Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Tsja, en wat als de persoon tegen wie de mod het daar had, nu in een week tijd al 10 keer een tag was vergeten (of iets dergelijks)? In dat geval mag de TS alleen blij zijn dat het topic open blijft. Opmerkingen als 'TAG VERGETEN!!' zie ik ook zelden langskomen. Meestal is het 'Tag toegevoegd' ofzo.
runningkawa schreef:En dan niet alleen over tags
Maar waar je gewoon netjes wijst op dat er bijv geen MSN taal mag en dan vrolijk hetzelfde doortypen.
Dat soort dingen
runningkawa schreef:Min. een uur, maar meestal veel meer.
runningkawa schreef:Daar hebben ze het idd te druk voor.
karuna schreef:Als je als Mod een nuttige post ook nog moet plaatsen en het is een topic van tig bladzijdes, moeten ze zich ook nog door al die posts heenworstelen om een "nuttig" commentaar te leveren. Ik kan me voorstellen dat ze daar geen tijd/geen zin in hebben. Zeker als het een onderwerp is waar ze zich misschien niet eens voor interesseren.
Fairie schreef:Frozenstar, ik kan hier uit opmaken dat je op mij doelt. Dat is ook helemaal niet erg maar het zou erg fijn zijn als je dit direct richting mij via pb zou communiceren.
Even een globale uitleg: voorheen werden topics zonder tag gesloten. Omdat dit jammer is heb ik er voor gekozen de tag in het topic te zetten. Daarnaast wil ik er voor zorgen dat de TS er iets van leert. Als je klakkeloos overal een tag toevoegt zal niemand het leren dat een tag toevoegen moet. Kijk eens rond, als ik bij een users een opmerking heb geplaatst (die niet bot is, maar gewoon duidelijk) over een tag dan komt het zélden voor dat de zelfde user in een nieuw topic een tag vergeet.
Betreft de opmerking over oneliners en niet onderbouwde reacties: de opmerking plaatsen onder de beginpost heeft geen toevoegende waarde. In dat geval zou een dergelijke opmerking in élk topic geplaats kunnen worden.
Nu word er slechts een opmerking geplaatst wanneer er overduidelijk niet onderbouwd gepost wordt in een specifiek topic. Een kleine aanwijzing voor de users om na het lezen van die post hopelijk wat onderbouwder te posten.
Daarnaast zijn er naast vergeten tags, oneliners, niet onderbouwde opmerkingen inderdaad nog veel meer dingen die voorkomen.
Gwen schreef:Alleen al het bijhouden van je eigen fora kost heel veel tijd, en dan is er nog het behandelen van de TeM's, de grote hoeveelheid PB's, het bijhouden van de beleidsfora, het (proberen) op(te)lossen van problemen etc.
Iris1702 schreef:Ik denk dat de meeste mods het druk genoeg hebben.