Jeetje, ik had het niet verwacht. (jarenlang hou je vol om geen mod te zijn, dacht dat je de mod-zijn heel lang vol zou houden ) Maar bedankt voor je mod-zijn, je hebt het goed gedaan!
goh.. had niet verwacht dat je zou stoppen eigenlijk! kom je regelmatig tegen als mod en je was toch wel een van de bekendere voor mij maar goed.. voor 2007.. welkom als terugkerend gewoon bokt gepeupel
Kawa, ik wil je hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking, je bent een topmod, ik respecteer je beslissing, maar moet eerlijk zeggen dat ik t wel begrijp
In ieder geval, héél erg bedankt! En heel veel fun als gewone bokker, en leef je uit zou ik zeggen
Tsja, wat zal ik er eens van zeggen...... 'k Ben het er gewoon niet mee eens Ik vind het echt ontzettend jammer dat je gaat stoppen. Niet alleen voor het modteam maar zeker ook voor de gebruikers. Als er iemand altijd perfect in staat was om vanuit het gebruikersoogpunt een mening te geven, dan was jij het wel. Nee, ik ben er echt helemaal niet blij mee, sterker nog, ik ben er echt oprecht verdrietig om. Maar als het echt niet anders is, dan ga ik je bedanken voor de ontzettend fijne samenwerking en voor je inzet. Dank je wel voor alles, het was fijn om met je samen te werken.