1 euro voor Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:35

Kheb 5 euro overgemaakt. Lachen (Als arme student :') )

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:36

BartVB schreef:
Let er aub op dat er maar een klein percentage van de gebruikers daadwerkelijk iets gaat storen en het genoemde topic is een zakelijke rekening waar je redelijk wat geld per transactie betaald. Van die euro gaat (als ik me niet vergis) iets van 15 cent rechtstreeks naar de bank.

1 euro storten is heel lief maar zet niet echt veel zoden aan de dijk helaas. Daarnaast betaal je voor het gemiddelde tijdschrijft al snel het zesvoudige en daar heb je dan maar heel even plezier van Knipoog

Er zullen ook maar veel mensen bij zijn die niet meer als 1€ kunnen missen.
En een tijdschrift is wel duurder maar om op internet te kunnen moet je ook al een x bedrag per maand betalen.
Ik vind alle beetjes helpen toch??

Alwiene

BartVB schreef:
Let er aub op dat er maar een klein percentage van de gebruikers daadwerkelijk iets gaat storen en het genoemde topic is een zakelijke rekening waar je redelijk wat geld per transactie betaald. Van die euro gaat (als ik me niet vergis) iets van 15 cent rechtstreeks naar de bank.

1 euro storten is heel lief maar zet niet echt veel zoden aan de dijk helaas. Daarnaast betaal je voor het gemiddelde tijdschrijft al snel het zesvoudige en daar heb je dan maar heel even plezier van Knipoog

Dat vermoeden had ik dus al, wat betreft bedrijfsrekening en kosten van de bank bedoel ik dan!!
Misschien is het een optie om net als met bokt voor Azie een priverekening (misschien van een van de mods bv?) te gebruiken en dan per grotere bedragen naar de boktrekening te storten? Zo kan toch een ieder storten wat ie kan missen, ook al is dat maar een euro, maar zitten we niet massaal de bank te spekken!!

Bart? Is dat een optie?

Mar_Nimbus

BartVB schreef:

vertel eens eerlijk bart welk bedrag per jaar zou echt helpen?
2 euro? 3 euro?
dit moet toch door iedereen op te hoesten zijn PER JAAR
misschien gewoon invoeren per 01-01-2007?

tis een keus: of deze ieniemini bijdrage
of strakjes geen bokt meer

lijkt me eenvoudig toch?

even op mijn salaris wachten Huilen nog niet gestort
en dan zal ik gelijk wat overmaken

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:37

ik wil natuurlijk ook wel een euro missen. wat is nou 1 euro?? we krijgen er zoveel voor terug!! ik zal zondag even wat geld over maken, moet vandaag en morgen werken dus dan kom ik er niet aan toe, maar ik stort zeker wat!! en deed iedereen dat maar!

050206051012

mariellexxx schreef:
Ik heb net 5 euro overgemaakt voor bokt. Ik zou het wel leuk vinden als er bv een topic wordt bijgehouden van wie er aan mee betaald heeft, of is dit onzin ?

Denk dat dat een beetje moeilijk is... De rekening is van Bart, dus dan zou hij er een extra dagtaak aan hebben om dat bij te houden en daarbij; hoeveel mensen vermelden hun boktnaam er niet bij? Ik ben er al 1 van.

terorita

Alwiene schreef:

Dat vermoeden had ik dus al, wat betreft bedrijfsrekening en kosten van de bank bedoel ik dan!!
Misschien is het een optie om net als met bokt voor Azie een priverekening (misschien van een van de mods bv?) te gebruiken en dan per grotere bedragen naar de boktrekening te storten? Zo kan toch een ieder storten wat ie kan missen, ook al is dat maar een euro, maar zitten we niet massaal de bank te spekken!!

Bart? Is dat een optie?

das een goed idee

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-06 12:37

BartVB schreef:

Volledig mee eens maar meer mag natuurlijk Haha! maar je moet ergens beginnen dus de drempel laag houden Haha! en alle kleine beetjes helpen........................

