Onderschriften

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Onderschriften

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 09:39

Ik herken er ook zo wel 3 Tong uitsteken
Ik irriteer me er niet zo erg aan

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 16:00

Al die opvallende kleuren hoeven voor mij ook niet zo nodig Bloos
Sommige onderschriften zijn ook niet heel vriendelijk, daar kan ik me ook wel aan ergeren, maar ja, waar leg je de grens?

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 16:01

Moeten alle onderschriften dan in het zwart en de zelfde grote?
Laten we lekker saai doen zeg Rolleyes en ik stoor me echt nergens aan
Dus laat die onderschriften maar lekker staan Scheve mond

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 16:38

Edda schreef:

Nee maar die koeienletters hoeven van mij ook niet. En die hele lichte kleuren, je kan ze niet eens lezen.
En een teveel aan smiley's/kleurtjes is ook behoorlijk hinderlijk, ik kan me er behoorlijk aan ergeren. Nagelbijten / Gniffelen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:35

Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje kinderachtig...
Laat iedereen toch lekker met zijn/haar eigen onderschrift, zolang het 'onder de boktregels' valt is er toch niks aan de hand?
En het is niet verplicht om iemand zijn onderschrift te lezen, doe het dan gewoon niet Lachen.

Dat neemt niet weg, dat ik het een goede 'actie' vondt van jou 'onderschrift' slimmerik Clown

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:39

Edda schreef:

Natuurlijk hoeft het niet alléén maar zwart, maar 10 verschillende kleuren door elkaar gebruikt, met kleurige smileys vind ik te veel van het goede

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:41

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt slimmerik!
Én ik mis je kerstplaatje. Clown
Als dit allemaal idd wel mag, dan vind ik ook dat jou kerstpaatje mag..

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:54

Jammer van je onderschrift , vnod het wel leuk Knipoog
ik vind zelf de meeste onderschriften niet zo heel erg, alleen als ze onleesbaar zijn of gewoon veel te groot, maar dir van bert en ernie vind ik niet zo erg Knipoog..
maar wat vinden jullie dan van die van mij ?

edit; typ foutjes Bloos!
Laatst bijgewerkt door _Ismay__ op 16-12-06 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:54

Anoniem schreef:
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt slimmerik!
Én ik mis je kerstplaatje. :+
Als dit allemaal idd wel mag, dan vind ik ook dat jou kerstpaatje mag..

Ben ik het helemaal mee eens !
Vind het een geweldig onderschrift :)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:55

_Ismay__ schreef:
Jammer van je onderschrift , vnod het wel leuk ;)
ik vind zelf de meeste onderschriften niet zo heel erg, alleen als ze onleesbaar zijn of gewoon veel te groot, maar dir van bert en ernie vind ik niet zo erg ;)..
maar wat vinden jullie dan van die van mij ?

edit; typ foutjes :oo

Jou onderschrift is gewoon leesbaar en 2 kleuren die je normaal kan lezen !

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:57

die eerste is van een vriendin, en ik vind hem nog te lezen hoor, allemaal trouwnes, waar maak je je druk om?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:58

Ja hoor Verward
Mijn onderschrift heeft het nu ook gevreten?
Doei!

BOKTsmileys staan erin! Weet je nog! Er zijn meer mensen met deze erin Party!! Party!! Party!!

Edit: Ik steun jouw kerst onderschrift omdat ik het leuk vond en het mijne stamp je hier de grond in. beetje jammer Sigaar

En ik snap trouwens ook niet wat er mis is aan mijn onderschrift... ik heb de kleuren van de regenboog gebruikt...?
Laatst bijgewerkt door Cyntje op 16-12-06 18:02, in het totaal 2 keer bewerkt

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 17:58

Ik vind gewoon dat ze die lichte kleurtjes niet meer moeten toestaan in een onderschrift. want dat is gewoon echt niet leesbaar.

