Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Karl66 schreef:Ach joh, diezelfde zogenaamde moddie is geloof ik zo ongeveer erelid op weer een ander forum![]()
Er zit gewoon iemand op dat forum te klieren onder de namen van bokt-moddies. Alleen jammer dat de beheerder daar niet ingrijpt
Whahahaa.. inderdaad.
Het kan er maar een zijn.
En ik weet wie.![]()
En Karl ook!
Cassidy schreef:Even om te beginnen duidelijk stellen dat ik niet weet welk andere forum en welke moderator er is bedoeld, en ik ook geen zin heb om dat uit te zoeken.
Dus ga er maar van uit dat dit mijn algemene mening is.
Wie zeg dat het andere forum een aftreksel is van Bokt? Misschien is Bokt wel een aftreksel van het andere forum, maar inmiddels wat populairder dan dat andere forum?
Heel veel fora zijn gebaseerd op phpBB...dus vind je het gek dat het allemaal op elkaar lijkt?
Cassidy schreef:Dus? Gebruiken ze PhpBB?
Of het forum een succes gaat zijn zal er van afhangen hoeveel mensen er naartoe gaan en dan ook actief mee gaan doen...
Marreke schreef:Ik wil best even uitleg geven, weet toevallig waar het over gaat.
Het ging om twee SA's en die zijn verwijderd. De berichten zijn blijven staan maar onder de naam staat nu gast. Je kunt de naam ook niet aanklikken, om het profiel te bekijken, omdat het account niet meer bestaat.
De mod's van wie de naam 'geleend' was weten dit overigens al een tijdje.
daantjuhhh schreef:Je ziet de naam van de zogenaamde moddie, en je ziet de naam: gast.
Ik zou die berichten gewoon compleet verwijderen en op de vuilnisbeld gooien!
Marreke schreef:Ik wil best even uitleg geven, weet toevallig waar het over gaat.
Het ging om twee SA's en die zijn verwijderd. De berichten zijn blijven staan maar onder de naam staat nu gast. Je kunt de naam ook niet aanklikken, om het profiel te bekijken, omdat het account niet meer bestaat.
De mod's van wie de naam 'geleend' was weten dit overigens al een tijdje.
Apple schreef:Hummm, ik zie nu dat mn naam er nog gewoon bij staat.