Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Het is ook heel zuur voor haar, vooral omdat het totaal niks met haar eigen postgedrag van doen heeft, maar ik vind wel dat ze de juiste persoon daar op aan moet spreken en dat is dus wel Bas. Die heeft het zo gigantisch verpest hier.
Karl66 schreef:Het grote verschil is dat ik niet met Quellian getrouwd ben, dat ik haar account niet gebruik en dat Quellian nooit kliert.
En vooral dat dat klieren zich niet de hele tijd op Bart en moddiebashing richt.
slimmerik schreef:Karl66 schreef:Het grote verschil is dat ik niet met Quellian getrouwd ben, dat ik haar account niet gebruik en dat Quellian nooit kliert.
En vooral dat dat klieren zich niet de hele tijd op Bart en moddiebashing richt.
Nee weet ik maar waarom bij die andere gasten die luxje noemde wel?? En waarom geen waarschuwing etc......
Karl66 schreef:Maar in de plaats van haar account uit te lenen had ze Bas er ook op kunnen aanspreken in plaats van hem te laten begaan. Een typisch geval van in gemeenschap van goederen geband zijn
Karl66 schreef:Maar in de plaats van haar account uit te lenen had ze Bas er ook op kunnen aanspreken in plaats van hem te laten begaan. Een typisch geval van in gemeenschap van goederen geband zijn
dollemina schreef:is die Bas die computernerd??
Erg ziekelijk is hij bezig zeg.
Heeft hij niets anders te doen dan mensen lastig te vallen.
Of is hij nog aan het puberen en op zoek naar zijn eigen identiteit.
Wordt toch zovan die mensen.
Kan me voorstellen dan deze Bas (+aanhang) wort geband.
Deze mensen voegen toch al helemaal niets toe aan het forum.![]()
Ik wellicht nog minder, maar ja.
Cyntje schreef:Ja maar eerlijk gezegd is dat denk ik toch DE manier om van bas232 af te komen...
Botervlieg schreef:Wie zegt dat Marreke haar account uitgeleend heeft aan Bas?
Dat hij het gebruikt heeft geloof ik graag.
Maar loggen jullie altijd uit?
Kan Marreke niet weg geweest zijn toen Bas haar account gebruikte?
Ik weet niet meer dan wat ik er hier over lees,
maar op basis daarvan zou ik het redelijk gevonden hebben
als Marreke een ban van een week gekregen had en zij in die
tijd haar wachtwoord zou kunnen veranderen en die Bas van haar
een beetje bijbeuren.![]()
Een permanente ban vind ik niet fair.
---------------------
Het met twee maten meten door de leiding is trouwens niks nieuws.
luxje schreef:Cyntje schreef:Ja maar eerlijk gezegd is dat denk ik toch DE manier om van bas232 af te komen...
Dat jij problemen had met Bas232 is/was wel duidelijk, maar kun je ook even duidelijk maken wat je tegen Marreke hebt/had?
luxje schreef:Cyntje schreef:Ja maar eerlijk gezegd is dat denk ik toch DE manier om van bas232 af te komen...
Dat jij problemen had met Bas232 is/was wel duidelijk, maar kun je ook even duidelijk maken wat je tegen Marreke hebt/had?
luxje schreef:Even voor de duidelijkheid: dat Bas232 permanent gebanned is, daar heb ik het niet over, daar heeft hij het ruimschoots zélf naar gemaakt.
Maar om dan Marreke ook direkt maar permanent te bannen, dát gaat mij gewoon te ver.