Mensen typen teveel onbewust op internet en fora. Hoeveel zullen er zijn die een topic openen en/of reactie plaatsen en vervolgens niet meer het topic terugkijken..

P.s. Iemand die zijn best doet, dat kun je meestal wel aan de tekst aflezen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:Dyslexie lijkt onderhand een soort epidemie te worden, maar mijns inziens wordt er steeds slechter onderwijs gegeven op de scholen. Leerkrachten kunnen zelf ook al amper meer spellen.
roossie22 schreef:hoofdletters gebruik ik zelf ook nauwelijks... ben behoorlijk verpest met word waar dat automatisch gaat en ben dus te beroerd om hier bij elke nieuwe zin of naam de shift te gebruiken![]()
Nouks schreef:roossie22 schreef:hoofdletters gebruik ik zelf ook nauwelijks... ben behoorlijk verpest met word waar dat automatisch gaat en ben dus te beroerd om hier bij elke nieuwe zin of naam de shift te gebruiken![]()
Lekker lui. Schrijf je bijvoorbeeld Amsterdam, Piet en de naam van je paard ook zonder hoofdletter?
roossie22 schreef:
ja, dat is toch wat ik aangeef? luiheid inderdaad... heeft niets te maken met het niet weten hoe het wél moet.
moet wel zeggen dat ik in mailtjes bijvoorbeeld wél hoofdletters gebruik, maar op fora niet.
Nouks schreef:roossie22 schreef:
ja, dat is toch wat ik aangeef? luiheid inderdaad... heeft niets te maken met het niet weten hoe het wél moet.
moet wel zeggen dat ik in mailtjes bijvoorbeeld wél hoofdletters gebruik, maar op fora niet.
En waarom dan op fora niet? Is het daar minder belangrijk?
roossie22 schreef:
waarom? tsja...waarom...
geen idee, minder belangrijk wil ik niet direct zeggen,minder persoonlijk wel, misschien dat het daar aan ligt. maar ik neem simpelweg de moeite niet om bij elk bericht wat ik tik hoofdletters te gebruiken, maar zorg wel dat het leesbaar is door met leestekens te tikken en alinea's te gebruiken in lange stukken tekst
Arabesk schreef:Dyslexie lijkt onderhand een soort epidemie te worden, maar mijns inziens wordt er steeds slechter onderwijs gegeven op de scholen. Leerkrachten kunnen zelf ook al amper meer spellen.
runningkawa schreef:Ik heb geloof ik zelf al 1 taalmod nodig![]()
Lijkt me geen leuk klusje
Denk maar dat je het druk krijgt
Bienotje schreef:Dat is ook zoAlleen is het raar om anderen te verwijten dat ze laks zijn, terwijl je het zelf dus ook doet. Waar ligt de grens wordt het dan.
..
runningkawa schreef:Daar heb ik dan weer geen hekel aan.
Die mensen proberen het tenminste nog