[Dienstmededeling] Bokt.nl gebruikersenquête 2006

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Machie

Re: [Dienstmededeling] Bokt.nl gebruikersenquête 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 00:55

hmmz das nog aparter dan bij mij Haha!

Ik had m gisteren ingevuld en toen ws ie zo raar en vanavond ging ie wel goed Lachen

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 08:59

Ik heb de enquete ook ingevuld en vind het 'betalende bokkers' idee heel goed. Een kleine bijdrage voor bepaalde forums krijg je toch wat serieuzere personen.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:53

Mickey schreef:
Wij vinden het heel fijn dat jullie de enquete invullen.
Maar willen jullie echter wel verzoeken om hier dat niet te melden met bijvoorbeeld alleen "Ingevuld".

Gelieve het topic alleen te gebruiken voor vragen of opmerkingen over de enquete.

Ik ga dus nu even al die meldingen verwijderen uit dit topic.

Quote van Mickey op de vorige pagina...
Moeilijk he? Lezen Rolleyes

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:07

Nou Kimpie heet niet gekozen voor betalen van kleding Knipoog Simpelweg omdat ik niet in kleding van bokt rond ga lopen en gebeurd dat wel, is reclame groter, dus meer bezoekeres en dan straks echt een betaald bokt Knipoog Neuh, haha.

Goede enquete trouwens, fijn dat dit gedaan wordt, allles in één. Ben benieuwd naar resultaten..Ik ben trouwens over het algemen erg tevreden, op enkele uitzondering daar gelaten, maar dat heb je niet alleen op bokt..

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:02

Ik ben net klaat met het invullen. En ik vond de enquete erg duidelijk en overzichtelijk. Moest wel even lachen over betaalde bokt kleding. Maar hoop stiekem wel dat het betaald bokt weg blijft. Verder over kleding wat mensen kunnen kopen vind ik opzicht wel een leuk idee. Maar echt betalen voor wat we nu hebben + misschien wat extra dingetjes die volgen, nee ik hoop van niet. Maarja we zien het wel, bokt verlaten kan ik toch niet. Maar de kans dat veel gebruikers afgaan haken is denk dan aardig groot... Verder ben ik er erg nieuwschierig over dat uitslag!!!!

Liefs prissey

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:06

ook ik hoop stiekem dat het niet nodig is om te gaan betalen.
maar als het niet anders kan... Verdrietig
ik ben benieuwd naar de uitslag!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:15

Over een betaald deel wordt al heel lang gesproken en zou alleen maar op bepaalde delen van Bokt van toepassing worden (denk dan aan adverteren op commercieel o.i.d.) zoals in de enquete stond, het basis deel van Bokt blijft gewoon gratis dus je hoeft Bokt niet te missen Knipoog

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:17

T@nj@ schreef:
Over een betaald deel wordt al heel lang gesproken en zou alleen maar op bepaalde delen van Bokt van toepassing worden (denk dan aan adverteren op commercieel o.i.d.) zoals in de enquete stond, het basis deel van Bokt blijft gewoon gratis dus je hoeft Bokt niet te missen Knipoog

Ja dat is waar, maar het konden ook de extra dingetjes worden..

Maar ag ik merk het wel!!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:21

Ik heb de enquete ook ingevuld, en ergerde me een beetje aan de term "bijrijdpaarden". Tja, wat moest ik hierbij invullen? Ik verzorg 8 pony's voor iemand anders, waarvan ik er 4 train en uitbreng op wedstrijden. Maar erop rijden, no way, het zijn hackney's die voor aangespannen wedstrijden gebruikt worden. Ik heb maar 4 ingevuld uiteindelijk.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:34

Ik heb de off topic / ik heb hem ingevuld / boktstring reacties verwijderd. Graag alleen posten als je een vraag/inhoudelijke opmerking hebt.

