nieuwe,mede door leden betaalde,server toch niet vlekkeloos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Re: nieuwe,mede door leden betaalde,server toch niet vlekkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:02

nielsd schreef:
Volgens mij wilde Bart hierom geen sponsors. Omdat je gezeur kreeg dat Bokt in de lucht moest blijven enzovoort. Of heb ik het nu mis.

Kom op de meeste mensen zitten veel op bokt, wat is nou 2 euro? Een tijdschrift is duurder, terwijl hier veel meer staat.
ja volgens mij is dat ook zo en las ik dat ok ergens van bart zelf of van een bokker?

@lies waar bas?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:03

Ferre schreef:
Luxje, je mag hopen dat banken Bart niet in dienst hebben om rekeningen te verwerken.
Denk het trouwens niet, want ik heb nog nooit problemen met mijn rekening gehad Dromen

wat is dit nou voor achterlijke eerste post?
als je wil zieken doe je dat maar ergens anders!
je opmerking impliceert dat je hier al langer rond hangt....

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:06

Sylvia, precies. Sterker nog, de Postbank had tot niet zo lang geleden nog openingstijden voor internetbankieren! Dan kon je na 11 uur 's avonds niet meer inloggen.

En het systeem op de uni ligt vrijwel elke week plat wegens onderhoud. Om nog maar te zwijgen over een tamelijk groot bedrijf (paarduizend medewerkers) dat verschillende keren storing had in het salarisadministratiesysteem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:06

luxje schreef:
Als ik bv fokt of steigeren bekijk, die lopen wel snel, al tijden en zonder enig probleem, zo groot is Bokt toch ook niet

Hier wil ik graag wat op zeggen. Fokt en Steigeren zijn zulke kleine fora, dat ze op een simpel consumenten hostingpakket van een paar Euro per maand, ook nog prima zouden draaien. Ik vind dit niet een beetje een scheve vergelijking, maar gewoon totaal geen vergelijking.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 23:06

Ik geloof toch niet dat ik aan het zeiken ben Bloos
En waar komt "Bas" nu ineens vandaan Verward
Met dit topic probeer ik alleen "mensen" in te laten zien, dat de problemen ook heel goed ergens anders vandaan kan komen en dus niet aan de server hoeft te liggen.
En ja, als het aan de instellingen ligt en niet aan de server, dan zijn alle donaties tòch redelijk nutteloos geweest.
Maar aangezien niemand dat erg vindt, ben ik de laatste om dat wél erg te vinden Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:08

Maar gelukkig bestaan Fokt en Steigeren en zijn die fora heul veul beter dus gaan we fijn met iedereen gezellig daar naar toe. Zijn we tenminste van dat irritante Bokt af en hoeven we ons niet meer te ergeren aan al die down-tijd Ja

We hebben er zin an Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:08

luxje schreef:
En ja, als het aan de instellingen ligt en niet aan de server, dan zijn alle donaties tòch redelijk nutteloos geweest.

Lees even terug, die oude server was stuk, kapot, deed het niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:09

lies schreef:
Gaaaap
Ah, weer een zeiktopic van de Bas-clan.
Hoelang heb je precies moeten wachten voor bokt een keertje plat ging en je eindelijk weer een zaniktopic kon openen?

Ik heb ook geld gestort en wat mij betreft was Bart daarvan uit eten gegaan. Boeiend.
Get a life..

Dat uit eten gaan zou ook geen ramp zijn, hoeveel uur heeft bart wel niet besteed aan bokt? Om het altijd maar weer te fixen? Dan mag ik best eens uit eten van geld wat gestort is.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:09

dames, mag ik iedereen eraan helpen herinneren dat men vrijwillig een bijdrage stort OF niet, dat er niemand is die je met een pistool op je hoofd verplicht op bokt te zijn.......... en dat men dus al dan niet gratis en voor niks misbruik kan maken van het forum bokt................met alle complicaties van dien....

