Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Vooral het sturend optreden in discussies bleek niet te werken zonder bevoegdheden, Baroen. Dat was de reden dat ik dat aangezwengeld heb.
Er wordt hier steeds gepiept dat er te weinig moderators zijn, wat is dan een logischer keuze dan de submod wat extra bevoegdheden te geven? Een simpel slotje geven of verplaatsen moet toch niet zo moeilijk zijn.
youngster schreef:Fitzroy schreef:Vooral het sturend optreden in discussies bleek niet te werken zonder bevoegdheden, Baroen. Dat was de reden dat ik dat aangezwengeld heb.
Er wordt hier steeds gepiept dat er te weinig moderators zijn, wat is dan een logischer keuze dan de submod wat extra bevoegdheden te geven? Een simpel slotje geven of verplaatsen moet toch niet zo moeilijk zijn.
Ben ik helemaal met je eens.
Ik vind het ook ontzettend frustrerend dat ik als Submod niks extra's kan, terwijl ik wel veel dingen zie ik of op slot kunnen of verplaatst moeten worden.
Zou toch vrij simpel iets moeten zijn lijkt mij.
baroen schreef:maar daarom toch sub mod ? dat ik sub mod dus ook onzin vind, mag duidelijk zijn, maar die functie hebben jullie toch zelf geaccepteerd? als je min of meer dezelfde bevoegdheden hebt als een mod, dan slaat sub mod toch nergens op?
jullie wisten toch wat het in hield, toen je de ' functie" accepteerde?
slimmerik schreef:Ze wisten wel wat het "inhield", maar in de functie omschrijving wordt de verwachting gewekt dat ze serieus genomen worden: niet dus !!
Fitzroy schreef:Vooral het sturend optreden in discussies bleek niet te werken zonder bevoegdheden, Baroen. Dat was de reden dat ik dat aangezwengeld heb.
Quellian schreef:baroen schreef:sorry?welke kans waarop?
To be 'sub-God'
Fitzroy schreef:Eigenlijk kun je niet veel meer dan een gewone gebruiker en dat is gelijk mijn grootste frustratie.
Je kunt TeMmen, je kunt PB's sturen aan de mods en evt. sturende opmerkingen maken in de hoop dat ze van een submod iets willen aannemen.
slimmerik schreef:Fitzroy schreef:Eigenlijk kun je niet veel meer dan een gewone gebruiker en dat is gelijk mijn grootste frustratie.
Je kunt TeMmen, je kunt PB's sturen aan de mods en evt. sturende opmerkingen maken in de hoop dat ze van een submod iets willen aannemen.
Baroen, kijk hieruit blijkt dus gewoon dat je als sub-mod nog "minder" bent dan een gewone bokker. Terwijl ze wel verwachten dat je je inzet.
BartVB schreef:De vraag is in zo'n geval; waar leg je de grens in bevoegdheden? Wat kan een submod wel en wat niet? Het is natuurlijk prettig als submods zelf berichten kunnen verwijderen, topics kunnen verplaatsen en topics kunnen sluiten maar dan zit je weer met het probleem van de coordinatie. Het is met alleen de moderators al soms knap lastig om alles een beetje op 1 lijn te houden wat betreft regels en de uitvoering/interpretatie van die regels. Als daar dan ook nog een stuk of tig submods bij komen wordt het helemaal ingewikkeld. Het geven van meer bevoegdheden heeft dus zo z'n voordelen maar die komen helaas niet zonder nadelen.
Quellian schreef:En Margreet was toch ook submod?