geluksvogel schreef:russel schreef:Ik ben geen hk poster, wordt ook veel nonsense in gepost, de moeite niet het lezen waard. Bokt is hkforum aan het worden, kijk je naar de laatste berichten, zijn het 9 van de 10 hkposten. Kliekjes die met elkaar zitten te hkposten over niks, werkelijk over niks. Vind er geen bal aan. Ook een reden dat ik vind dat bokt er niet leuker op wordt.
er zijn ook mensen die naast paarden ook nog andere intresses hebben, en daar met mensen over willen praten. daar is bokt ook geschikt voor en ik denk dat een heel nieuw forum echt te veel van het goede is. ik post veel idd in de huiskamer omdat ik daar mijn vrienden heb! in mijn situatie ( lang verhaal, geen uitleg) zijn vrienden belangrijk voor me en die heb ik hier thuis niet en op bokt wel. als ik thuiskom kan ik lekker met mijn vrienden kletsen over paarden en/of andere onderwerpen. dat is ook belangrijk, bij bokt kan je je 'ei' kwijt om het maar zo te zeggen.
er zijn ook andere topics voor wedstrijdruiters en rassen. daar wordt ook niet altijd over dat onderwerp gekletst
Daar hebben ze msn voor, toch???