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:10

Luxje; Bart heeft het net uitgelegd dacht ik. Dus ja, je bent aan het zeiken/zieken.
En natuurlijk wordt dit alles door Bas ingefluisterd. We kennen hem wel een beetje inmiddels..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:10

Mijn vriendje zegt toch anders regelmatig 'Ik ga werken, ga maar Bokken." Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:12

luxje schreef:
Ik hoop voor jou dat je niet aan internetbankieren doet.
De bank werkt namelijk óók met een databaseserver, ik wil niet weten wat er met mijn rekening gebeurt als die "zomaar" plat gaat Bloos

Mijnpostbank.nl ligt er anders toch flink vaak uit hoor Nagelbijten / Gniffelen

Sylvia

Valt uiteraard te betwisten of de Postbank een bank is Tong uitsteken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Ik denk niet dat dit topic ook maar enigzins met Bas te maken heeft. Maar vraag me wel af hoe lang het duurt voordat hij ons weer met een schaduwaccount komt verblijden, aangezien dit topic hem natuurlijk niet kan weerhouden om Bart zijn diensten aan te bieden Clown

Ik vond de bijdrage totaal niet erg om te storten, ik heb het vrijwillig gedaan en ik vind het zeker wel waard gezien de tijd dat we allemaal kunnen bokken. Alleen de laatste paar dagen is hij af en toe wel ERG traag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:14

KiWiKo schreef:
dames, mag ik iedereen eraan helpen herinneren dat men vrijwillig een bijdrage stort OF niet, dat er niemand is die je met een pistool op je hoofd verplicht op bokt te zijn

Precies, ik heb ook gedoneerd. Ik ben regelmatig op Bokt en van een telefoontje meer of minder, word ik echt niet slechter. Dat de nieuwe server niet meteen 100% foutloos loopt, maakt mij helemaal niets uit. Dat komt heus nog wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:15

WildWings schreef:
luxje schreef:
Ik hoop voor jou dat je niet aan internetbankieren doet.
De bank werkt namelijk óók met een databaseserver, ik wil niet weten wat er met mijn rekening gebeurt als die "zomaar" plat gaat Bloos

Mijnpostbank.nl ligt er anders toch flink vaak uit hoor Nagelbijten / Gniffelen

Grappig, bij de ABN liggen er ook weleens wat functionaliteiten uit. Heb ook wel eens gehad dat heel internetbankieren eruit lag. Dat soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, ik lig er helemaal niet wakker van.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 23:15

CCCCorine schreef:
luxje schreef:
Als ik bv fokt of steigeren bekijk, die lopen wel snel, al tijden en zonder enig probleem, zo groot is Bokt toch ook niet

Hier wil ik graag wat op zeggen. Fokt en Steigeren zijn zulke kleine fora, dat ze op een simpel consumenten hostingpakket van een paar Euro per maand, ook nog prima zouden draaien. Ik vind dit niet een beetje een scheve vergelijking, maar gewoon totaal geen vergelijking.

Ik kan je wel een linkje geven van een grote site die wél goed en snel draait:
http://forum.joomla.org/

server info: Dual Opteron (244), 4Gb Ram, SCSI Hdd, CentOS
Dit is vergelijkbaar met de server die Bart momenteel gebruikt voor bokt.

Probeer het zelf en zie dat ook een grote site gewoon snel kan draaien, zonder dat het om de pak hem beet 10 dagen vastloopt

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:17

Tja, weet je, dat is het nadeel van vakantie, waarschijnlijk is vanaf vandaag Bokt overdag weer verrassend snel Haha!

En Kiwiko wil je dan nu dat pistool weer weghalen van mijn hoofd alsjeblieft? Vriendjes zijn? I paid dear...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:18

luxje schreef:
Ik kan je wel een linkje geven van een grote site die wél goed en snel draait:
http://forum.joomla.org/

server info: Dual Opteron (244), 4Gb Ram, SCSI Hdd, CentOS
Dit is vergelijkbaar met de server die Bart momenteel gebruikt voor bokt.

