Reacties zonder inhoud? (UK/CB)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Re: Reacties zonder inhoud? (UK/CB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 17:30

WildWings schreef:
Ik zie ook niet in waarom je je aangevallen moet voelen Haha!
Maar 'Waar zie je dat dan weer staan?!' is toch niet bepaald een rustige reactie die je geeft als je je iets gewóón afvraagt Clown(voor mij dan, maar voor jou misschien wel? Kan hoor (: )

Dat is waar Clown

Maar goed; back ontopic *LOL*

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 13:57

Ik zie ook vaak alleen voorbij komen: ziet er leuk/goed uit!
Maar ik erger me ook aan een TS die niets meer van zich laat horen of helemaal niets met de tips etc. doet.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 16:26

Tsja Sronnie, aan dat laatste kunnen we natuurlijk niets doen, helaas.

Voor offtopic reacties, reacties als 'oh wat mooi' of 'oh wat lelijk' zonder duidelijke motivatie en de 'hier een stipje' reacties kun je gewoon TEM'en!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 16:14

Fairie schreef:

Voor offtopic reacties, reacties als 'oh wat mooi' of 'oh wat lelijk' zonder duidelijke motivatie en de 'hier een stipje' reacties kun je gewoon TEM'en!

Maar was de link uit mijn eerdere post in dit topic waarop ik had getemd niet genoeg inhoudsloos?
Want anders heeft TEMmen ook geen zin ja.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 17:07

maartjuh schreef:
Ja idd. Gruwelijk irritant. op UK en CB zie je het el het meest, maar het is zowiezo op heel bokt.
Las net ook weer in een topic over "wat te doen met kinderfeestje" en reactie van "ja ik weet niets van kinderen, sorry".. Grrr zeg dan gewoon niets?

Of de HAW topics, mensen die hun topic steeds omhoog schoppen en berichtjes willen. Na 2 minuten het topic geplaatst te hebben zeggen "niemand Verdrietig? " of elke 15 minuten zeggen "iemand nog commetaar op mijn foto's?" En dan 5 minuten later weer "niemand?" en dan reageert er iemand, en dan is het "dankje voor je reactie" en dan beginnen ze weer van voren af aan. Zo irritant..

Ja dat is inderdaad ook vresselijk irritant. Je hebt ook zo van die mensen dat constant een berichtje; *schopje* Schijnheilig ook zo irritant.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 16:57

Fairie schreef:

Fairie dan moeten we nogal vaak gaan TEM'en helaas.
Vaak wordt er wel een mod-opmerking geplaatst maar toch blijven mensen reacties posten zoals: Leuke foto's hoor.

Wanneer mag er geTEMt worden?
Misschien vind ik een reactie zo inhoudloos dat ik TEM maar dat de mod het er niet mee eens is?

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 17:58

Bijzonder ergerlijk c.q. irrtant is ook de ergerlijke wijze waarop op een irritante manier de woorden ergeren en irriteren door elkaar gebruikt worden.......

Je ergert je aan iets, zij ergert zich aan iets, wij ergeren ons eraan, u ergert zich aan enz enz....

Iets irriteert je, het irriteert mij dat, het irriteert ons dat....enz enz.

Wel kan je zowel geïrriteerd als geërgerd zijn Haha!

Wat inhoudloze reacties betreft: niets is zo leuk als een aantal reacties waarin mensen laten weten dat ze je werkstuk, of je foto's gewoon mooi vinden. Nog leuker is het als de reactie uitgebreider is. Ik erger me eigenlijk alleen aan zinloos (negatief) commentaar wat nergens op gebaseerd is; verder ben ik niet zo snel geïrriteerd.

Verder ben ik het eens met de reactie van Bas....je kan in 1 woord bijvoorbeeld zeggen dat je iets gewoon MOOI vindt; om daar een relaas van 85 woorden aan te wijden is ook niet altijd even wenselijk Haha!