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:24

Heb je de de 'eigenaren' van die onderschriften wel eventjes gemeld dat je die onderschriften hier neergezet hebt? .. ik snap dat het voorbeelden zijn en dat je hen dus niet persoonlijk 'aanvalt' .. maar ik zou het wel netjes vinden hen dat eventjes te zeggen. Bloos .. Vooral omdat je nu de Boktmenigte op hen 'loslaat' Knipoog

maar geheel ontopic: sommige onderschriften zijn vrij irritant ja .. met knipperende smileys, nogal 'lompe' teksten .. nu heb ik het geluk dat ik totaal in de negeerstand schiet als ik zo'n onderschrift tegenkom Knipoog , last heb ik er dus niet echt van. Nu bedenk ik me direct dat jullie jezelf misschien ook wel ergeren aan de mijne .. ivm de kleuren. Zelf vind ik mijn onderschrift niet 'storend', de kleuren zijn misschien licht meer niet zó opvallend dat ze eruit springen en irriteren.
en ach .. eens in de zoveel tijd is'ie toch aan vervanging toe.

btw .. Slimmerik, ik vond jouw 'onderschrift' juist wel creatief en origineel .. toch kan ik wel begrijpen dat hij niet meer mag; hij was nogal 'flitsend' en viel dus wél enorm op en blééf ook maar bezig.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:28

@Elise88: Jij hebt 4 regels en dit mag officieel niet ( pas maar op Vork ) Ik heb verder ook nooit klachten o.i.d over mijn onderschrift gehad ook niet door modjes e.d...
( de smileys wilde ik deze week eigenlijk verwijderen omdat ik mijn onderschrift graag in het midden van mijn posten wilde hebben, maar ik had nog niet uitgevonden hoe dat moest ) Nu laat ik ze lekker staan Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:29

oo dat wist ik niet Bloos .. dat ga ik braaf veranderen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:30

4 regels kunnen/mogen wel als ze maar in een klein stukje kunnen worden gepropt Haha!

Maar ach, onderschriften met te veel kleurtjes, als ze maar blij daarmee zijn!! Lachen

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:30

uhm.. nou onderschrift nummer 1 wist het niet geloof ik,maar heb het haar wel even gemeld.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:32

Ik heb 7 kleuren gebruikt, kom op die zijn er wel meer op bokt hoor Rolleyes
Het zal mijn regenboogfascinatie zijn denk ik *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 18:34

tjees waar je al niet een topic over kan openen zeg!! heb je niks beters te doen ofzo slimmerik? zo slim ben je blijkbaar dus niet..
of houd het je allemaal zooo bezig dat je er gewoon even een topic over MOEST openen? ach, lucht je hard maar hoor, maar maak er anderen liever niet de dupe van!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 19:16

Shanna schreef:
tjees waar je al niet een topic over kan openen zeg!! heb je niks beters te doen ofzo slimmerik? zo slim ben je blijkbaar dus niet..
of houd het je allemaal zooo bezig dat je er gewoon even een topic over MOEST openen? ach, lucht je hard maar hoor, maar maak er anderen liever niet de dupe van!

Heb je niks anders te doen dan mensen persoonlijk aan te vallen??
Zoiets kan ook per pb.... is nl. ook totaal off topic...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:26

nee klopt, ik heb inderdaad niks anders te doen, en wat is wel ontopic?

moet ik dan zeggen:
''tjees slimmerik, je hebt volkooomen gelijk!! Ja waarom zijn er niet zulke strenge regels over onderschriften dat je alleen maar echt nuttige dingen erin mag zetten zodat NIEMAND zich eraan kan ergeren! super meid! dat je het even aankaart hier op bokt Lachen''

als ik dat ga doen dan lieg ik, en daarbij is een onderschrift zo goed als vrije keus, dus waarom een topic maken over iets wat verder toch geen nut heeft? je verandert er verder niks aan en ik neem aan dat de mensen waar je de onderschrift van gebruikt hebt hier ook niet zo blij mee zullen zijn, waarom stuur je hun niet gewoon een PBtje met dat je het irritant vind en dat je het niet vind kunnen, dit topic heeft toch geen enkele nut verder? Verward
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-06 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 19:27

Cyntje schreef:
Ja hoor Verward
Doei!