Neonlight: Bijrijdpaard is een begrip dat voor heel bokt wel een bepaald beeld schetst, vandaar dat deze term is gekozen. Net zoals verzorgpaard ook een duidelijk begrip is - waarbij het gebruik beperkter is dan bijrijdpaard. Het leek ons logisch dat met bijrijdpaard een paard bedoeld wordt waar je geen eigenaar van bent, maar die je, als ware je eigenaar, kunt gebruiken - onafhankelijk van of dat buitenrijden, dressuur, springen of aangespannen is. Kunstmatige termen als 'deelpaard' worden vermoedelijk niet herkend door het merendeel van de bokkers en 'leasepaard' of 'huurpaard' dekt de lading niet, omdat dat inhoudt dat je betaalt voor het gebruik. Dan blijft er weinig over. De term bijmenpaard klinkt me iig ook niet erg bekend in de oren...

Ik vind het wel jammer dat je meteen "ik erger me ..." gebruikt. Enig nadenken heeft er kennelijk wel voor gezorgd dat je begreep wat de bedoeling was, en je de vraag juist doen interpreteren.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:46

ik heb ook een vraagje...mag het de volgende keer zonder moeilijke woorden ? Bloos want ik weet niet wat competent is, en ik ben nog niet eens zo dom ( dacht ik Tong uitsteken )

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:59

Competent = capabel Tong uitsteken

Even het synoniemen woordenboek er bij halen...ah, OK: competent = kundig.

We zullen er op letten!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:40

Ibbel schreef:
Ik heb de off topic / ik heb hem ingevuld / boktstring reacties verwijderd. Graag alleen posten als je een vraag/inhoudelijke opmerking hebt.

Neonlight: Bijrijdpaard is een begrip dat voor heel bokt wel een bepaald beeld schetst, vandaar dat deze term is gekozen. Net zoals verzorgpaard ook een duidelijk begrip is - waarbij het gebruik beperkter is dan bijrijdpaard. Het leek ons logisch dat met bijrijdpaard een paard bedoeld wordt waar je geen eigenaar van bent, maar die je, als ware je eigenaar, kunt gebruiken - onafhankelijk van of dat buitenrijden, dressuur, springen of aangespannen is. Kunstmatige termen als 'deelpaard' worden vermoedelijk niet herkend door het merendeel van de bokkers en 'leasepaard' of 'huurpaard' dekt de lading niet, omdat dat inhoudt dat je betaalt voor het gebruik. Dan blijft er weinig over. De term bijmenpaard klinkt me iig ook niet erg bekend in de oren...

Ik vind het wel jammer dat je meteen "ik erger me ..." gebruikt. Enig nadenken heeft er kennelijk wel voor gezorgd dat je begreep wat de bedoeling was, en je de vraag juist doen interpreteren.

Tja, voor mij is de term bijrijdpaard een paard wat je gedeeltelijk erbij doet, samen met de eigenaar. Zit wel een verschil in. Knipoog Bovendien vond ik het bij die vraag niet echt duidelijk of het over het pure rijden/trainen ging of over het verzorgen. Ik heb dus nu 4 ingevuld, terwijl ik er zelf ook nog 1 heb, en nog eens de zorg heb over 6 stuks in de leeftijd tot 3 jaar, maar die tellen niet mee? Daar stop ik zeker zoveel uur namelijk in. In totaal doe ik er 11, waarvan er nu 4 geregistreerd staan. Vertekend beeld......

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:39

Heb hem ook ingevuld Knipoog Wist alleen niet waar ik m'n gebruikers naam kon invullen Scheve mond
Maar goede enquete!
Weet alleen niet wat competent en integer betekenen? Bloos Verward

En wat wordt bedoelt met:[over het uiterlijk van bokt]
is te herkenbaar qua lay-out?

xxx

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:10

Competent = kundig, bekwaam (zie hierboven al uitgelegd)
Integer = onkreukbaar, rechtschapen

Als bokt te herkenbaar is, kun je moeilijker 'stiekem' even op school of op je werk bokken. Vandaar die vraag. Als iedereen dat een probleem zou vinden, moet bokt dus misschien een beetje 'vermomd' worden. Aan de andere kant is iets heel herkenbaars wel weer beter commercieel te verkopen. Dus voor advertentieinkomsten is het beter dat bokt eruit knalt.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:42

Bas232 schreef:
Jippie schreef:
Is er al bekend wanneer de enquete gesloten gaat worden en per wanneer we de eerste resultaten kkunnen verwachten?

