halt toe toepen aan de wildgroei van HK topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: halt toe toepen aan de wildgroei van HK topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:10

geluksvogel schreef:
russel schreef:
Ik ben geen hk poster, wordt ook veel nonsense in gepost, de moeite niet het lezen waard. Bokt is hkforum aan het worden, kijk je naar de laatste berichten, zijn het 9 van de 10 hkposten. Kliekjes die met elkaar zitten te hkposten over niks, werkelijk over niks. Vind er geen bal aan. Ook een reden dat ik vind dat bokt er niet leuker op wordt.

er zijn ook mensen die naast paarden ook nog andere intresses hebben, en daar met mensen over willen praten. daar is bokt ook geschikt voor en ik denk dat een heel nieuw forum echt te veel van het goede is. ik post veel idd in de huiskamer omdat ik daar mijn vrienden heb! in mijn situatie ( lang verhaal, geen uitleg) zijn vrienden belangrijk voor me en die heb ik hier thuis niet en op bokt wel. als ik thuiskom kan ik lekker met mijn vrienden kletsen over paarden en/of andere onderwerpen. dat is ook belangrijk, bij bokt kan je je 'ei' kwijt om het maar zo te zeggen.

er zijn ook andere topics voor wedstrijdruiters en rassen. daar wordt ook niet altijd over dat onderwerp gekletst Lachen

Daar hebben ze msn voor, toch???

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:15

Jasper schreef:
Bokt is een paardenforum, dus ik zou zeggen: alleen paardgerelateerde topics in de huiskamer. Er lopen daar een aantal (boomloos, kraamstal e.d). Laat die lekker doorlopen en alle "leutergedoe" (excusez le mot) eruit.

Hmm, nee.
In hk loopt er een doven/sh topic. Vaste groep bokkers posten daar.
Ik zou het echt niet leuk vinden als dat topic verdween
(wij zijn ook niet echt bepaald snel, 160 paginas na 2,5 jaar)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:24

Tja moon maar dat vind ik wat anders dan een zeker topic wat in 2 weken rustig 500 pagina's haalt... En vol staat met: Haha,
Haha!,
Ik ben pleitte,
Ik ga even paardjerijden,
Tot vanavond,
Laterzzzzzzzzzzzzzz,
enz enz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 23:00

Daarvoor is de HK toch?
Ik vind het alleen maar gezellig,
zo heeft iedereen een eigen 'cluppie' zeg maar,
en je kan overal terecht. Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 23:05

Het kleine cluppie op Bokt uit het begin toen iedereen elkaar nog kende is verdwenen. Daar zijn heel veel groepen voor in de plaats gekomen die elkaar in de HK ontmoeten en dat lijkt mij op zich geen probleem.

Ik hoef ze alleen niet in de lijst met actieve topics tegen te komen, aangezien ze niet interessant voor mij zijn en ik daar dus liever topics zie staan die mogelijk wel mijn interesse hebben.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 23:06

Dan zal het wel aan mij liggen, maar 3 pagina's met Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, Doeggiesssssssssss, kussssssssssss ect. vind ik 1. overbodig, 2. geen toegevoegde waarde, 3. blijkend van iemand die té veel tijd heeft om al die berichten te typen en vervolgens van een ander te lezen, 4. duidelijk iets wat het doel van HK voorbij is geschoten.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 23:08

Sorrie Sammie, aangezien ik het niet de moeite vind om de HK topics te volgen heb ik geen flauw idee wat daar allemaal in besproken wordt Bloos

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 23:10

Nee Karl, ik ook niet maar ik heb ooit 1(!) poging gedaan om het zeeuwen topic bij te houden. Dat begon ooit beschaafd, leuk en gezellig. Ik heb het na 2 dagen en 40 nieuwe pagina's opgegeven.

Siddieqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:37

Heb ook 3x poging gedaan om in zo een huiskamer mee te gaan. Niet interessant naar mijn mening en zoals hierboven, 20 paginas bij te lezen waar je misschien 1 zin nuttige parlé in vind.

Ik stoor mij er niet aan dat ze er zijn, maar ze zouden inderdaad weg mogen uit de nieuwe berichten, want nu is die functie op bokt, voor mij totaal niet nuttig.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:53

Ik stoor me er niet aan want ik bekijk ze gewoon niet. Waar ik me veel meer aan erger is het iritante taalgebruik van sommige bokkers, die ook als ze er op aangesproken worden, gewoon door gaan met o.a msn taal.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:56

Haha, ja dat staat bij mij ook op nummer 1. Met stip!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:32

Jippie schreef:
Misschien is het een idee om een heel nieuw forum op te richten met al die onzinnige niet paarden gerelateerde onderwerpen. Dan kun je je op Bokt beperkten tot enkel de paarden gerelateerde onderwerpen.

