viewtopic.php?f=25&t=563657
Voor wie het doorlezen wil

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
urselin schreef:Sommige mensen oordelen graag over situaties waar zijn geen of weinig (achtergrond)informatie van kennen. Dat heb ik ook al ervaren op bokt, maar zo zijn sommige mensen ook in het dagelijks leven. Of mensen die erg direct zijn (wat verkeerd opgevat kan worden).
Cyntje schreef:Jaaf en toe ben ik het ook spuugzat... van sommige mensen op bokt zou ik ook wensen dat ze nooit meer iets in een topic van me zouden plaatsen maarja daar kun je verder weinig aan veranderen...
Sommige mensen hebben nou eenmaal een kort lontje of voelen zich beter dan een ander... jammer ...
Vanessa24 schreef:Cyntje schreef:Jaaf en toe ben ik het ook spuugzat... van sommige mensen op bokt zou ik ook wensen dat ze nooit meer iets in een topic van me zouden plaatsen maarja daar kun je verder weinig aan veranderen...
Sommige mensen hebben nou eenmaal een kort lontje of voelen zich beter dan een ander... jammer ...
Misschien kun je dat voortaan in een topic vermelden? 'De volgende personen mogen geen commentaar leveren:......'
Cassidy schreef:urselin schreef:Sommige mensen oordelen graag over situaties waar zijn geen of weinig (achtergrond)informatie van kennen. Dat heb ik ook al ervaren op bokt, maar zo zijn sommige mensen ook in het dagelijks leven. Of mensen die erg direct zijn (wat verkeerd opgevat kan worden).
Helaas worden heel veel topics op bokt ook gestart zonder dat je het hele verhaal te horen krijgt. Hoe vaak moet je niet gaan vissen? Dingen goed analyseren en troubleshooten is niet iedereen gegeven.
Misser schreef:Maar ik zie vaak zat dat iemand normaal reageert (over gympen, te dik ik noem maar wat) en de TS toch helemaal over de rooie is hoor...
Zelf reageer ik ook bijna niet op HAW, alleen als ik er iets écht leuk uit vind zien.
Vanessa24 schreef:Maar waarom zou je helemaal uitleggen dat het niet verstandig is om met gympen te rijden, je mag toch aannemen dat de persoon in kwestie dat zelf ook wel weet.
Ik zelf zou geen 'idioot' erbij schrijven, maar ik ben wel zo een die zegt wat ie denkt.
Lepeltje21 schreef:Beetje jammer dat veel mensen meteen een oordeel klaar hebben, terwijl je gewoon een onschuldige vraag stelt of als trotse eigenaar foto's van je paardje plaatst... Ach ja, zegt genoeg over de personen die zulk commentaar hebben denk ik dan maar, maar inderdaad, leuk is anders...
Vanessa24 schreef:Lepeltje21 schreef:Beetje jammer dat veel mensen meteen een oordeel klaar hebben, terwijl je gewoon een onschuldige vraag stelt of als trotse eigenaar foto's van je paardje plaatst... Ach ja, zegt genoeg over de personen die zulk commentaar hebben denk ik dan maar, maar inderdaad, leuk is anders...
Maar wat is een onschuldige vraag? Iedereen heeft een eigen opvatting over alles, wat de een normaal, onschuldig vindt, daar kan de ander behoorlijk van steigeren.
Waar zoveel mensen zijn, zullen ook zoveel problemen geven.