Schokkende filmpjes op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oreo

Re: Schokkende filmpjes op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 22:57

Pauline schreef:
Ik vind als je dan anar die filmpjes kijkt en bang bent dat je juist die wantoestanden steunt, je er wat aan moet doen! Reageer, mail, schreeuw van de daken dat je het er niet mee eens bent...kijken en je ogen ervoor sluitne helpt echt helemaal niks.

En als je er niet tegenkan dan kijk je toch niet?? Die filmpjes zijn juist tegen die wantoestanden...
Tja en kinderen kijken toch wel, via bokt, google of whatever. Nog even en die filmspjes moegen alleen op BvT Nagelbijten / Gniffelen

Tja, maar dan zoeken ze gericht. Een titel als TE ERG............ wekt 'gewone" nieuwsgierigheid en voor je het weet klik je op die link. Ik ben 33 en klik zelf ook soms te snel.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:46

Pauline schreef:
Die filmpjes zijn juist tegen die wantoestanden...

deze zin geld niet voor alle filmpjes. Dan ga ik weer even terug naar het suicide race filmpje. Die was door mensen opgenomen die daar waren om het te zien. En iedereen die daar stond was aan het schreeuwen en joelen omdat ze het geweldig vonden. Dit filmpje is dan zeker niet geupload ergens om te zeggen: Kijk wat verschrikkelijk nou.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:52

Aan de ene kant is het erg om de realiteit onder ogen te komen maar aan de andere kant.... Je hoeft het niet te zien als je niet wil Rolleyes

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 21:55

verography schreef:
Pauline schreef:
Die filmpjes zijn juist tegen die wantoestanden...

deze zin geld niet voor alle filmpjes. Dan ga ik weer even terug naar het suicide race filmpje. Die was door mensen opgenomen die daar waren om het te zien. En iedereen die daar stond was aan het schreeuwen en joelen omdat ze het geweldig vonden. Dit filmpje is dan zeker niet geupload ergens om te zeggen: Kijk wat verschrikkelijk nou.

Juist wel, als je de link rechts naast het filmpje las en verder uitvouwt dan krijg je het verzoek om te protesteren tegen deze praktijken.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 11:09

ow die had ik niet gezien. keek egt maar 10 seconden en heb meteen weer weg geklikt.

Mijn excuses voor deze fout.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 01:00

Geeft niks, ik denk dat meer mensen die link missen Haha! En dat is dan wel weer jammer.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 10:47

MissToseland schreef:
Ik zie de realiteit heus wel onder ogen
daar heb ik geen filmpje voor nodig

Daar ga ik helemaal in mee.
Ik hoef ook niet die walgelijke filmpjes op Bokt te zien.

hellahola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 10:57

ik vind het een beetje onzinnig om elke keer zo'n wagelijk filmpje op bokt te zetten. ja natuurlijk moet ieder voor zichzelf weten of hij/zijn het bekijkt, maar ik denk dat iedereen wel weet dat mensen lang niet altijd even lief of normaal met dieren omgaan. en dan hoeft je niet eens aan paarden te denken, denk bijvoorbeeld aan dansberen in India of de olifanten die worden afgericht. je kan zoveel situaties bedenken waar men gewoon schrikkelijk tegen dieren is, ik denk dat je daarvoor geen filmpjes op bokt hoeft te zetten. als je ze wil zien kan je ze denk ik wel via google vinden.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:37

Pauline schreef:
Geeft niks, ik denk dat meer mensen die link missen Haha! En dat is dan wel weer jammer.

dat komt denk ik omdat je een klein stukje van de film ziet en het dan meteen wegklikt. Denk niet dat je dan gaat nadenken van he, daar staat een: "Ik ben er tegen actie."

het zijn maar een paar mensen die dat dan toevallig zien.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 18:40

Bij schokkende filmpjes kan ook altijd geTeMd worden. Het moddieteam kijkt dan of dit materiaal is voor Bokt, niks voor Bokt of wellicht een hoax (bonsaikittens bijvoorbeeld).

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:15

zou kunnen ja. maar voorkomen is beter als genezen Knipoog

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:15

Vind dat ook dat het gewoon moet kunnen hoor. Ik vind het zelfs erg belangrijk dat dit soort dingen zoveel mogelijk her en der verspreid worden. Dierenleed mag altijd aangekaard worden en hoe meer hoe beter!

er staat bij een topic zo goed als altijd * schokkende beelden * en dan moet je zelf maar kiezen of je het wilt zien of niet.

Ik vind het een hele goede zaak dat dit soort dingen juist verspreid worden!

_Bolero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:17

Vaak zie je in een topic al waar het over gaat.
Ik ga dan al bij voorbaat niet kijken. Ik kan daar echt niet tegen.
dat is iets waarvoor ik echt mijn kop in het zandsteek.. Dingen die je gewoon niet wil weten!