Jee, wat een prachtige kerstkaart! Supermooi gemaakt!Geselliche Krystdagen tawinske en in Sun & Lokkich 2007 foar it Bokt-team!
Wat een leuke kaart, zal wel werk aan geweest zijn Ook voor de mods & medebokkers een gezellige kerst en een gelukkig nieuwjaar toegewenst.
Banjer schreef:Edit: staan er ook de namen van nieuwe mods al tussen? zie namen staan die mij even niks zeggen... Net wat ik dacht *Gaat zoeken.Maarre, van hetzelfde hoor, boktteam!Toffe kaart!
Leuk gedaan!leuke kaart.Leuk de combi tussen "spetterend" en je foto Lielle Fijne feestdagen en een fijne jaarwisseling allemaal!
jullie natuurlijk ook allemaal fijne kerstdagen en alvast (voordat ik het vergeet) een gelukkig nieuwjaar!
Oh, wat mooi gemaakt!!!!Echt heel mooi,Jullie ook allemaal Prettige kerstdagen en een Gelukkignieuwjaar!!
Wauw, mooi gemaakt!Ook wens ik de medebokkers en het boktteam een vrolijk kerstfeest en een heel goed en gezond 2007!
Wat ontzettend mooi gemaakt!!Ik wens het bokt team (en natuurlijk ook alle andere bokkers..) ook fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar
Wauw, geweldig gedaan Iedereen: Prettige Kerstdagen en een mooi nieuw jaar vol met paarden gewenst!!!