Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:hoop dat het snel geregeld word iig, toch raar als ze helemaal niet reageerd, lijkt me ook niet fijn als je naam hier zo op bokt staat..
mandiiee schreef:toevallig de 09-09-06 is het bij mij ook op de bus gedaan zegt ze terwijl ik nog geen geld had overgemaakt!!!!
R0X schreef:mandiiee schreef:toevallig de 09-09-06 is het bij mij ook op de bus gedaan zegt ze terwijl ik nog geen geld had overgemaakt!!!!
nou, goh, als ALLES op de 9e verstuurd is, dan zal het toch wel aan de postvrachtwagen liggen![]()
het is inderdaad zo dat ik sneller geld aan een bokker overmaak dan iemand van m.plaats. Maa nu blijkt ook dat dat niet veilig is. Ik vraag me af of ze dan niet gewoon haar hele profiel verzonnen heeft, het lijkt me raar dat je eerlijk bent over WIE je bent en wat je doet en toch mensen oplicht.
janinetjjj schreef:dees_daan schreef:hoop dat het snel geregeld word iig, toch raar als ze helemaal niet reageerd, lijkt me ook niet fijn als je naam hier zo op bokt staat..
Nou inderdaad.
Charos schreef:Zoals ik begrepen heb speelt dit al veel langer en is er daarom besloten om haar naam op bokt te zetten.
Wat moet je dan als pb's wel gelezen maar niet beantwoord worden?
Isaatje16 schreef:Maar wie weet misshien is er wel wat ??
En dat je naam hierzo op bokt komt had ik niet verwacht van bokt..
Gr esther
KiWiKo schreef:dat zeg ik dit loopt al een tijd.