Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Als je mijn kerel was, zou ik me doodschamen voor je......
Dieuwke1989 schreef:Waarom, als je eigen forum zo geweldig is, zit je dan op bokt?
Wereldverbeteraar? Klinkt inderdaad als tijd te veel.
Ga eens op een schildercursusje ofzo, of een eindje fietsen.
Zahlina schreef:Mag ik Bas officieel tot Bokt Stalker Nr. 1. benoemen.
Vind het wel aandoenlijk hoeveel moeite hij doet om bokt "veiliger" te maken.
Je zou hem bijna een aparte status geven met onder zijn naam Bokt Stalker Nr. 1. en als vaste avatar een grote oranje strik....
Quellian schreef:Waar je al die moeite voor doet! Leg me eens uit waarom je hiermee bezig blijft?
testaccount schreef:ik wil enkel Bokt beter maken op dit gebied
testaccount schreef:Het is zo lek als een mantje, het kan echt beter.
noami10 schreef:Geef de link dan 'ns van je eigen forum, zullen we 'ns zien of daar alles dan zo perfect is
testaccount schreef:Omdat dit leuk is, hoe groter de ban, hoe meer het mij uitdaagt om er toch weer op te posten.
En dit is te simpel, zelfs met een IP-ban onder mijn eigen IP.
Ik verberg me dan ook niet, ik wil enkel Bokt beter maken op dit gebied, want het ban beleid is echt te simpel om rond te gaan.
Ze checken verdorie niet eens op bv email adres om te registreren.
Het is zo lek als een mantje, het kan echt beter.
noami10 schreef:Geef de link dan 'ns van je eigen forum, zullen we 'ns zien of daar alles dan zo perfect is
testaccount schreef:Zahlina schreef:Mag ik Bas officieel tot Bokt Stalker Nr. 1. benoemen.
Vind het wel aandoenlijk hoeveel moeite hij doet om bokt "veiliger" te maken.
Je zou hem bijna een aparte status geven met onder zijn naam Bokt Stalker Nr. 1. en als vaste avatar een grote oranje strik....
Ik wacht op het officiele lintje
Billy schreef:testaccount schreef:Het is zo lek als een mantje, het kan echt beter.
Misschien kun je een spellingscursus doen tijdens je ban?
Billy schreef:Quellian schreef:Waar je al die moeite voor doet! Leg me eens uit waarom je hiermee bezig blijft?
Heel simpel.
Basje heeft ideeën over het technisch functioneren van bokt, en dat hij veel beter weet hore bokt moet draaien dan Bart en Ime.
Bart heeft geen behoefte aan hulp bij de technische kant van het forum, en nu is Basje op zn pikkie getrapt en doet alles om Bart en Bokt dwars te zitten.
Hij wil zich graag populair maken gok ik, maar op de een of andere manier schijnt dat niet te lukken
Zahlina schreef:testaccount schreef:Ik wacht op het officiele lintje
Bij deze dan:
Ik vond deze strik wel toepasselijk![]()
testaccount schreef:sorry maar het kan en moet echt beter.
Billy schreef:Wat moeten we doen om jou van Bokt te krijgen Bas, je overrijden met een stoomwals of zo?
Billy schreef:Wat moeten we doen om jou van Bokt te krijgen Bas, je overrijden met een stoomwals of zo?
Quellian schreef:Billy schreef:Wat moeten we doen om jou van Bokt te krijgen Bas, je overrijden met een stoomwals of zo?
Dat is moord![]()