Ja ik kon er zonet niet eens opkomen,.. ik dacht dat ze hem misschien geblokt hadden hier op school..maar nu doet hij het in 1x weer helemaal prima
nu ook continu, dan kan ie de pagina weer niet vinden en dan duurt het weer tien minuten voordat je verder kunt
Het begin het echt behoorlijk vervelend te worden! Ik kan nauwelijks nog een reactie plaatsen of hij gooit me er al af...
Ik heb er sinds gisteren ook last van. Dacht eerst dat het aan mijn pc lag, maar blijkbaar toch niet nu ik deze reacties zie
ik net zelfs nog.wilde een topic openen en dat ging dus gewoon niet.vind de laatste tijd dat t echt erg slecht gesteld is met bokt.
Ik heb het de laatste 2 weken ook heel vaak....ik word er helemaal gek van...vandaag gaat het nog goed....
nou, mijn post is dus niet aangekomen... ik had er net weer last van... al de hele avond... dit is vervelend@
Ik heb ook vaak dat de pagina niet kan worden weergegeven maar ik heb ook nog iets vreemds. Dan typ ik www.bokt.nl in de adresbalk en dan krijg ik een pagina zoekresultaten van Google
Bijna iedereen lijkt er last van te hebben maar ik heb nog geen Mod gezien in dit topic....best vreemd...