bleek niet mogelijk. Daardoor is besloten om beiden daarover een spreekverbod op te leggen. Dat is standaard bij persoonlijke vetes tussen gebruikers: deze mogen niet op het forum worden "uitgevochten".
manzano schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens.... wij (eenvoudige, zwarte users) wilden immers een verklaring vanuit het mod-team. En die hebben we nu gehad......
Yvonniej schreef:Ellende schreef:Het 'spreekverbod' gaat niet over Yvonniejs aftreden als moderator maar over de persoonlijke vete tussen Lia_ en Yvonniej. Wij hebben geprobeerd om tot een constructieve oplossing te komen, dat bleek niet mogelijk. Daardoor is besloten om beiden daarover een spreekverbod op te leggen. Dat is standaard bij persoonlijke vetes tussen gebruikers: deze mogen niet op het forum worden "uitgevochten".
Dit bleek niet mogelijk omdat de andere bokker zich niet liet bemiddelen. Laten we dat even duidelijk stellen.
Eigenlijk had ik gelijk mijn verhaal ook openbaar op bokt moeten zetten. Maar omdat 'negeren' volgens het team het beste was heb ik dat maar gedaan. Want alles zou opgelost worden. Nou dit blijkt de oplossing.
Had ik mijn verhaal maar eerder op bokt gezet, dan kon iedereen beide kanten lezen. Nu krijg ik er een OW voor. En het lijkt me ook niet meer belangrijk. Het is nu 'opgelost'.
Iedereen bedankt voor de leuke/lieve/aardige pm's en berichten hier. Ik ga zeker gewoon doorbokken. Maar zeker met een andere insteek als voorheen
youngster schreef:katiavl schreef:Youngsters bij haar aanstelling hebben ze toch gezegd dat fouten in het verleden liggen, en dat iedereen die maakt. Ga ik vanuit dat het mod team dat dan ook vergeten is.
Trouwens de zaak was afgehandeld toch? Dus snap ik de drukte die sommige erom maken ook niet...
Jep dat was ook vast de bedoeling. Maarrrr een aantal gebruikers was het daar niet mee eens.. dat blijkt wel, anders had Lia_ geen ban gehad. Dus moesten ze het naar mijn idee wel bespreken.
Faye.. Yvonniej kon toch ook gewoon achter de schermen lezen??Hoezo achter haar rug om.
slimmerik schreef:Ik denk dat Yvonniej gezien haar installatie en daarna het van tafel vegen van alle bezwaren daarop zich héél erg gesteund gevoeld heeft door het team...... Een schijnvertoning en schijnveiligheid achteraf dus.....
En om maar gelijke monnikken gelijke kappen toe te passen, raakt de een het modschap kwijt en krijgt de ander een ban....
Beetje (??) machtsmisbruik ?
Mietje schreef:manzano schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens.... wij (eenvoudige, zwarte users) wilden immers een verklaring vanuit het mod-team. En die hebben we nu gehad......
Nee, van het mod-team EN Yvonne zelf.
En volgens mij hebben we die nog niet gehad..
Als dat wel het geval is, spreekt Yvonne zichzelf wel héél erg tegen.