Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ymke schreef:topsylover schreef:Als ze geld gaan vragen voor het inloggen dan is het dag Bokt!
Helemaal mee eens.
Een vrijwillige bijdrage moet kunnen vind ik, ik wil zelf ook wel wat doneren..
Maarre, verplicht betalen? No way.
Sundancer schreef:Pff, ik heb gehoord van een ex moddie dat Bart genoeg sponsoren kon krijgen, maar het niet wil regelen? Ik zie haast alleen maar Google advertenties, er zijn zoveel grote bedrijven die wel willen adverteren op zo'n site als Bokt.nl.
topsylover schreef:Als ze geld gaan vragen voor het inloggen dan is het dag Bokt!
deedee19 schreef:Wat jij zegt Bienotje is ook best een goed idee, maar daar zou ik weer meer moeite mee hebben, want dan heb ik het idee dat ik voor de "gratis" mensen aan het betalen ben. (maar da's dan een gevoel van mij)
yousra schreef:Nou ik ga zeker niet betalen, vrijwillig wil ik wel doen, maar om in te loggen?? NO WAY!
BartVB schreef:Sundancer schreef:Pff, ik heb gehoord van een ex moddie dat Bart genoeg sponsoren kon krijgen, maar het niet wil regelen? Ik zie haast alleen maar Google advertenties, er zijn zoveel grote bedrijven die wel willen adverteren op zo'n site als Bokt.nl.
Voor een deel waar, maar Bart wil ook nog een keer z'n studie afmaken (ja, nog steeds). Bokt kost nu al bakken met tijd, als ik daar dan ook nog acquisitie bij moet doen wordt het helemaal een ramp. Daarnaast scheppen sponsors/adverteerders verplichtingen. Als Bokt er nu uitligt kan ik besluiten dat dat jammer is maar dat iets anders belangrijker is. Als er een flink aantal betaalde banners draaien worden die adverteerders niet blij als Bokt er ineens een dag uitligt. Sponsors zoeken kan maar die willen iets terug zien voor hun sponsorbedrag en dat gaat over het algemeen verder dan alleen een linkje op de site. Ik blijf erg graag onafhankelijk.
Maar goed, de kans is erg klein dat er ooit betaald moet gaan worden voor het registreren op Bokt.nl Het zou kunnen dat er betaald moet gaan worden voor extra functionaliteit maar de basis (b.v. de paardenforums) blijven gewoon gratis. Anders ga ik ook helemaal aan het doel voorbij.
BartVB schreef:Daarnaast scheppen sponsors/adverteerders verplichtingen. Als Bokt er nu uitligt kan ik besluiten dat dat jammer is maar dat iets anders belangrijker is. Als er een flink aantal betaalde banners draaien worden die adverteerders niet blij als Bokt er ineens een dag uitligt. Sponsors zoeken kan maar die willen iets terug zien voor hun sponsorbedrag en dat gaat over het algemeen verder dan alleen een linkje op de site. Ik blijf erg graag onafhankelijk.
Maar goed, de kans is erg klein dat er ooit betaald moet gaan worden voor het registreren op Bokt.nl Het zou kunnen dat er betaald moet gaan worden voor extra functionaliteit maar de basis (b.v. de paardenforums) blijven gewoon gratis. Anders ga ik ook helemaal aan het doel voorbij.
Ann schreef:Met een betaald Bokt krijg je waarschijnlijk wel dat er wat oudere, serieuzere bokkers blijven hangen. Maar dat hoeft op zich niet verkeerd zijn, vind ik.
Ann schreef:Eerlijk gezegd begrijp ik al die ophef over misschien te moeten betalen voor bepaalde fora niet.Als ik een tijdschrift of iets anders koop kost mij dat ook geld. Staat een bepaald iets mij niet aan, koop ik het niet. Zo simpel zie ik het ook met Bokt.nl
Door het grote aantal users is het logisch dat er meer kosten aan verbonden zijn. Het is toch niet reëel om te verwachten dat BartVB dat alleen moet ophoesten?
ThePast03 schreef:Misschien omdat er mensen bestaan die nu nog maar net rond kunnen komen en dus ook al geen tijdschriften kopen?
Jij kunt en mag niet voor een ander gaan bepalen of het wel of niet een groot bedrag is en of ze er wel of niet dingen voor kunnen opzeggen.
Internetverbinding is voor veel mensen al duur genoeg, als je dan nog moet betalen om bepaalde sites te bezoeken kan dat net de druppel zijn.
Ik denk dat met vrijwillige bijdrages het probleem al aardig wordt opgelost en als er dan ook een ledenstop komt kan het volgens mij aardig in de hand gehouden worden.
En inderdaad de sponsors, dan maar wat minder onafhankelijk dat is nu eenmaal zo als je groot wilt zijn.
Een vrijwillige bijdrage ok, maar betalen om te moeten inloggen of voor bepaalde extra's zou voor mij einde bokt betekenen. En ach, voor sommige mensen wordt het hier dan waarschijnlijk een stuk leuker, who cares.
BrankaZ schreef:Ben het met je eens op 1 punt na. Voordat nieuw leden gaat weigeren is het misschien een idee om eens de ledenlijst op te schonen. Want je zal verbaast zijn hoeveel accounts er bestaan waaronder nog geen enkel bericht is gepost.
Sundancer schreef:BrankaZ schreef:Ben het met je eens op 1 punt na. Voordat nieuw leden gaat weigeren is het misschien een idee om eens de ledenlijst op te schonen. Want je zal verbaast zijn hoeveel accounts er bestaan waaronder nog geen enkel bericht is gepost.
Dus mensen die alleen maar meelezen en niets plaatsen moeten verwijderd worden.....mooie handel voor ze