Probeer het zelf en zie dat ook een grote site gewoon snel kan draaien, zonder dat het om de pak hem beet 10 dagen vastloopt

Ben je daar dagelijks de hele dag online om te checken of ie nog werkt en dan ook nog snel en 100% probleemloos?

Ik heb even gekeken. Is inderdaad een groot forum en hij werkt op dit moment vlot. Maar dat doet Bokt nu ook.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:19

Om de 10 dagen? Of ik ben ineens enorm afgekickt of jij weet dingen die ik niet weet...

En idd, hou jij 2 fora continu bij? Wat ik zo in de gauwigheid van dat Joomla zie is dat er in elk geval al heel wat meer mensen achter zitten, niet één "hobbyist"...

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 23:20

lies schreef:
Luxje; Bart heeft het net uitgelegd dacht ik. Dus ja, je bent aan het zeiken/zieken.
En natuurlijk wordt dit alles door Bas ingefluisterd. We kennen hem wel een beetje inmiddels..

Ik kan anders heel goed voor mezelf praten hoor, daar heb ik Bas écht niet voor nodig Haha!
En aan het zieken ben ik écht niet, waarom wordt iedereen die niet als een groupie aan Bart hangt gelijk afgedaan als "lastig" en "zeikerig"
Ik probeer gewoon mijn mening te geven namelijk

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:24

Slapen wat een gezeik toch weer. Vind het ook een beetje raar dat de nieuwe server nog steeds niet goed functioneert, andere forums draaien wel goed. Kan me voorstellen dat mensen die geld gestort hebben, zoiets hebben van ik wil dat het nu ook beter werkt. Maarja niet alles werkt altijd zoals het moet werken...

En vind dat Luxje best haar mening mag geven! Maar als direct alle aanhangers daar weer over vallen Bloos (niet negatief bedoeld tegenover Bart overigens)

Maar goed Bart heeft het nu uitgelegt dus ja..
Laatst bijgewerkt door SONY op 08-01-07 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:27

SONY schreef:
Slapen wat een gezeik toch weer. Vind het ook een beetje raar dat de nieuwe server nog steeds niet goed functioneert, andere forums draaien wel goed. Kan me voorstellen dat mensen die geld gestort hebben, zoiets hebben van ik wil dat het nu ook beter werkt. Maarja niet alles werkt altijd zoals het moet werken...

Da's dan niet zo netjes van die mensen, want in het donatietopic is heel vaak gezegd dat donatie geen rechten geeft en geen garanties, en dat als je het daar niet mee eens bent, je vooral niet moet doneren! Lachen

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 23:27

Sylvia schreef:
Om de 10 dagen? Of ik ben ineens enorm afgekickt of jij weet dingen die ik niet weet...

En idd, hou jij 2 fora continu bij? Wat ik zo in de gauwigheid van dat Joomla zie is dat er in elk geval al heel wat meer mensen achter zitten, niet één "hobbyist"...

Ik ben aan het kijken naar een Content Management systeem om online te zetten, maar ben er nog niet uit welke ik het beste kan gebruiken, dus volg ik diverse websites en fora om bij te blijven, dat is geen project van dagen maar eerder maanden voordat er een beslissing genomen zal/moet worden, dus daarom vertoef ik daar idd regelmatig.
Alleen om te lezen dan, ik post daar (nog) niet

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:35

Het is natuurlijk even balen dat de server het nog niet helemaal zo doet als we zouden willen, maar bokt is (op de vrijwillige donaties na) wel gratis!

lies schreef:

Cayenne schreef:
Ik denk niet dat dit topic ook maar enigzins met Bas te maken heeft. Maar vraag me wel af hoe lang het duurt voordat hij ons weer met een schaduwaccount komt verblijden, aangezien dit topic hem natuurlijk niet kan weerhouden om Bart zijn diensten aan te bieden Clown

Ik vond de bijdrage totaal niet erg om te storten, ik heb het vrijwillig gedaan en ik vind het zeker wel waard gezien de tijd dat we allemaal kunnen bokken. Alleen de laatste paar dagen is hij af en toe wel ERG traag.

Wie is Bas?? Blond