Wanneer is het nou eens afgelopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kikker2

Re: Wanneer is het nou eens afgelopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 14:05

Misser schreef:
Botervlieg schreef:

(Dat er verder nog niemand gereageerd heeft in dit topic
zou jou toch ook iets moeten zeggen? Knipoog )

De reden daarvan zal eerder zijn dat er eens in de maand een dergelijk topic geplaatst wordt Haha!.

Uhu, dat iedereen zijn hart eens kan luchten Vork

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 14:27

Ach, als je daar flauw van wordt, kun je beter je heil ergens anders zoeken Haha!

Ik zelf kom daardoor eigenlijk nooit op paardenfora's, in WN dan weer wel. *mijn interesse en ook prettig te lezen.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:58

Ik ga met MC mee, het is nu eenmaal zo en als je je er aan stoort: ja, sorry. Maar ik denk niet dat het snel zal veranderen!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 03:32

Botervlieg ik snap het nut niet van jou topic.

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 05:20

Een zeiktopic over zeiktopics over zeiken op een forum. (Laat ik daar eens een (zeik)topic over openen!)

Zeiken en zeuren hoort nu eenmaal bij de Nederlander. Je kan er niets aan doen...

het zit in je bloed Clown

50% van het zeiken is omdat we veel te veel tijd achter de computer te spenderen... de andere 50% is omdat PaardenMensen altijd wel kennis van een aspect van de sport hebben. En dat gecombineerd met meningen, hete discussies, foute rijstijlen, de anonimiteit van een forum, de laagdrempelingheid van kritiek spuien EN een wat jongere bevolkingsgroep... ja, je raadt het al Haha!

En nee, dat is nooit afgelopen. Net als geweld in de maatschappij en andere (wellicht belangrijkere) zaken om je druk over te maken. Bloos

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 07:48

Paraat schreef:
Een zeiktopic over zeiktopics over zeiken op een forum. (Laat ik daar eens een (zeik)topic over openen!)

Zeiken en zeuren hoort nu eenmaal bij de Nederlander. Je kan er niets aan doen...

het zit in je bloed Clown

50% van het zeiken is omdat we veel te veel tijd achter de computer te spenderen... de andere 50% is omdat PaardenMensen altijd wel kennis van een aspect van de sport hebben. En dat gecombineerd met meningen, hete discussies, foute rijstijlen, de anonimiteit van een forum, de laagdrempelingheid van kritiek spuien EN een wat jongere bevolkingsgroep... ja, je raadt het al Haha!

En nee, dat is nooit afgelopen. Net als geweld in de maatschappij en andere (wellicht belangrijkere) zaken om je druk over te maken. Bloos

Oei, mijn ideaalbeeld in een klap verwoest Tong uitsteken. Haha, ik snap wel wat je bedoelt, dankjewel voor jullie reacties.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 09:42

MSQuincyTE schreef:

Euh....... , mijn topic?? Ziek

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 09:47

Ik heb in Spanje gewerkt en er waren geen grotere zeikers dan de nederlanders, maar als je om advies vraagd in een topic en het gaat een hele andere kant op is dat erg vervelend.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 10:04

Cassidy schreef:
tita schreef:
Ik krijg ook commentaar op mijn schrijfwijze en dan notabene van 13-14 jarige

Commentaar op schrijfwijze heb ik niet (of het moet echt MSN taal zijn of niet te volgen zijn omdat men de moeite niet neemt om interpuncties en hoofdletters te gebruiken). Waar ik me wel aan erger is dat de jeugdige bokkers volwassen mee willen discussieren (want ze zijn al 14) en als ze volwassen tegengas krijgen met hun leeftijd beginnen te schermen ( want zij zijn pas 14).

