Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemarie schreef:Eerst was het met hoofdletter L, nu met een kleine.. dus dat is wel logisch...
Maya schreef:Nee, vroegah kon je nl alleen je naam wijzigen door een verzoek bij Heike in te dienen. Die keek of het zinnig was, en heeft het dan voor je aangepast.
Daarna is er een tool gekomen (wanneer precies zou ik moeten uitzoeken) waarmee men zelf de naam kan wijzigen. Iedereen die zijn/haar naam daarmee heeft gewijzigd, daar is het van in profiel terug te vinden
Shalimar schreef:In die FAQ staat dat je 1x zelf je naam kan wijzigen. Ik neem aan dat als je het daarna nog een keer wilt wijzigen dat je dan Heike moet pben....Of heb ik het mis? Kan hoor...
Ymke schreef:Maar ik dacht dat je zelf kon bepalen of je oude naam wel of niet weergegeven werd?
A_lette schreef:Dat kon toen niet... Het werd toen nog via Heike gedaan namelijk...
Billy schreef:Ik heb mijn naam ook gewijzigd van Billy in Billy.
Dit om te voorkomen dat er een keer een of andere klojo in je profiel inbreekt, je naam verandert en je zelf nergens meer bijkunt
Justy schreef:A_lette schreef:Dat kon toen niet... Het werd toen nog via Heike gedaan namelijk...
En daarom staat het niet in je profielAlleen bij de mensen die met het scriptje hun naam gewijzigd hebben staat hun oude naam in het profiel.
Billy schreef:Ik heb mijn naam ook gewijzigd van Billy in Billy.
Dit om te voorkomen dat er een keer een of andere klojo in je profiel inbreekt, je naam verandert en je zelf nergens meer bijkunt