Bedoel je een paarden-HK, en een niet-paarden-HK? Ik denk dat dat al lastig te realiseren is, omdat veel topics over beiden gaan, en over paard-onderwerpen en je verslag van de dag, en waar je zoal mee zit.

Een paarden-Bokt, en een algemeen Bokt is er imo nu al zo? Door de tabbladen, dus hoe bedoel jij dat precies? Of bedoel je dat alles eraf moet, geen algemeen en geen HK meer, enkel het tabblad Informatief en Kantine dan?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:36

Om de druk van Hk afhalen is het misschien ook wel handig om niet "alles" wat 15 pagina's is standaard naar HK te verhuizen, of alles wat te lang offtopic is geweest naar HK te verhuizen. Hup's gewoon een 5-cijferig hangslot op.

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:45

BartVB schreef:
De huiskamer bedoel je? Dat percentage is helaas erg hoog Scheve mond Als je suggesties hebt om dat omlaag te krijgen, graag Lachen

Aanpassingen voor 'nieuwe berichten' en 'mijn berichten' zitten er aan te komen.

Als het percentage mensen dat in huiskamer komt erg hoog is, betekent dat toch dat een groot deel mensen daar graag en veel komen? Daar dan een limiet gaan opstellen of veranderingen gaan in doen vind ik dan persoonlijk wel ingaan tegen wat een grote groep mensen op Bokt komt zoeken.
Ik post nagenoeg enkel in één topic op huiskamer en kijk zelden naar de rest tenzij ik een specifieke vraag zou hebben of toevallig in de lijst iets zie staan waarvan ik denk mm dat interesseert me wel.

Ik erger mij aan de vele foutieve of overdreven reacties in fototopics maar om dan te komen zeggen dat er geen fototopics meer zouden mogen zijn. Als mensen daar willen posten en dat leuk vinden, waarom niet, als mensen ergens anders willen posten en dat leuk vinden, waarom niet. En als ik er mij aan erger, tja, dan kom ik er niet, kan ik me niet ergeren.
Me dunkt dat mensen zich in onze maatschappij nogal makkelijk gaan ergeren en dat er dan per se iets aan die ergernis gedaan moet worden. Zo krijg je op den duur voor elke scheet een regeltje bij wijze van spreken. Ik denk altijd maar leven en laten leven. Lachen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:48

Teigetje schreef:
Ik post nagenoeg enkel in één topic op huiskamer en kijk zelden naar de rest tenzij ik een specifieke vraag zou hebben of toevallig in de lijst iets zie staan waarvan ik denk mm dat interesseert me wel.

Dat zou ik maar niet te vaak doen, want dan wordt je half uitgekafferd omdat je in HUN topic zit. Gestoord

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:04

hihi, ben je dan schuldig aan huiskamervredebreuk?! Lachen

Afijn, af en toe gaat de huiskamer me wel wat ver. Het zijn inderdaad allemaal kliekjes op bokt die weet ik wat allemaal aan het bekokstoven zijn. Maar daar heb ik gelukkig weinig last van Lachen. Alhoewel ik huiskamertopics niet echt als nuttige inbreng zie op een forum als bokt. Knipoog

En meerdere huiskamertopics over hetzelfde? Dat vind ik wel wat ver gaan, als het over bv een zelfde idool gaat. Die bokkers vinden allemaal dezelfde leuk, waaarom dan alleen maar met jut en juul erover apart willen praten en truus en plien weer ergens anders? We hebben ook geen bokt 1 en bokt 2, strax gaan we dat ook nog opsplitsen..