BOKTsmileys staan erin! Weet je nog! Er zijn meer mensen met deze erin Party!! Party!! Party!!

Edit: Ik steun jouw kerst onderschrift omdat ik het leuk vond en het mijne stamp je hier de grond in. beetje jammer Sigaar

En ik snap trouwens ook niet wat er mis is aan mijn onderschrift... ik heb de kleuren van de regenboog gebruikt...?

Nee Cyntje, je onderschrift heeft het niet gevreten. Het gaat me over onderschriften in het algemeen. Als ik het speciaal tegen jouw onderschrift had dan was daar ook de naam bijgezet. Er zijn nog tientallen onderschriften meer waar ik me aan zou kunnen ergeren. Tot het feit dat mijn kerstwens geweigerd werd heb ik me bij de onderschriften neergelegd.

Bovendien jouw en ook die andere onderschriften mogen hoor !!! De mods vinden het prima dus dan moet de rest het ook maar prima vinden. Je gaat absoluut niet buiten de regels Haha!

Maar wat ik er mee bedoel te zeggen met mijn verhaal is dat ik mijn kerstwens moest verwijderen hetgeen ik niet in verhouding vind staan met sommige onderschriften.

Van jou wist ik toevallig dat het jouw onderschrift was. Maar wil je geloven dat de meeste onderschriften die ik als voorbeeld heb gebruikt absoluut niet weet van wie die zijn??? Ik heb de meeste willekeurig genomen. Die van jou stond me gewoon in het geheugen gegrift en was dus gauw gevonden Knipoog

Ook naar de andere gebruikte onderschriften: ze zijn niet bedoeld als persoonlijke aanval maar gewoon als voorbeeld !! Er zijn er vast op bokt die 10 keer erger zijn Clown

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 19:28

Shanna schreef:
nee klopt, ik heb inderdaad niks anders te doen, en wat is wel ontopic?

moet ik dan zeggen:
''tjees slimmerik, je hebt volkooomen gelijk!! Ja waarom zijn er niet zulke strenge regels over onderschriften dat je alleen maar echt nuttige dingen erin mag zetten zodat NIEMAND zich eraan kan ergeren! super meid! dat je het even aankaart hier op bokt Lachen''

Als je niks te zeggen hebt kun je er ook voor kiezen om niet te reageren. Haha! Je toevoeging nu is gedeeltelijk wel ontopic....mijn dank daarvoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 19:35

slimmerik schreef:
Cyntje schreef:
Ja hoor Verward
Doei!

Nee Cyntje, je onderschrift heeft het niet gevreten. Het gaat me over onderschriften in het algemeen. Als ik het speciaal tegen jouw onderschrift had dan was daar ook de naam bijgezet. Er zijn nog tientallen onderschriften meer waar ik me aan zou kunnen ergeren. Tot het feit dat mijn kerstwens geweigerd werd heb ik me bij de onderschriften neergelegd.

Bovendien jouw en ook die andere onderschriften mogen hoor !!! De mods vinden het prima dus dan moet de rest het ook maar prima vinden. Je gaat absoluut niet buiten de regels Haha!

Maar wat ik er mee bedoel te zeggen met mijn verhaal is dat ik mijn kerstwens moest verwijderen hetgeen ik niet in verhouding vind staan met sommige onderschriften. -knip-
[/quote]

dus je opent dit topic omdat jou onderschrift niet toegestaan was? mischien een idee om het de volgende keer dan maar wel volgens de regels te gaan doen? Verward
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-06 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt