Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:Opschonen.
Maar er moet minimaal nog wel 2 jaar opblijven staan.
Dus vanaf 2004 nog alles gewoon terug kunnen vinden.
Maar alles wat voor 2004 is gepost,verwijderen. Dit gaat te ver terug vind ik.
Cassidy schreef:Niet mee eens. Dat topic bijv. van Calippo over de zadelmarkt blijft meesterlijk, en is nog steeds een eyeopener voor iedereen die daar gaat kijken. Kun je wel roepen dat de situatie daar inmiddels veranderd is, maar daar geloof ik eerlijk gezegd niet in. Ik heb nu even geen zin om te gaan zoeken, maar ik kan me vaag herinneren dat dit een topic uit 2003 is.
BartVB schreef:De database server staat het grootste deel van de tijd (bijna letterlijk) met 1 vinger in z'n neus. Opschonen heeft dus niet heel veel nut. Verder is het idd erg zonde van alle oude topics, weinig kans dus dat Bokt ooit opgeschoond gaat worden.
phallie schreef:nou ja er zijn zat dingen wat een beetje onzin is of topics die oud zijn en waar een slotje opzit ja die kunnen wel weg maar topics die nog actief zijn of waar veel info instaat die mogen best blijven
Neon schreef:Ik kan het niet vinden... en zou het toch even willen lezen... wie kan het wel vinden?
BartVB schreef:De database server staat het grootste deel van de tijd (bijna letterlijk) met 1 vinger in z'n neus. Opschonen heeft dus niet heel veel nut. Verder is het idd erg zonde van alle oude topics, weinig kans dus dat Bokt ooit opgeschoond gaat worden.
mereldevogel schreef:Jongens, opschonen heeft weinig technisch nut.
Dan kan het ook wel blijven, én fris zijn.
BartVB schreef:De database server staat het grootste deel van de tijd (bijna letterlijk) met 1 vinger in z'n neus...
Edding3000 schreef:niet waar. technisch gezien heeft opschonen GIGANTISCH veel nut.
Citaat:niet waar. technisch gezien heeft opschonen GIGANTISCH veel nut.