[Dienstmededeling] Op zoek naar mensen met juridische kennis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: [Dienstmededeling] Op zoek naar mensen met juridische ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 23:55

Sylvia schreef:
Ik zie ook helemaal nergens gratis staan Vork

Als hij een rechtsbijstand-verzekering al te duur vindt wat denk je dan dat ie wil betalen voor juridische ondersteuning Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 00:33

Wie zegt dat ie 't te duur vind? Overigens is een bedrijvenpolis ook best prijzig en kan ik me in zijn argumenten ook wel vinden. Dingen als laster - waar je hier nogal mee te maken kunt krijgen - is nogal eens te specifiek. Plus dat de meeste verzekeringen op een gegeven moment ook niet meer bij willen springen als er tig keer iets gespeeld heeft.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 00:40

En toch heeft Bart me nog niet tegengesproken, dus ga ik ervan uit dat ie er niet of nauwelijks voor wil betalen..... En daar geef ik hem trouwens gelijk in.....waarom voor iets betalen als je het gratis kunt krijgen toch??

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 00:44

Daar zijn we Nederlanders voor, is het niet?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 00:45

Sylvia schreef:
Daar zijn we Nederlanders voor, is het niet?

Yep *LOL*

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 03:35

slimmerik schreef:
En toch heeft Bart me nog niet tegengesproken, dus ga ik ervan uit dat ie er niet of nauwelijks voor wil betalen..... En daar geef ik hem trouwens gelijk in.....waarom voor iets betalen als je het gratis kunt krijgen toch??

Hij kan er natuurlijk ook de centjes voor gaan gebruiken die iedereeen zo massaal aan het doneren is Clown
Zelfs werkgevers geven gul, door hun telefoon beschikbaar te stellen aan hun bokkende werknemers Haha!
Van àl dat geld moet een consultje jurist van 30 minuten toch wel kunnen Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 08:54

luxje schreef:
slimmerik schreef:

Hij kan er natuurlijk ook de centjes voor gaan gebruiken die iedereeen zo massaal aan het doneren is Clown
Zelfs werkgevers geven gul, door hun telefoon beschikbaar te stellen aan hun bokkende werknemers Haha!
Van àl dat geld moet een consultje jurist van 30 minuten toch wel kunnen Knipoog

Ach natuurlijk die twee acties lopen samen.......... Goh al dat penny geld voor een half uurtje consult ...... Tja natuurlijk moeten er keuzes gemaakt worden Bloos

*gaat telefoonnummer Moscowitsch vast opzoeken*

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 10:21

Het is niet de bedoeling dat we een halfuurtje mosco of een andere advocaat gaan inhuren, volgens mij staat er in de eerste post vrij duidelijk wat de bedoeling is Knipoog