Boktpaard verkiezing 2007?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

Re: Boktpaard verkiezing 2007?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:25

flying_kip schreef:
het klink wel tof maare iedereen zegt met zulk soort verkiezingen vind iedereen tog zijn eigen paard het leukste (is ook zo ik vind die van mij de liefste Tong uitsteken ) maar dat is met een veulen verkiezing tog ook zo ?

Dat bedoel ik. Waarom alleen veulenverkiezingen en pony/paarden verkiezingen niet? Dan vind ik het net zo eerlijk om de veulenverkiezingen ook af te lassen.

Je ziet dat vele bokkers wel een steentje willen bijdragen. Hierbij komen ongeldige stemmen, SA, etc. minder in het zicht. Natuurlijk, je blijft het houden.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 22:31

SaskiaKur schreef:
Dat bedoel ik. Waarom alleen veulenverkiezingen en pony/paarden verkiezingen niet? Dan vind ik het net zo eerlijk om de veulenverkiezingen ook af te lassen.

Ik sluit niet uit dat dat in de toekomst misschien ook wel gaat gebeuren Knipoog
De veulenverkiezing van het afgelopen jaar is er geweest omdat Sjoert indertijd zo lief was om hier enorm veel tijd in te steken.

De paard/ponyverkiezing waren de laatste jaren al nauwelijks te overzien, en dat zal er met ongeveer het dubbele aantal gebruikers niet beter op geworden zijn.
Ik vind het erg lief van jullie dat er hulp aangeboden wordt, maar in de praktijk zullen het toch de mods zijn die het uiteindelijk moeten doen en de evt. brandjes moeten blussen. In het verleden zijn er best wel wat problemen geweest met de verkiezingen (fraude, schaduwaccounts, ruzie etc.) en dat werkt ook niet echt bevorderlijk voor het voortbestaan van de verkiezingen.

Wie weet kan Bart ooit nog eens een programma ontwikkelen waarmee het allemaal wat makkelijker wordt om de regels te handhaven en bijv. de stemmen te tellen. Dat zal er op korte termijn niet in zitten, dus de komende tijd in elk geval geen verkiezingen Knipoog

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 22:37

Ik denk dat dat niet echt leuk is... Wat boeit het dat de andere bokkers jouw paardje het leukste/mooiste vinden, het gaat er to ch om hoe jij over je paardje denkt...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 23:11

Kyrseltje; de verkiezing hoorde bij bokt. Je zit hier nog maar net eigenlijk...Het was heel leuk om er aan mee te doen alleen al om de sfeer te proeven! Knipoog

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 23:51

Wel jammer inderdaad. Maar het zijn zooveel gebruikers, kan me voorstellen dat het niet meer te overzien is.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 23:53

pharagirlke schreef:
Kyrseltje; de verkiezing hoorde bij bokt. Je zit hier nog maar net eigenlijk...Het was heel leuk om er aan mee te doen alleen al om de sfeer te proeven! Knipoog

Is de sfeer nu niet leuk genoeg dan..? Het is ook maar hoe je het maakt...

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:04

Oscar schreef:
SaskiaKur schreef:

Ik sluit niet uit dat dat in de toekomst misschien ook wel gaat gebeuren Knipoog
De veulenverkiezing van het afgelopen jaar is er geweest omdat Sjoert indertijd zo lief was om hier enorm veel tijd in te steken.

De paard/ponyverkiezing waren de laatste jaren al nauwelijks te overzien, en dat zal er met ongeveer het dubbele aantal gebruikers niet beter op geworden zijn.
Ik vind het erg lief van jullie dat er hulp aangeboden wordt, maar in de praktijk zullen het toch de mods zijn die het uiteindelijk moeten doen en de evt. brandjes moeten blussen. In het verleden zijn er best wel wat problemen geweest met de verkiezingen (fraude, schaduwaccounts, ruzie etc.) en dat werkt ook niet echt bevorderlijk voor het voortbestaan van de verkiezingen.

Wie weet kan Bart ooit nog eens een programma ontwikkelen waarmee het allemaal wat makkelijker wordt om de regels te handhaven en bijv. de stemmen te tellen. Dat zal er op korte termijn niet in zitten, dus de komende tijd in elk geval geen verkiezingen Knipoog

Begrijpelijk! Ja Maar is het dan niet zo eerlijk om de veulenverkiezingen dan ook tijdelijk te schrappen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:17

Dat is een eenmalige uitzondering geweest Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:19

Maar is er dan niet de mogelijkheid om mensen te selecteren om de verkiezingen door te laten gaan?
Ik vind wel dat het er een beetje bij hoort Ja

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:20

sronnie schreef:
Maar is er dan niet de mogelijkheid om mensen te selecteren om de verkiezingen door te laten gaan?

Ja, ene kant is dat ook een optie. Maar wie bepaald wie doorgaat en waarom? Welke eisen moeten dan, volgens jou, worden gesteld.

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:24

Misschien kun je een aantal sub-cattegorien instellen, waardoor er een soort kwartfinales, halve finales en een echte finale komen?
Dat maakt het tellen veel makkelijker!

