*helaas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marquez1 schreef:Misschien moeten bokkers die zich keurig gedragen een beloning krijgen. Zoiets als bokker van het jaar, of bokker van de maand of zoiets. Belonen werkt immers beter als straffen.
marquez1 schreef:Misschien moeten bokkers die zich keurig gedragen een beloning krijgen. Zoiets als bokker van het jaar, of bokker van de maand of zoiets. Belonen werkt immers beter als straffen.
Cassidy schreef:marquez1 schreef:Misschien moeten bokkers die zich keurig gedragen een beloning krijgen. Zoiets als bokker van het jaar, of bokker van de maand of zoiets. Belonen werkt immers beter als straffen.
Als-je-blieft niet. Daar heb ik echt zo'n ontzettende hekel aan. Dat is zo vreselijk Amerikaans, en zelden eerlijk. Als ik een clubje mensen om me heen verzamel die allemaal voor me stemmen, ben ik volgende maand bokker van de maand hoor!
BrittKitt schreef:dan zijn het constant de populaire en bekende (vaak langer-lid-zijnde) bokkers die bovenaan staan, denk niet dat dat positief werkt op de sfeer?
Cassidy schreef:En als je de Penny's in hun sop gaar laat koken, hoe denk je dat ze er ooit bij gaan leren?
Shadow0 schreef:Maar lekker meedoen en ze de aandacht gunnen lost wel wat op? Het lijkt me dat Bokt overtuigend heeft bewezen dat dat niet zo is
slimmerik schreef:Klopt.... er wordt te weinig tegen opgetreden.....