Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charos schreef:Pff ik geloof dat ik jullie begrijp, heb een topic gezet op EA gezocht en gelijk een reactie van Vitalhorse, weliswaar met foto's maar zie dat hij in bijna elke topic reageerd.
Inderdaad, zeer irritant.
luxje schreef:en dát mag dan weer wél, duidelijk maken wat je te bieden hebt, met een foto en prijs.
Had zij alleen de link naar haar website geplaatst (zoals er ook een aantal doen) dat mag dan weer niet
luxje schreef:@Lusitana: als jij "gewoon" per pb of in het topic zegt wat je te bieden hebt, bijv. zadel, maat , kleur en prijs evt met foto, met een link met meer info, dan mag het wel.
Stuur jij alleen een pb met een link, of zet je alleen een link in het topic dan valt het onder spam.
Als het per pb is, is het natuurlijk maar net wat de ontvanger er van vind
Lusitana schreef:Mijn post is meer van:"Ik kan goedkoop Portugees tuig bieden, geef me een e-mail adres per pb, dan krijg je de catalogus." Maar dan in topics waar ze naar Iberisch of Portugees tuig zoeken.
Siempie schreef:Nou is het sowieso niet toegestaan om artikelen voor derden aan te bieden.
Dealer schreef:Lusitana schreef:Mijn post is meer van:"Ik kan goedkoop Portugees tuig bieden, geef me een e-mail adres per pb, dan krijg je de catalogus." Maar dan in topics waar ze naar Iberisch of Portugees tuig zoeken.
En als zo'n topic er niet is, open je er gewoon zelf een![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=156&t=624931
nickyu schreef:neem aan dat als er om product X word gevraagd waar kan ik dat krijgen en ik of iemand anders zegt in de winkel hier om de hoek ..kan ik eventueel wel regelen voor je oid
dat dat gewoon mag
Siempie schreef:nickyu schreef:neem aan dat als er om product X word gevraagd waar kan ik dat krijgen en ik of iemand anders zegt in de winkel hier om de hoek ..kan ik eventueel wel regelen voor je oid
dat dat gewoon mag
Dat mag inderdaad, maar het is een ander verhaal als je steeds dezelfde winkel probeert te promoten omdat ze het daar hebben en jij die persoon kent. Een advertentie plaatsen zelf mag ook niet.