Ik irriteer me er niet zo erg aan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Edda schreef:Moeten alle onderschriften dan in het zwart en de zelfde grote?
Laten we lekker saai doen zegen ik stoor me echt nergens aan
Dus laat die onderschriften maar lekker staan
Edda schreef:Moeten alle onderschriften dan in het zwart en de zelfde grote?
Laten we lekker saai doen zegen ik stoor me echt nergens aan
Dus laat die onderschriften maar lekker staan
Anoniem schreef:Ik vind dat je helemaal gelijk hebt slimmerik!
Én ik mis je kerstplaatje. :+
Als dit allemaal idd wel mag, dan vind ik ook dat jou kerstpaatje mag..
_Ismay__ schreef:Jammer van je onderschrift , vnod het wel leuk ;)
ik vind zelf de meeste onderschriften niet zo heel erg, alleen als ze onleesbaar zijn of gewoon veel te groot, maar dir van bert en ernie vind ik niet zo erg ;)..
maar wat vinden jullie dan van die van mij ?
edit; typ foutjes :oo
Shanna schreef:tjees waar je al niet een topic over kan openen zeg!! heb je niks beters te doen ofzo slimmerik? zo slim ben je blijkbaar dus niet..
of houd het je allemaal zooo bezig dat je er gewoon even een topic over MOEST openen? ach, lucht je hard maar hoor, maar maak er anderen liever niet de dupe van!
Cyntje schreef:Ja hoor
Mijn onderschrift heeft het nu ook gevreten?![]()
BOKTsmileys staan erin! Weet je nog! Er zijn meer mensen met deze erin![]()
![]()
Edit: Ik steun jouw kerst onderschrift omdat ik het leuk vond en het mijne stamp je hier de grond in. beetje jammer
En ik snap trouwens ook niet wat er mis is aan mijn onderschrift... ik heb de kleuren van de regenboog gebruikt...?
Shanna schreef:nee klopt, ik heb inderdaad niks anders te doen, en wat is wel ontopic?
moet ik dan zeggen:
''tjees slimmerik, je hebt volkooomen gelijk!!waarom zijn er niet zulke strenge regels over onderschriften dat je alleen maar echt nuttige dingen erin mag zetten zodat NIEMAND zich eraan kan ergeren! super meid! dat je het even aankaart hier op bokt
''
slimmerik schreef:Cyntje schreef:Ja hoor
Mijn onderschrift heeft het nu ook gevreten?![]()
BOKTsmileys staan erin! Weet je nog! Er zijn meer mensen met deze erin![]()
![]()
Edit: Ik steun jouw kerst onderschrift omdat ik het leuk vond en het mijne stamp je hier de grond in. beetje jammer
En ik snap trouwens ook niet wat er mis is aan mijn onderschrift... ik heb de kleuren van de regenboog gebruikt...?