16753 gebruikers met 0 berichten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Re: 16753 gebruikers met 0 berichten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 23:24

Marreke schreef:
Ik weet niet of je de ophef rond de namaak Runningkawa gevolgd heb maar dat was een goed voorbeeld van hoe "eigen" een internetnaam kan zijn.
En vanuit dat oogpunt kan het registreren van een naam best logisch zijn. Zelfs als je niets post onder die naam.

Maar hoe voor de hand liggend is die naam die je nu noemt? Imo is die gemakkelijk te registreren, hoeveel mensen zullen 'm gebruiken...? Sylvia is eigenlijk overal wel in gebruik, maar mijn eigenlijke nick zul je bij niemand anders tegenkomen...

Ik moet erbij zeggen dat ik de lijsten niet bekeken heb, maar ik kan me zo voorstellen dat het gros penny-namen zijn. Van mij mogen de niet-geactiveerde accounts best weer een e-mail krijgen en anders verwijderd worden...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 14:36

Bovendien zijn 'horsieehhh010' , 'ikke' , 'ponylovertjuhhhhhh13' en dat soort namen vast niet bedoelt om 'hun' naam te reserveren.(Willekeurige voorbeelden genomen)
Bovendien vindt ik dat als je je geregistreerd hebt om mee te lezen e.d,best het recht hebt om 0-poster te zijn.Maar als je regelmatig online bent,is er te zien dat je wél actief bent op bokt.
Maar daarentegen de mensen die al een jaar of meer niet online zijn geweest,die lezen dus ook niet mee... Pling Die kunnen wat mij betreft pleite...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 16:35

Niet geactiveerde en niet gebruikte accounts mogen van mij ook weg, reserveren of niet, moet je maar 1x per jaar even komen kijken hoor Knipoog
Ik vraag me alleen af hoeveel ruimte het scheelt op de server/database..

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 21:22

MoonChloe schreef:
Weg met niet geactiveerde accounts.

Btw, ik zou nooit op een ander forum gaan registeren omdat mijn "naam" behouden moet worden Haha!
(als ik google op "MoonChloe" kom ik echt alleen topics van bokt tegen. Niks anders Tong uitsteken )

De niet geactiveerde accounts kunnen zéker weg.
Wat voor nut hebben die? Haha!
Bovendien; wat maakt het uit dat je je bokt-naam (lees; nickname),
ergens anders tegenkomt dan op bokt? Tis toch 'maar' een nickname?

Deze discussie is al zóó vaak op bokt geweest..

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:11

De meeste discussie's die op Bokt gevoerd worden zijn er al minstens 10 keer geweest Faelivrin Haha!

Onn-topic: De accounts die echt nooit gebruikt worden mogen van mij ook wel weg.
Zo lijkt het net of Bokt veel meer leden heeft dan Bokt in werkelijkheid heeft.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 22:14

Inderdaad Karoliefje_ maar dat valt me bij deze even extra op.
Omdat er onlangs nog een topic op is geweest. *LOL*