Openbaar maken pb's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

natasja50

Re: Openbaar maken pb's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 00:50

Vanavond stonden er nog 4..... Of jij of Ibbel heeft dat net aangepast. Maar als je het leuk vindt me uit te lachen dan ga je gang.....

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 00:51

Als ik hier al om moet lachen? Verward

Ibbel heeft dat geloof ik vandaag aangepast... Ik niet..

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 00:53

Prima maar dan pas uren nadat ik de opmerking had gemaakt en zij erop gereageerd had. Het interesseert me eigenlijk ook niet....

Een mod heeft altijd gelijk toch??
Laatst bijgewerkt door natasja50 op 21-09-06 00:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 00:55

Naja, Ibbel had natuurlijk ook de 4 foto's kunnen laten staan.. Dan was het pas meten met twee maten geweest.
Lijkt me nu niet het geval.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 01:18

natasja50 schreef:

Dit deel stond er wat later. Lachen

Nee, een mod heeft zeker niet altijd gelijk.
Wij doen ons best om het zogenaamde meten met twee maten tegen te gaan. Over de topics van de moderators is het een en ander onderling ook al besproken en het bleek eigenlijk gewoon om een foutje te gaan. (enthousiasme, vergeetachtigheid ( Clown ) etc, noem maar op..)

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 01:20

Sjoert schreef:
natasja50 schreef:

Dit deel stond er wat later. Lachen

Nee, een mod heeft zeker niet altijd gelijk.
Wij doen ons best om het zogenaamde meten met twee maten tegen te gaan. Over de topics van de moderators is het een en ander onderling ook al besproken en het bleek eigenlijk gewoon om een foutje te gaan. (enthousiasme, vergeetachtigheid ( Clown ) etc, noem maar op..)

Dat vermoeden had ik ook al hoor Knipoog

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 01:25

of selectieve vergeetachtigheid en het vervolgens selectief modereren van de moddie's op het betreffende forum Knipoog

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 01:46

wat een gezeur, ik denk dat er gebruikers zijn (vele zelfs) die wel 3, 8, 10, 30 keer in de "fout" gaan, ondanks dat de regels te lezen zijn, ondanks dat ze een ow krijgen. erg makkelijk om dan modjes aan te gaan vallen op fouten, buiten het feit dat het moderators zijn, zijn het ook mensen en gebruikers van een forum.

ja bokt heeft redelijk wat regels, met sommige ben ik het niet eens, sommige vind ik onnodig enz, maar ik geloof dat er de laatste tijd veel tijd word besteed door sommige bokkers om modjes en beheer op fouten te wijzen, om ze te 'betrappen", ipv dat men zich gewoon aan de regels houd en ze slikt en leuk door bokt.
Vind je het echt not done en kun je er niet mee leven? dan zijn er genoeg andere fora .