Ik denk dat het idd wel te maken heeft met dat je meer mensen kent, en vice versa. Op EA is het me nooit zo opgevallen, ik weet wel dat het een lastig te modden forum is, en wat hulp in de vorm van TeMs is heel welkom.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jantina schreef:Hehehe, ipv BN-er ben je dan BB-er
Wuis schreef:Dat snap je toch wel, zonder een HENGST met een afstamming van hier tot Tokio hoor je er niet bij
Lielle schreef:Als dat het geval is, dan zal dat wel de reden geweest zijn ja.Ymke, ik denk dat mijn titel en de foto's (bijna kopje onder in de waterbak) vooral zoveel reacties opleverden, eerlijk gezegd.
Ymke schreef:Maar Lielle, jij hebt een gekleurde naam, dat trekt ook bezoekers.
runningkawa schreef:Om eerlijk te zijn kijk ik ook liever bij die jazz x lingh x gribaldi
dan naar de jacoba van het achterveld (of zoiets) bij HAW.
Ieder zijn voorkeur denk ik dan.
Machie schreef:En ik denk dat je als bekende bokker juist op EA voordeel hebt. Ik zou sneller iets kopen van een bekend persoon dat een onbekende...
Oscar schreef:
En volgens mij zit er nog een kern van waarheid in ook
Er zit ook meteen een nadeel aan: echt rijtechnisch commentaar zul je niet makkelijk krijgen.
Ik heb ook weleens een topic geopend op HAW (long time ago, toen ik nog een overactieve ruiter was) maar er was echt niemand die wat kritiek wilde leveren, terwijl ik er toch echt dubbel en dwars om gevraagd had
![]()
Citaat:Dat ben ik met je eens Oscar. Ik heb een tijdje terug wel wat inhoudelijk commentaar gekregen (van Katja), maar dat is idd zeldzaam.
Urielle schreef:En ik denk dat het vrij logisch is dat je even kijkt als je foto's ziet staan van je 'internetvrienden' (omg, dat klinkt sneu). Irl kijk je ook liever de vakantiefoto's van je beste vriendin dan die van iemand 3 straten verderop waar je ooit eens hoi tegen hebt gezegd, toch?![]()
Dus de BBers trekken automatisch wel meer kijkers op hun topic, je weet waar ze mee bezig zijn, welk paard ze hebben en wat je mag verwachten qua vooruitgang. Dat maakt het topic interessant.
TurdusMerula schreef:Katja was voor die tijd ook al niet op d'r bekkie gevallen.Lielle schreef:Citaat:Dat ben ik met je eens Oscar. Ik heb een tijdje terug wel wat inhoudelijk commentaar gekregen (van Katja), maar dat is idd zeldzaam.
Katja is zelf ook mod geweest, scheelt misschien ook wel wat.
Citaat:Citaat:Katja is zelf ook mod geweest, scheelt misschien ook wel wat.
Katja was voor die tijd ook al niet op d'r bekkie gevallen.
Citaat:Ik merk wel dat ik sinds ik mod ben geweest veel minder (negatief) commentaar krijg op foto's en dat vind ik jammer omdat er best een hoop mensen zijn met verstand van zaken op Bokt.
SANEX schreef:Als er iemand commentaar op mn foto's geeft, dan hoef ik zelf niet eens in de aanval te gaan, de bokkende fans van mn pony's racen dan over betreffende gebruiker heen, zelfs soms zodanig dat zonder dat ik het door heb er een complete rel ontstaat tussen gebruikers."
Als bekende bokker, of als bekend paard/pony van bokker kun je wel meer maken dan een onbekende, dat is eigenlijk wel vreemd.