Dat ben ik met je eens!
Ben zelf slechts 17, maar lees en reageer vaak graag mee in bijvoorbeeld topics over politiek, puur omdat ik het interessant (en belangrijk) vindt.
Als ik merk dat ik er niet genoeg van af weet houd ik er ook mijn mond over.
In dit voorbeeld over politiek is het gewoon zo dat de meeste bokkers die in zo'n topic reageren jarenlange ervaring met dat soort discussies/onderwerpen hebben, dat ontbreekt bij mij. Op zo'n moment lees ik mee om er nog wat van op te steken, maar ik zal niet 'kinderachtig' gaan reageren, en me vervolgens gaan verdedigen met uitspraken als 'ik ben pas 17'.
Ik zou zeggen; bekijk eerst kritisch of je nog wat toe te voegen hebt aan een topic voor je iets plaatst. Lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:17

Wat grappig dat er nooit een zeuropic komt als er 50x "oh wat goed" of "oh wat leuk" of "oh wat schattig" in een topic staat. Clown

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 23:18

Ik ben het hier mee eens..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 00:40

xx_Horsiex schreef:
Misschien moeten mensen dan maar verder lezen he? Zo moeilijk is dat niet.
Ja, ik kon niet echt iets beters verzinnen op dat moment.

Ik zal er 1 ding over zeggen: een beter Bokt begint bij jezelf Knipoog
Het topic wat je nu geopend hebt, is hier al een keer of 100 (minimaal Haha!) voorbij gekomen.
Als je echt graag wilt dat er iets veranderd, dan zul je daar zelf actief aan mee moeten werken.
Een topic openen is een mogelijkheid, maar met alleen maar klagen kom je geen steek verder.
Dat geldt niet alleen voor jou, maar voor iedereen die graag verbeteringen wil zien. Doe er wat mee Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 12:46

Sommige bokkers halen graag anderen naar beneden om zich beter te voelen

Bokt zit vol met kuddedieren Haha! Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 11:50

Ben het helemaal eens met Oscar.

En inderdaad, als het negatief is mag het maar één keer gezegd worden, maar als het positief is, dan mag het tig keer gezegd worden? Blijf dan consequent, en reageer niet, ook als je het wél leuk vind. Want, het is al zo vaak gezegd? Gezellig wordt Bokt dan Nors opkijken

Bovendien, sorry als ik tegen zere benen aanschop, maar het is een forum. Een digitale verzamelplaats waarin mensen elkaar treffen en met elkaar communiceren, door middel van een toetsenbord. Het ligt er maar net aan hoeveel waarde je daaraan hecht, en in hoeverre je die kennis (het is een digitaal iets) meeneemt in je beoordeling over posts. Ik vind Bokt ontzettend leuk, en leer er veel van, maar het is echt maar een forum. Voor mij niks meer en niks minder.
Als je dat betrekt op negatieve posts.. Er zit veel kennis op bokt, daar niet van, maar het blijven mensen die van achter hun beeldschermpje dingen beoordelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:21

Botervlieg schreef:
MSQuincyTE schreef:

Euh....... , mijn topic?? Ziek

Ja, idd.
Haha, dat bedoeld ze nou met goed lezen, jij zegt het en nu blijkt het dat anderen het dus niet doen.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:27

Commentaar bevestigen is toch ook nuttig? Dan weet de TS dat hetgene waar dat commentaar op geleverd wordt ook echt opvalt bij meerdere mensen, en dat het dus niet de onzin van 1 persoon kan zijn.
Als ik een topic open zou ik het juist wel fijn vinden denk ik als meerdere mensen met hetzelfde commentaar komen, omdat je dan zeker weet dat je er iets aan moet doen omdat het zo veel mensen opvalt.

En nog steeds: geen topic openen als je niet tegen kritiek kan, ookal is het 100 keer hetzelfde.

Trouwens: sorry als mijn reactie al behandeld is in het topic. Ik heb niet alles doorgelezen.
Als ik álle posts in een topic waarin ik wil reageren door moet lezen, laat dan maar zitten Vork . Daar heb ik simpelweg de tijd niet voor en ook geen zin in.