haha wat leuk,heb ze nog nooit gezien. Ben benieuwd welke er komt en of er een komt, heeft niemand een plaatje met die garnaal want ben nu toch wel benieuwd.
whahaha, das wel een leuk idee! ik wist niet eens dat het paard van het bokt logo een naam had hahaha. wel leuk! misschien krijgt ie wel wat vuurpijlen in zijn kont binnen kort met oud en nieuw?
Ik had het even in de groep gegooid maar het ontbreekt momenteel aan de tijd. Aangezien de moddie's dit niet kunnen en Bart en Heike druk zijn schiet het er momenteel bij in. Vind gelukkig wel dat de kaart op de voorpagina een hoop goedmaakt
Kunnen ze niet het plaatje wat hier al geplaatst was op de plek van het logo zetten? Is dat zoveel werk?? Ze hoeven dan iig niet meer zelf te zoeken...
Ach, idd wat Chica zegt: we hebben al een hele mooie kaart gehad en Bart doet sowieso al veel voor ons, dus dat zo'n logo er dan in een keer inschiet... Ik was alleen benieuwd waarom een antwoord zo lang duurde.
Das waar Maar omdat gezegd werd dat het logo eerst gezocht moest worden dacht ik, misschien kunnen ze deze zo kopieren plakken haha, ben niet zo handig met computers dus weet niet.. Vroeg het me gewoon af