Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:Dan speel je mooi vals, want technisch gezien is het gewoon een simpele smiley en géén onderschrift
luxje schreef:Dan speel je mooi vals, want technisch gezien is het gewoon een simpele smiley en géén onderschrift
Anoniem schreef:Hahaha tjongejonge wat maakt het allemaal uit, ik vind het inderdaad een onderschrift hoor!
slimmerik schreef:[naam] schreef:Hahaha tjongejonge wat maakt het allemaal uit, ik vind het inderdaad een onderschrift hoor!
[naam], Luxje en ik plagen elkaar maar hoor![]()
![]()
We kennen elkaar![]()
Komt zo als "ruzie" over...... Dom van mij![]()
![]()
![]()
We kennen elkaar![]()
Komt zo als "ruzie" over...... Dom van mij![]()
![]()
![]()
SONY schreef:Haha hoe overdreven zeg.. echt zo van, waarom zei wel en ikke niet.. dat deed ik ook toen ik 4 was.![]()
Op den duur vind ik het ook wel een irritand plaatje maar als zei dat nou leuk vind, prima toch. Als maar niet iedereen zo'n afbeelding neemt. Maarja nu dit topic geopend is valt het helemaal op natuurlijk...
Cyntje schreef:SONY schreef:Haha hoe overdreven zeg.. echt zo van, waarom zei wel en ikke niet.. dat deed ik ook toen ik 4 was.![]()
Op den duur vind ik het ook wel een irritand plaatje maar als zei dat nou leuk vind, prima toch. Als maar niet iedereen zo'n afbeelding neemt. Maarja nu dit topic geopend is valt het helemaal op natuurlijk...
Ja idd, als er nog meer slimmerikken op bokt rondlopen dan moeten we nog op gaan passen