Te pas en te onpas slotjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re: Te pas en te onpas slotjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 19:53

turbotinker schreef:
'gebruik de zoekfunctie,hier zijn al verscheidene topics over geweest.'

Ik durf daar niet eens naar te verwijzen.
Dat ding werkt voor zover ik weet voor geen meter. Nagelbijten / Gniffelen

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-06 21:20

Natasja91 schreef:
TS: Kun je wat voorbeelden linken?

Nee, het is niet nodig om wie dan ook van het moderatorteam persoonlijk aan te vallen.

Verder vind ik het een beetje onzinnig om een absolute tijdsgrens te stellen voor al dan niet een slotje plaatsen. Een beetje inlevingsvermogen mag toch wel?
Er zijn namelijk snelle en trage onderdelen in Bokt. Bovendien vind ik een zuiver informatief topic, een iets andere behandeling verdient dan een babbel/rel topic. Een zinloze opmerking mag toch ook verwijderd worden en dat kan, mits goed uitgelegd aan de poster, beter werken dan een slotje.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 10:23

Albert: misschien kun je dan een pb'tje sturen naar de mod, waarin je uitlegt waarom je dat vindt. Mods weten ook niet alles, en kunnen zich niet altijd even grondig in de voorgeschiedenis verdiepen. Als je vraagt aan een mod of ze er nog eens naar willen kijken, met duidelijke uitleg erbij, dan willen ze dat misschien best doen.

(Maar, uiteindelijk blijft de beslissing bij de mods, dus als de mod alsnog nee zegt, dan blijft het op slot. Ook vermoed ik dat een woordkeuze zoals in je beginpost de bereidheid niet echt vergroot.)