Heeft temmen nog wel zin?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: Heeft temmen nog wel zin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 10:27

Cyntje schreef:
Charos schreef:
Als ik zie dat een topic verkeerd staat druk ik altijd even op het tem knopje en geef ik er uitleg bij. Nu merk ik steeds vaker dat het heel lang duurt voordat een moderator het bekijkt of er iets mee doet en dan heb ik het over meer dan 3 uur.

Hebben de moddie's er geen zin meer in? Of komen er zo mega veel tems binnen?

Ik tem ook heel vaak, meestal wordt er snel gereageerd...

Maar ik kreeg vandaag een mailtje terug van een topic waarop ik getemt had, denk ik vorige week al... Verward

Ik krijg nooit een mailtje terug als ik tem Clown

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 10:30

Huh als ik in de topiclijst kijk zie ik dat kimmie_girl als laatste heeft gereageerd en dan klik ik het aan staat jouw bericht er alleen nog onder Tieneke Verward

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 10:32

OKee mijn berichtje is gewoon verwijderd Boos!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:43

Of je hebt je bericht gisterenavond geplaatst terwijl de database server problemen had.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:50

nee heb hem voor charos gepost

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:51

En voro tieneke!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:57

Dat zeg ik, gisterenavond Lachen
(je kan je bericht trouwens editen als je iets toe wilt voegen)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:44

Mijn ervaring is dat het altijd vrij vlot wordt afgehandeld Ja En daarna krijg ik netjes een bericht wie het afgehandeld heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:55

Ik vraag me af of er ook niet veels te veel getemd word.Soms als ik een topic lees dan heb ik het idee dat ik op een kleuterschool zit ,met ik ga temmen ! als er even niet iets naar iemands zin gaat.
En soms staat een onderwerp mischiens niet helemaal juist,maar of daar nu zo'n punt van gemaakt moet worden?daar heb ik soms mijn vraagtekens bij.Ik vind temmen meer iets voor topics die echt uit de hand lopen of bij dingen die echt niet kunnen.
Uiteindelijk is Bokt voor iedereen vrijwilligers werk.
Ik vind trouwens een reactie van 3 uur wel snel.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:56

Temmen wanneer een topic verkeerd staat heeft wel degelijk zin! *LOL*
Anders wordt het een zooitje ongeregeld en aangezien de zoekfunctie het regelmatig begeeft, lijkt het me dus zeker nut hebben! Haha!

Jamezy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:56

silvana schreef:
Ik vraag me af of er ook niet veels te veel getemd word.Soms als ik een topic lees dan heb ik het idee dat ik op een kleuterschool zit ,met ik ga temmen ! als er even niet iets naar iemands zin gaat.
En soms staat een onderwerp mischiens niet helemaal juist,maar of daar nu zo'n punt van gemaakt moet worden?daar heb ik soms mijn vraagtekens bij.Ik vind temmen meer iets voor topics die echt uit de hand lopen of bij dingen die echt niet kunnen.
Uiteindelijk is Bokt voor iedereen vrijwilligers werk.
Ik vind trouwens een reactie van 3 uur wel snel.

Inderdaad. Ik word zo af en toe ook kniftig van die wild-temmers!

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:18

Ik vind het meestal ook wel vlot gebeuren. Laatst duurde het wel wat langer, maarja mods hebben ook nog een leven buiten bokt Lachen

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 10:58

BartVB schreef:
Dat zeg ik, gisterenavond Lachen
(je kan je bericht trouwens editen als je iets toe wilt voegen)

Nee ik heb berichtje achter charos der berichtje gezet en voor die van tineke ...

En dus echt smorgens ... Nagelbijten / Gniffelen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 10:59

ik vind de reactie ook vlot.
vind alleen ook dat er in sommige gevallen door de bokkers wel erg snel getemt wordt, beetje kinderachtig soms.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 11:06

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, vind dat het altijd vrij snel word afgehandeld. Maar idd, zoals Silvana zegt, ik vind soms dat er ook veel te snel wordt getemt.. En dan heb ik het gevoel dat de Mods ook maar gelijk een topic op slot gooien, ipv te zeggen van; heej! Maar dit is wel erg overdreven om een slotje op te gooien.. Dat vind ik eerder een probleem Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 12:39

Ik kan me er eigenlijk niet echt druk om maken.
Als de tem maar behandeld wordt, en of dat nou meteen is, of drie uur later, nou en...