Wil ik ook graag weten, maar vooral wat er gaat veranderen, anders heeft een enquete weinig zin Haha!
Ik hoop dat mensen eerlijk zijn en dat zowel de pro als tegen het invullen.
Bovendien hoop ik dat de resultaten publiek gepost gaan worden.
Zelf ben ik tegen het beleid van Bokt zoals iedereen weet, ik hoop dan ook dat indien velen hetzelfde probleem hebben het ook invullen EN dat ze eerlijk zijn de resultaten te geven, bv met IP's of forum namen zodat iedereen het zelf kan checken.
Of dat zo zal zijn weet ik niet, of er iets veranderen gaat ook niet...afwachten en hopen, wel dat doe ikke toch Haha!

helaas dat 'iedereen'is niet waar, ik ken je niet, nog nooit gezien ook, en om eerlijk te zijn vind ik het ook niet zo heul interessant of er iemand is die tegen het bokt beleid is. Knipoog dus succes Don Quichote!

ik vond het een leuke en duidelijke enquète! Lachen

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:58

Ibbel schreef:
Als bokt te herkenbaar is, kun je moeilijker 'stiekem' even op school of op je werk bokken. Vandaar die vraag. Als iedereen dat een probleem zou vinden, moet bokt dus misschien een beetje 'vermomd' worden. Aan de andere kant is iets heel herkenbaars wel weer beter commercieel te verkopen. Dus voor advertentieinkomsten is het beter dat bokt eruit knalt.

Hm, deze vraag heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat de vraag inhield of men de lay-out te standaard vond (oftewel IMO te herkenbaar?), en zo heb ik deze vraag dus ingevuld...

Blond

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 19:10

Ik had hem bijna helemaal ingevuld, maar toen kon ik niet verder omdat ik verplichte velden niet had ingevuld. Ik heb 3 keer gecontroleerd en alles was ingevuld, dus... helaas. Zonde van mijn tijd ook.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:18

Shaar schreef:
Ibbel schreef:

Hm, deze vraag heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat de vraag inhield of men de lay-out te standaard vond (oftewel IMO te herkenbaar?), en zo heb ik deze vraag dus ingevuld...

Blond

ja, zo heb ik de vraag ook opgevat.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:29

Idem dito hierboven: heb maar geen mening ingevuld. Zelf zou ik trouwens wel voor bokt betalen maar niet te veel.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:13

Ik ben niet tegen bokt als zodanig, maar aan het beleid short toch wel het een en ander.
Mag dat niet gezegd worden dan?
Bovendien, wat heeft een enquete voor zin als er enkel positive resultaten uit komen?
De realiteit is nu eenmaal dat negative meningen invloed hebben en er dingen veranderen, enkel positief zijn levert immers geen bal op.
En ik kan me niet voorstellen dat alles op Bokt positief is, want dan klopt er iets niet. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:31

Tuurlijk mag je gerust zeggen als je het ergens niet mee eens bent. Daar is die enquête ook deels voor bedoeld Lachen Alle vragen zitten er met een reden in, om te zien wat de resultaten zijn. Om meer duidelijkheid te krijgen over wat men van bepaalde zaken op Bokt vindt.

Toch is het ook wel erg leuk om al die reacties te lezen, geeft een heel duidelijk antwoord en bevestiging van wat ik persoonlijk al dacht Lachen En er zitten ook reacties bij die ik niet bedacht had, maar wel handig zijn om te bekijken.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:15

Bas232 schreef:
Ik ben niet tegen bokt als zodanig, maar aan het beleid short toch wel het een en ander.
Mag dat niet gezegd worden dan?

Túúrlijk mag dat.
Maar na 1 of 2 keer weten we dat wel, je hoeft het niet in elk topic te herhalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:48

Begrijp ik nou goed dat sommige mensen bokt onherkenbaar willen hebben omdat ze het stiekum willen doen?! Zelfdiscipline zou ik zeggen.

Bas232: wat is er dan allemaal zo verschrikkelijk?

Ik vond het een goed opgezette enquete, miste wel iets maar dat ben ik weer vergeten toen ik afsloot Bloos mss dat ik er nog opkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:52

Waar kan je dat melden als er nog wat te binnen schiet?