Verder zijn er echt genoeg betrouwbare bokkers die dit willen doen, moet je maar eens kijken naar het aantal posts dat sommige mensen hier hebben!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:25

edelweis1 schreef:
Misschien kun je een aantal sub-cattegorien instellen, waardoor er een soort kwartfinales, halve finales en een echte finale komen?
Dat maakt het tellen veel makkelijker!

Verder zijn er echt genoeg betrouwbare bokkers die dit willen doen, moet je maar eens kijken naar het aantal posts dat sommige mensen hier hebben!

Ja, dat is inderdaad een goed idee Ja

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:30

Ntlie_ schreef:
Tsja, dat van die vriendjespolitiek is denk ik eigenlijk altijd wel geweest..
Maar als er een paar bokkers zijn die tijd er in willen steken, waarom niet.

En ik moet zeggen dat ik altijd wel kijk naar welk paard ik écht het leukst vind (van wie die dan ook is).
Denk dat dat bij ook wel meerdere bokkers het geval zal zijn toch..

Ik ook hoor Haha!

Van mij hoeft een verkiezing niet. Ik weet hoe stoer de mijne is en daarmee uit. Vork
(hoewel het natuurlijk wel een grote eer / bevestiging zou zijn als ie boktpaard werd, maar dat word 'ie toch nooit Ach gut )

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:38

SaskiaKur schreef:
sronnie schreef:

Ja, ene kant is dat ook een optie. Maar wie bepaald wie doorgaat en waarom? Welke eisen moeten dan, volgens jou, worden gesteld.

Ik heb het nu over mensen die gaan tellen e.d.
Misschien dat mensen kunnen aangeven dat ze willen helpen en de mods daarop hun keuze gaan maken en evt. mensen die niets hebben aangegeven vragen of ze misschien toch willen helpen vanwege het vertrouwen daarin?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:39

Ja, Ok. Maar Oscar legde net uit dat hij alle hulp waardeerde maar hij toch teveel risico vind met de schaduwaccounts, ruzie, etc. Of zeg ik het verkeerd? Knipoog

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:46

zij Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:22

Ik zou het heel jammer vinden als er geen bokt paard verkiezing kwam, vond die veulen verkiezing altijd wel heel leuk dus ik wachte altijd al in spanning af wanneer er weer de boktpaardverkiezingen kwamen!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:22

Ja mee eens Casperrr, maar dat is bij ieder verschillend.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 12:25

dat was wel te merken aan sommige reacties hier hahaha.
Maar goed ik begrijp best dat het enorm veel werk is, maar als er een aantal bokkers zijn die zich willen melden lijkt het mij geen probleem, maar ik ben natuurlijk geen mod dus ik kan daar niet over beslissen...

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:06

casperrr schreef:
dat was wel te merken aan sommige reacties hier hahaha.
Maar goed ik begrijp best dat het enorm veel werk is, maar als er een aantal bokkers zijn die zich willen melden lijkt het mij geen probleem, maar ik ben natuurlijk geen mod dus ik kan daar niet over beslissen...

Ik sluit geheel met je aan. Ik vind verkiezingen heel erg leuk, en andere bokkers weer niet. Ook al word er best veel hulp aangeboden zijn wij niet diegen die uiteindelijk de knoop doorhakt Knipoog

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 13:13

Ik ben het ook helemaal met Casperrr eens. Lachen

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 13:29

Ik zou zeggen waar wachten we dan nog op Schijnheilig Haha! Clown

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 21:15

Ik heb 5 jaar (??) de verkiezing gedaan, en 2005 voor het laatst uit mijn hoofd. Ik weet dus als geen ander hoeveel werk het is.
Als iedereen zich netjes aan de regels zou houden (wat niet gebeurt) zou het al een stuk minder werk zijn.
Ik kan dus heel goed begrijpen dat er geen verkiezing meer komt

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:43

SaskiaKur schreef:
Ja, Ok. Maar Oscar legde net uit dat hij alle hulp waardeerde maar hij toch teveel risico vind met de schaduwaccounts, ruzie, etc. Of zeg ik het verkeerd? Knipoog

Bijna goed, alleen Oscar is een zij Knipoog *LOL*
Maar je hebt het goed begrepen hoor Knipoog

De aangeboden hulp wordt heel erg op prijs gesteld, en we zullen er ook zeker aan denken wanneer er misschien in de toekomst nog een verkiezing komt.
Het jammere is dat er bij zo'n verkiezing ontzettend veel komt kijken. De hulp is uiteraard mooi meegenomen, maar uiteindelijk zijn het toch de mods die alle correcties uit moeten voeren.
Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar er komt echt heel veel bij kijken. Het opstellen van regels en het naleven ervan lijken simpel, maar in de praktijk is het een heel karwei Knipoog
Dat was vroeger al zo, en dat zal tegenwoordig (met een dubbele hoeveelheid gebruikers) nog wel meer zijn.

Om een lang verhaal kort te maken:
De verkiezingen komen er voorlopig niet, maar als het zover is dan zijn jullie de eerste die het weten Lachen

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 14:27

Ok, bij mij is het duidelijk Knipoog