Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ik geef iedereen het voordeel van de twijfel, ook een nieuwe Bokker moeten de kans krijgen zich te bewijzen en iemand met veel posts kan net zo onbetrouwbaar blijken als iemand met weinig posts.Citaat:Je moet gewoon niet met iedereen in zee gaan
Dainty_Bess schreef:ik doe dit soort dingen altijd onder rembours..zowel als ik zelf wat koop als wanneer ik iets verkoop..degene die het pakketje ontvangt betaald pas als dit aan de deur wordt afgeleverd en je dmv een afgifte en betaalbewijs is het niet mogelijk bedonderd te worden..
thaollat schreef:Lijkt logisch en makkelijk bij te houden voor de Mods. Maar zou iedereen wel snappen waar die **'s voor staan??Ik vind de zwarte lijst wel goed..
als er bv 2 mensen een 'klacht' hebben op iemand dat er dan twee ** achter diegene zn naam komt.. is er een probleem opgelost * weg.. Zoiets??
tatjalove schreef:Dat je niks van iemand koopt die heel weinig posts heeft (moet je natuurlijk zelf weten), vind ik een beetje raar ik bedoel ik heb ook maar heel weinig posts, maar gewoon omdat ik niet zoveel achter de pc zit, en ik mag nu alleen nog maar in de paarden topics reageren.
roest schreef:je kunt gewoon eerst het geld overmaken, als je het pakketje niet krijgt, kun je binnen een maand je geld terugboeken.