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:24

3 uur is weinig hoor. De mods hebben denk ik in de meeste gevallen een fulltime baan of studie en daarnaast ook nog hun eigen paard, gezin om voor te zorgen. Ik denk ook niet dat mijn werkgever blij zou zijn als ik mijn werk verwaarloos voor bokt. Scheve mond En de studenten onder de moderators zullen ook wel graag slagen voor hun examens. Ik denk dat de meeste mods inderdaad tevreden zijn als ze hun eigen forum al kunnen beheren. En sommige dingen zijn niet zo simpel op te lossen met een paar knoppen in te drukken. Lachen

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 10:48

Het zal wel komen omdat ik zelf de hele dag thuis zit nu, dat ik denk waaaar zijn alle moderators.
Ik zet er overigens ook nooit onder 'ik heb getemt' oid, dat zien ze vanzelf wel, want je kan maar 1x temmen per bericht toch?

Ik zit vrij vaak op de Ea forums en daar staat nog weleens wat verkeerd, dus daar tem ik vaak.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:50

Nou mocht het een ´rel´topic ofzoiets zijn dan zet ik meestal geen tem neer, om gerel in mijn berichtenbox te voorkomen, maar ik vind vaak wel dat die mensen het recht hebben om te weten waarom ze temmen, vind ik zelf ook wel zo fijn Schijnheilig

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:53

Cyntje, hoe bedoel je dat? Waarom zou je niet temmen op een reltopic? En waarom zou je dan gerel in je berichtenbox krijgen?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 10:57

Ik tem wel met reltopics alleen zet ik dan meestal niet in het topic neer dat ik heb getemd, ligt ook aan de TS hoor Ja
En onzin topics, of topics waarvan fotos het bijvoorbeeld niet doen zet ik er wel neer dat ik getemd heb, snappie?
Maar ik tem genoeg hoor *LOL* Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 12:59

Mods reageren echt niet altijd op bevel en wens van de gebruiker hoor Clown Ik zie het topic, lees de melding, kijk het topic even door, en besluit dan wat ik doe. Soms zie je wel eens een TEM voor een verzoek om een slotje omdat dit een eeuwige welles-nietes discussie wordt. Topic verliep toen nog gewoon heel goed zonder problemen en heb dat dus open gelaten. Soms TEM't een gebruiker wel eens omdat die wilt dat wij een andere gebruiker erop aanspreken. Vervolgens lezen wij het topic, en zien we dat de TEM'ende gebruiker zelf ook niet schoon is.

Verder vind ik het persoonlijk niet nodig om te melden dat er geTEM'd is. Wij zien het wel als er geTEM'd is, en dubbele TEM's zijn geen probleem. En dan nog, user wil een topic op EA TEM'en dat het verkeerd geplaatst is (EA TK ipv EA GZ bijv.) maar iemand heeft al op het 1e bericht geTEM'd. Wat doet die 2e user? Die zet een berichtje: Dit staat verkeerd. Ik TEM! en TEM't vervolgens zijn eigen bericht Clown Dat is inderdaad dubbel, maar verder ook geen probleem, dat ruimt juist lekker op Lachen Of de TS leest dat berichtje, en denkt, ooh.. maar dan ga ik zelf wel een nieuw topic openen elders. En dát vind ik wel minder handig, want daar kom je dus doorgaans pas achter na het verhuizen, en kan je dus dat andere topic weer naar de MH verwijderen, of gelang welke de meeste zinvolle reacties heeft, de eerste weer.

Wat mij betreft hoef je dus echt niet neer te zetten dat er geTEM'd is... wij als mods zien het wel, en andere users hebben er niet zo veel mee te maken waar erop geTEM'd is Lachen Om dubbel TEM's te voorkomen is niet erg, hoe meer TEM's, hoe eerder wij zien dat er wat aan de hand is met dat topic.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:05

Dan was dat dus nog niet duidelijk genoeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:07

Wat vind je niet duidelijk uit mijn post Cyntje? Begrijp eigenlijk niet wat je bedoelt... Bloos

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:10

Dat meerdere bokkers dus dan nog niet zo van het Temmen op de hoogte zijn...