Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Liezel1: het modteam is nog wel een beetje menselijk
odetteke schreef:Aan de andere kant, in alle adere situaties is ook terug te vinden wie er "op zijn donder" heeft gehad
Citaat:Ookal is het illegaal aangemaakt, het is dan wel heel naar voor de desbetreffende persoon als achteraf bekend wordt gemaakt wie het was. Er is in mijn ogen een heel duidelijk verschil tussen mensen die een SA aanmaken om te rellen en mensen die een SA aanmaken om een probleem te bespreken (en niet aan het modteam toestemming durven te vragen)
Citaat:Ookal is het illegaal aangemaakt, het is dan wel heel naar voor de desbetreffende persoon als achteraf bekend wordt gemaakt wie het was. Er is in mijn ogen een heel duidelijk verschil tussen mensen die een SA aanmaken om te rellen en mensen die een SA aanmaken om een probleem te bespreken (en niet aan het modteam toestemming durven te vragen)
Sisco4life schreef:Miss is het een oplossing om 5 standaard Schouduw accounts aan te maken. Die zijn voor iedereen bruikbaar op bokt. Dan kan je onder die SA ook weer reageren enz. Zonder dat iemand weet dat jij het was. Mocht er veel misbruik worden gemaakt dan kan je 2 dingen doen:
1) geen standaard SA's
2) er is 1 SA, je stuurt een smsje naar ( bijv. ) Bokt 1982
dan krijg jij de naam en wachtwoord van de SA, dan kan je je inloggen en je verhaal kwijt.
Miss is dat een idee ?
Karoliefje_ schreef:Bart zou hotmail gewoon moeten verbieden, als iedereen een gewone e-mail heeft, zijn er een hoop problemen uit de wereld.
De mensen die zich voor niks aanmelden, en de schaduwaccounts..
Maar als ik hem was zou ik dan wel de accounts die ál onder een hotmail staan behouden, zo wordt de groep bokkers wel groter maar verminderen de schaduwaccounts aanzienlijk!