Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pearl_tje schreef:Kreeg net al een pb van iemand dat dit niet de eerste keer is dat zoiets gebeurd. Nou dat zegt vind ik al erg veel.
terorita schreef:is dat echt gebeurd Lia??? recent
terorita schreef:een PB mag je toch niet openbaar maken
Mickey schreef:Inmiddels heeft de betreffende bokker zich bij mij gemeld en gaan we dit voorval bespreken.
Shadow0 schreef:Wat is een afkoelbal? Moet dit een afkoelban zijn, en is die dan ook daadwerkelijk uitgevoerd (dat de persoon niet op Bokt kan?) Of schreef de Mod ook 'afkoelbal', en gebeurde er verder niets? (Dan lijkt het me inderdaad niet serieus bedoeld, hoewel het dan nog steeds een flauwe opmerking is.)
Het verstandigst lijkt me om even contact op te nemen met de bemiddelaars hierover.
Overigens: dat in sommige profielen (of misschien heel veel) ineens 'man' stond, was een foutje in de software. Inmiddels gefixt dacht ik.
Lia_ schreef:Oh van die "grapjes" daarvan kan ik er nog wel 10 noemen. Ze hebben over het algemeen inderdaad nogal rare humor en o-wee als jij een keer een grapje maakt.Ach, na het "geintje" waarbij een beheerder profielen van gebruikers veranderde verbaasd niets mij...
Gewoon rare humor
SuperPepeijn schreef:en o-wee als jij een keer een grapje maakt.
SuperPepeijn schreef:Lia_ schreef:Oh van die "grapjes" daarvan kan ik er nog wel 10 noemen. Ze hebben over het algemeen inderdaad nogal rare humor en o-wee als jij een keer een grapje maakt.Ach, na het "geintje" waarbij een beheerder profielen van gebruikers veranderde verbaasd niets mij...
Gewoon rare humor