Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Let er aub op dat er maar een klein percentage van de gebruikers daadwerkelijk iets gaat storen en het genoemde topic is een zakelijke rekening waar je redelijk wat geld per transactie betaald. Van die euro gaat (als ik me niet vergis) iets van 15 cent rechtstreeks naar de bank.
1 euro storten is heel lief maar zet niet echt veel zoden aan de dijk helaas. Daarnaast betaal je voor het gemiddelde tijdschrijft al snel het zesvoudige en daar heb je dan maar heel even plezier van
BartVB schreef:Let er aub op dat er maar een klein percentage van de gebruikers daadwerkelijk iets gaat storen en het genoemde topic is een zakelijke rekening waar je redelijk wat geld per transactie betaald. Van die euro gaat (als ik me niet vergis) iets van 15 cent rechtstreeks naar de bank.
1 euro storten is heel lief maar zet niet echt veel zoden aan de dijk helaas. Daarnaast betaal je voor het gemiddelde tijdschrijft al snel het zesvoudige en daar heb je dan maar heel even plezier van
mariellexxx schreef:Ik heb net 5 euro overgemaakt voor bokt. Ik zou het wel leuk vinden als er bv een topic wordt bijgehouden van wie er aan mee betaald heeft, of is dit onzin ?
Alwiene schreef:
Dat vermoeden had ik dus al, wat betreft bedrijfsrekening en kosten van de bank bedoel ik dan!!
Misschien is het een optie om net als met bokt voor Azie een priverekening (misschien van een van de mods bv?) te gebruiken en dan per grotere bedragen naar de boktrekening te storten? Zo kan toch een ieder storten wat ie kan missen, ook al is dat maar een euro, maar zitten we niet massaal de bank te spekken!!
Bart? Is dat een optie?
Quellian schreef:mariellexxx schreef:Ik heb net 5 euro overgemaakt voor bokt. Ik zou het wel leuk vinden als er bv een topic wordt bijgehouden van wie er aan mee betaald heeft, of is dit onzin ?
Denk dat dat een beetje moeilijk is... De rekening is van Bart, dus dan zou hij er een extra dagtaak aan hebben om dat bij te houden en daarbij; hoeveel mensen vermelden hun boktnaam er niet bij? Ik ben er al 1 van.
Sjoert schreef:Is een bokt voor bokt actie geen goed idee?
BartVB schreef:Klopt, alle beetjes helpen, alleen leert de praktijk dat maar een klein deel bereid is om geld te storten (ook 1 euro). Internetsites moeten gratis zijn vinden veel mensen.
Een priverekening gebruiken is belastingtechnisch weer lastig als het echt een substantieel bedrag zou worden. Dan zit je weer met belastingen enzo (donaties boven de x euro worden belast).
Als jullie trouwens paardgerelateerde bedrijven weten die willen adverteren op Bokt:
http://www.bokt.nl/adverteren/
BartVB schreef:Een priverekening gebruiken is belastingtechnisch weer lastig als het echt een substantieel bedrag zou worden. Dan zit je weer met belastingen enzo (donaties boven de x euro worden belast).