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:38

precies taf alle kleine beetjes komen op de grote hoop

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:38

Tjaaa ik vond het wel grappig.. Ter support van een nieuw databeest twv 3500 Tong uitsteken

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:39

Of Bart moet even zijn priverekening geven, en dan alles in 1 keer overmaken naar zijn zakelijke rekening. Dat is dan maar 1 keer kosten Lachen

Liza_vL

Quellian schreef:
mariellexxx schreef:
Ik heb net 5 euro overgemaakt voor bokt. Ik zou het wel leuk vinden als er bv een topic wordt bijgehouden van wie er aan mee betaald heeft, of is dit onzin ?

Denk dat dat een beetje moeilijk is... De rekening is van Bart, dus dan zou hij er een extra dagtaak aan hebben om dat bij te houden en daarbij; hoeveel mensen vermelden hun boktnaam er niet bij? Ik ben er al 1 van.

Nee wordt beetje lastig, alleen mijn bokt naam en echte naam zijn hetzelfde. Tong uitsteken

Suzanne F.

Ik wil ook wel wat overmaken hoor Bart. Maar heb je geen priverekening dan waarbij je die transactie kosten niet betaald?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:40

Hmmm, ik lees het net te laat van de zakelijke rekening, heb dus net 1.- overgemaakt.
Nou ja, ik hoor wel hoe het verder loopt.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:41

Is een bokt voor bokt actie geen goed idee? Schijnheilig

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:41

klinkt goed sjoert

bokkers voor bokt!!!!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:42

Klopt, alle beetjes helpen, alleen leert de praktijk dat maar een klein deel bereid is om geld te storten (ook 1 euro). Internetsites moeten gratis zijn vinden veel mensen.

Een priverekening gebruiken is belastingtechnisch weer lastig als het echt een substantieel bedrag zou worden. Dan zit je weer met belastingen enzo (donaties boven de x euro worden belast).

Als jullie trouwens paardgerelateerde bedrijven weten die willen adverteren op Bokt:

http://www.bokt.nl/adverteren/ Haha!

Alwiene

Sjoert schreef:
Is een bokt voor bokt actie geen goed idee? Schijnheilig

Eigenlijk Sjoert, heb je daar ook wel een punt!!

Maar ik denk dat eerst dat rekeningprobleem ff opgelost moet worden, voor er nog veel meer 15 centen naar de bank gaan?(welke bank is dat ik betaal 16 cent Vork )

Annash
Blogger

Ik wacht het even af, maar ben zeker bereid wat te doneren Lachen

Bokt voor bokt actie vind ik een goede Haha!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:43

BartVB schreef:
Klopt, alle beetjes helpen, alleen leert de praktijk dat maar een klein deel bereid is om geld te storten (ook 1 euro). Internetsites moeten gratis zijn vinden veel mensen.

Een priverekening gebruiken is belastingtechnisch weer lastig als het echt een substantieel bedrag zou worden. Dan zit je weer met belastingen enzo (donaties boven de x euro worden belast).

Als jullie trouwens paardgerelateerde bedrijven weten die willen adverteren op Bokt:

http://www.bokt.nl/adverteren/ Haha!

Waar ligt die X euro grens Bart?

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:44

is het niet zo dat bij bedrijven donatie's weer aftrekbaar zijn van de belasting???

adverteren aardig wat bedrijfjes hier op bokt bij comrecieel

050206051012

BartVB schreef:

Yup, dat lijkt me ook...

Kun je eind van het jaar alsnog 1/3 afstaan.

Lady_Tamzz

Ik doe mee Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:45

Stel er is alsnog geen genoeg geld?
dan zit bart daar maar mee.
ik ga ook wat doneren hoor, daar niet van

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:45

Bokt voor Bokt lijkt mij een goed plan! Ik wacht nog even met storten!