ZUCHT...eerst zeggen dat ze wat willen kopen en dan...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Re: ZUCHT...eerst zeggen dat ze wat willen kopen en dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 18:16

Pff, hier heb ik ook zo vaak last van!
@Charos: volgens mij weet ik wie je bedoeld je hebt een keer in een topic gereageerd daarover? Knipoog Ik heb precies hetzelfde gehad met diegene, het geld kwam steeds niet aan, en ze beweerde het steeds opnieuw te proberen, toen kreeg ze een ban, en heb haar daarna nog gepm't nadat ze weer online kon en was maar verder ook niks van gehoort, en dit heeft zo'n 2 a 3 maanden geduurt! ondertussen had ik het al lang weer verder kunnen verkopen Boos!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:01

Helaas blijf je altijd zulke mensen houden..

Mij lijkt het een goed idee om een Blacklist op te stellen, weet iedereen al iets meer waar die aan toe is.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:27

Andersom is het ook vervelend. Ik heb ergens op geboden, had tot dusver het hoogste bod en wacht dus netjes op reactie. Maar ondertussen niks meer gehoord. Nog een herinnering in het topic gezet en alsnog niks gehoord. Ja sorry, nu ga ik wel verder kijken, dan heb je je kans ook verspeeld bij mij hoor!

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:28

Ik heb het vorige week gehad met iemand hier die iets wilde kopen en steeds maar heen en weer bleef mailen maar er kwam geen geld naar mijn rekening.
Ik ben uiteindelijk maar gestopt met mailen en het artikel gewoon weer te koop gezet.

Zo'n zwarte lijst lijkt me niks hier op bokt omdat je dan altijd mensen hebt die ruzie met elkaar hebben en dat dan via zo'n lijst iemand zwart willen maken.
De mod's kunnen nooit controleren of het wel waar is wat wij opgeven qua namen..
(al zou het verdomd makkelijk zijn zo'n lijst)

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 13:36

Dit onderwerp komt regelmatig voorbij. Helaas is er geen enkel systeem helemaal waterdicht. Maar EA moet wel verbeterd worden. Maar dat is al heel lang de planning. Topic verplaatst naar forumzaken.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 18:40

Ja dat heb ik al vele malen gehad en heel simpel (voor mijzelf) opgelost. Zodra er een koop is afgesloten en er wordt vervolgens niet betaald (wat voor excusses dan ook), dan gaat de betreffende persoon met username gewoon onderaan het volgende EA topic waarin duidelijk dat deze persoon dus niet meer hoeft te reageren.
Citaat:
En wegens herhaaldelijk niet nakomen van afspraken door diverse mensen zie ik mijzelf genoodzaakt om een zwarte lijst op te stellen. Bij het (herhaaldelijk) niet reageren op pb'tjes of afzien van de koop vanwege een niet geldige reden, of niet over de brug komen met het geld kom je hier op te staan.

bokkers die hier iig al niet hoeven te bieden/reageren zijn: X,X,X

Er staan er tot nu toe 3 op de lijst Knipoog

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:58

Hou er rekening mee dat het openbaar maken van namen niet is toegestaan. Als je met iemand geen zaken wilt doen, dan doe je dat niet.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 20:08

Ik heb het een keer gehd met mensen die mijn veulen zouden kopen. Ze zouden komen dus ik vrij van school genomen helemaal afscheid genomen van mijn veulen en ik zit te wachten en te wachten.

Nou op een gegeven moment ga ik mn email kijken hadden ze gestuurd dat de auto eerst naar de garage moest en dat ze de pony dus niet op konden halen ofzoiets dergelijks (dit was ook iemand van bokt trouwens) daarna heb ik nooit meer wat van ze gehoort..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:53

Siempie schreef:
Hou er rekening mee dat het openbaar maken van namen niet is toegestaan. Als je met iemand geen zaken wilt doen, dan doe je dat niet.

Dat doe ik dan ook niet, maar dan weten ze iig dat ze ook niet meer hoeven te reageren. Vork Want die dodo's zitten er dus ook tussen. In 1 topic iets 'kopen' en niks meer zeggen en later in een ander topic nog roepen van oh dat wil ik wel kopen...

Hoe zit dat dan trouwens met de profielen?? Er zijn nl. ook zat profielen waarin ervaringen staat over users. En dat mag dan allemaal wel.. (dat is zelfs aangeraden door de mod's hier ooit). Koe

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:55

Helaas zijn er idd dat soort mensen,
Iemand op bokt heeft mij is een dekje verkocht maar die had dus allemaal zadel afdrukken.
Wat bleek ze had het dekje andersom op de foto gezet dus goed om zag je die zadel afdrukken.
En maar zeggen dat ze van niets wist het dekje zonder vlekken opgestuurd heeft Right Rolleyes

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:59

Het is zeker zeer irritant. Boos!

Vooral als je je bankgegevens door hebt gegeven en je hebt zelfs het adres van de koper al ontvangen en dan opeens hoor je er niets meer van of ze hebben opeens geen interesse meer.

Vorige week trouwens wat op Marktplaats gekocht. Na wat mailtjes aan het heen en weer sturen, waren we tot een deal gekomen. Bel je de koper op om een afspraak te maken, dan had ie het aan een ander verkocht. Boos!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:02

Ik heb juist dat iemand wel wat wilde verkopen aan me, en dat we eens waren over de koop, en toen opeens was het contact weg. :/
Nog geen geld overgemaakt, of goederen opgestuurd, maar dit is ook banketstaaf...