Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bas232 schreef:Niks wraak actie, ik wil Bart graag helpen, hij woont vlak bij me.
Is slechts 60 km, dan help ik wel even zoeken naar de oorzaak van het probleem, want het is niet het moederbord, daar ben ik zeker van.
Bas232 schreef:Niks wraak actie, ik wil Bart graag helpen, hij woont vlak bij me.
Is slechts 60 km, dan help ik wel even zoeken naar de oorzaak van het probleem, want het is niet het moederbord, daar ben ik zeker van.
WildWings schreef:Bas232 schreef:Niks wraak actie, ik wil Bart graag helpen, hij woont vlak bij me.
En dit is jouw manier van helpen, constant topics maken op FZ met commentaar etc of tips aan Bart (die jouw hulp dus kennelijk niet wilde, en die je ook via PB kan sturen)?![]()
Leuke hulp ben jij
slimmerik schreef:Maar hij krijgt toch ook een hoop van reclame-opbrengsten? Wordt er eigenlijk wel een officiele boekhouding gevoerd? Begint zo toch wel een beetje op een bedrijf(je) te lijken toch?
turbotinker schreef:Sorry Bas...bokt is van Bart...
Bart voor na,en Bart na bij alle bokkers...
Je bent niet slim bezig door hier even te komen vermelden dat jij het wel beter weet...
Als je het zelf beter kan,maak dan zélf een forum,en laat Bart a.u.b in zijn waarde wil je
Bartje...je blijft onze topper hoor
turbotinker schreef:Als je het zelf beter kan,maak dan zélf een forum
Quellian schreef:
Sundancer schreef:En ik snap Bart ook wel dat hij Bokt zelf wil houden en niet wil verkopen aan de "sponsoren".....
Fokt kreeg laatst ook een aanbieding van een bepaald iemand....die Fokt.nl wilde overnemen. Maar dan mochten bepaalde gebruikers niet meer plaatsen...
En daar kon je een mooie auto voor kopen