Wat is nu eigenlijk de bedoeling van Bokt???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat is nu eigenlijk de bedoeling van Bokt???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 02:12

More schreef:
zon forum als bokt kun je toch gratis aanmaken?

Nope, ze hebben een domeinnaam dus die zal ook betaald moeten worden
er zijn we gratis forums, maar dan heb je wel enorm veel beperkingen (Zie voor een voorbeeld de link in mn onderschrift) echt Bokt zou daar nooit op kunnen draaien met al die raddraaiers Vork

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 17:02

Wat ik meer not-done vind dan de tegenstrijdigheid is dat er blijkbaar ná een modopmerking de volgende mod in hetzelfde topic iets heel anders zegt...

Persoonlijk beschouw ik de FAQ zoals Maya 'm verwoord, anders kunnen we Bokt net zo goed afsluiten. Vrijwel elk onderwerp is óf weleens aan de orde geweest, óf staat in de FAQ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:07

Sylvia schreef:
Wat ik meer not-done vind dan de tegenstrijdigheid is dat er blijkbaar ná een modopmerking de volgende mod in hetzelfde topic iets heel anders zegt...

Bokt is groot....de modjes zitten niet bijelkaar in een huiskamer om alles te overleggen, en als je een topci van 20 kantjes heb kan het wel eens gebeuren dat er langs elkaar heen wordt gemodereerd,
ik kan het ze niet kwalijk nemen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:26

Chiqa schreef:
de modjes zitten niet bijelkaar in een huiskamer om alles te overleggen, en als je een topci van 20 kantjes heb kan het wel eens gebeuren dat er langs elkaar heen wordt gemodereerd,

Ben ik het niet mee eens, er bestaan ook dingen als Skype of MSN waardoor er direct gecommuniceerd kan worden. Teamoverleg met het hele team is imo onzin, een groot deel van de mod's heeft dan evengoed nog geen idee waar het over gaat.
Ik vind overigens dat elke mod verantwoordelijk is voor zijn of haar eigen actie. Het zijn toch allemaal volwassenen en zelfdenkende mensen? Hoe meer overleg, hoe langer het duurt voor er een beslissing valt. Even overleggen met een andere mod via Skype of MSN kan altijd, als je als mod twijfelt of denkt niet alle info te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:41

Even ter aanvulling.
Het ging om een "klein" topic waarin een 14 jarig meisje vroeg over het hoe en wat van het beginnen met betuigen en mennen met je pony......
Dus geen topic van 20 kantjes of de zoveelste vraag over foto's uploaden.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:37

Chiqa schreef:
Sylvia schreef:

Bokt is groot....de modjes zitten niet bijelkaar in een huiskamer om alles te overleggen, en als je een topci van 20 kantjes heb kan het wel eens gebeuren dat er langs elkaar heen wordt gemodereerd,
ik kan het ze niet kwalijk nemen...

Al eens van MP gehoord? Daar wordt wel degelijk overlegd... En voor wat betreft dat topic: als 1 mod reageerd en de TeM af sluit, dan snap ik niet dat een 2e mod dat tegen moet spreken. In elk geval niet openbaar. Laat het dan lopen, bespreek het 'intern' en handel ernaar voor een volgende keer.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:43

__KELLY schreef:
jaa als ze het over dat elk lettertje geld kost hier op bokt dus je eerst moet kijken bij de FAQ kunnen ze de HK wel gaan sluiten

Nee, de HK is juist ontzettend gezellig. *LOL*

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:56

Achja, de bedoeling van bokt en de zin van het leven... ik ben er over allebei nog niet uit.. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 23:12

Sylvia schreef:
Al eens van MP gehoord?

blijkbaar niet.