Van mij hoeft het niet zo, is me tot nu toe nog niet opgevallen dat HK overheerst maar is me alwel opgevallen dat HK steeds meer begint te overheersen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:45

Sammie schreef:
Teigetje schreef:

Dat zou ik maar niet te vaak doen, want dan wordt je half uitgekafferd omdat je in HUN topic zit. Gestoord

of je wordt genegeerd.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:59

ben zelf ook lid van een besloten HK topic so shoot me. We hebben het gezellig samen en het is voor mij een reden om regelmatig op bokt te komen. het is voor mij het gevoel dat ik thuis ben op bokt, ik hier welkom ben en gewaardeerd wordt om mijn mening
Zal wel raar zijn maar dan nog. Bokt is zó groot en gewoon heel onpersoonlijk geworden. Dan vind ik het fijn om persoonlijkheid in zon topic te zoeken.
Daarnaast lees en reageer ik nog veel op paardenfora maar (zoals vele anderen volgens mij) ben ik vooral een lurker op het gebied van de hoogstandjes in bijvoorbeeld RT-D. Die topics zijn ontzettend interessant juist omdat daar de kenners hun inzichten en kennis geven. Waarom zou ik daar willen reageren als zij alles al weten dat ik weet?
Ik hoop dat mijn situatie op bokt blijft zoals het is, en de oplossing met het filteren van HK uit active topics voor alle "tegenstanders" helpt Ja

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:57

russel schreef:

of je wordt genegeerd.

Huisvredebreuk is een grappig woord hihi.
Ik bedoelde dus niet dat ik ongevraagd huiskamertopics binnenduik, als ik me daar moest mee amuseren, pfieuw, dan kwam ik niet meer aan paarden en rijden toe haha.
Ik bedoelde dat als ik Bokt opendoe, dan staan er aan de linkerkant allemaal topics zo die van de laatste minuten en daar kijk ik dan wel eens naar en als er daar iets bij zit bvb over voeding of zo, dan wip ik wel even binnen in dat topic Lachen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:03

BartVB schreef:
De huiskamer bedoel je? Dat percentage is helaas erg hoog Scheve mond Als je suggesties hebt om dat omlaag te krijgen, graag Lachen

Je zou toch ook kunnen beginnen met topic verwijderen die op de laatste pagina van HK staat.
In die topics wordt al jaren niet meer gereageerd.
Dat zou je evt ook kunnen doen bij LZP enz, als die na een maand worden opgehaald komt er sowieso al een slotje op Haha!.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:33

Ik erger me niet zo aan de hktopics,ik snap heel goed dat mensen elkaar daar kunenn vinden en dat dat gezellig is.
Offtopic reacties zijn juist de reden dat hk bestaat,ook daar stoor ik me niet aan.
Wél jammer vindt ik het eerder genoemde voorbeeld van 5 pirates topics.Start dan 1 nieuwe en blijf daar.
Zo is het voor iedereen overzichtelijker.
En sommige hk topics lijken ook geen waarde te hebben,maar die zijn na twee weken uitgestorven.

Het idee,maand niet gereageert>op slot vindt ik goed.
(Vroeger bestond er zoiets als mesthoop?)
Het lijkt mij dat 300 pagina's met hk topics enorm veel ruimte in beslag nemen op bokt en/of de server,ik denk dat 3 pagina's beter is (bij wijze van Knipoog )

Verder,als je je echt stoort aan [hk]..ga er dan niet heen Haha!

En het ideetjes om te hk berichten weg te werken bij bekijk nieuwe berichten vindt ik een komst uit de hemel Schijnheilig

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:07

KiWiKo schreef:
MENNNNN tegenwoordig wordt voor elke scheet een huiskamertopic geopend. Kunnen er niet wat richtlijnen komen........ er zijn geloof ik maar 6 hk topics over die piraat bijvoorbeeld.

of ben ik de enige die zich daaraan erger Koe

*LOL*

Maar goed, ontopic, je hebt gelijk hoor Ja

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:10

Sammie schreef:
Nee Karl, ik ook niet maar ik heb ooit 1(!) poging gedaan om het zeeuwen topic bij te houden. Dat begon ooit beschaafd, leuk en gezellig. Ik heb het na 2 dagen en 40 nieuwe pagina's opgegeven.

We zijn nog steeds beschaafd, leuk en gezellig hoor Tong uitsteken
We gaan alleen soms een beetje hard Bloos

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:19

Wat mij het meest verbaasde was wel dat er "besloten" topics zijn op de hk.
Topics waar blijkbaar alleen een select clubje mensen welkom zijn. En ik maar denken dat dit een openbaar forum was. Clown

Verder erger ik me er ook aan dat er zoveel hk topics omhoog komen als je de actieve topics wilt bekijken. Als dat opgelost zou kunnen worden zou het al heeel fijn zijn.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 22:18

ThePast03 schreef:
Verder erger ik me er ook aan dat er zoveel hk topics omhoog komen als je de actieve topics wilt bekijken. Als dat opgelost zou kunnen worden zou het al heeel fijn zijn.

Is gebeurd hoor Lachen