Ik had m gisteren ingevuld en toen ws ie zo raar en vanavond ging ie wel goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mickey schreef:Wij vinden het heel fijn dat jullie de enquete invullen.
Maar willen jullie echter wel verzoeken om hier dat niet te melden met bijvoorbeeld alleen "Ingevuld".
Gelieve het topic alleen te gebruiken voor vragen of opmerkingen over de enquete.
Ik ga dus nu even al die meldingen verwijderen uit dit topic.
T@nj@ schreef:Over een betaald deel wordt al heel lang gesproken en zou alleen maar op bepaalde delen van Bokt van toepassing worden (denk dan aan adverteren op commercieel o.i.d.) zoals in de enquete stond, het basis deel van Bokt blijft gewoon gratis dus je hoeft Bokt niet te missen
Ibbel schreef:Ik heb de off topic / ik heb hem ingevuld / boktstring reacties verwijderd. Graag alleen posten als je een vraag/inhoudelijke opmerking hebt.
Neonlight: Bijrijdpaard is een begrip dat voor heel bokt wel een bepaald beeld schetst, vandaar dat deze term is gekozen. Net zoals verzorgpaard ook een duidelijk begrip is - waarbij het gebruik beperkter is dan bijrijdpaard. Het leek ons logisch dat met bijrijdpaard een paard bedoeld wordt waar je geen eigenaar van bent, maar die je, als ware je eigenaar, kunt gebruiken - onafhankelijk van of dat buitenrijden, dressuur, springen of aangespannen is. Kunstmatige termen als 'deelpaard' worden vermoedelijk niet herkend door het merendeel van de bokkers en 'leasepaard' of 'huurpaard' dekt de lading niet, omdat dat inhoudt dat je betaalt voor het gebruik. Dan blijft er weinig over. De term bijmenpaard klinkt me iig ook niet erg bekend in de oren...
Ik vind het wel jammer dat je meteen "ik erger me ..." gebruikt. Enig nadenken heeft er kennelijk wel voor gezorgd dat je begreep wat de bedoeling was, en je de vraag juist doen interpreteren.
Bas232 schreef:Jippie schreef:Is er al bekend wanneer de enquete gesloten gaat worden en per wanneer we de eerste resultaten kkunnen verwachten?
Wil ik ook graag weten, maar vooral wat er gaat veranderen, anders heeft een enquete weinig zin![]()
Ik hoop dat mensen eerlijk zijn en dat zowel de pro als tegen het invullen.
Bovendien hoop ik dat de resultaten publiek gepost gaan worden.
Zelf ben ik tegen het beleid van Bokt zoals iedereen weet, ik hoop dan ook dat indien velen hetzelfde probleem hebben het ook invullen EN dat ze eerlijk zijn de resultaten te geven, bv met IP's of forum namen zodat iedereen het zelf kan checken.
Of dat zo zal zijn weet ik niet, of er iets veranderen gaat ook niet...afwachten en hopen, wel dat doe ikke toch
Ibbel schreef:Als bokt te herkenbaar is, kun je moeilijker 'stiekem' even op school of op je werk bokken. Vandaar die vraag. Als iedereen dat een probleem zou vinden, moet bokt dus misschien een beetje 'vermomd' worden. Aan de andere kant is iets heel herkenbaars wel weer beter commercieel te verkopen. Dus voor advertentieinkomsten is het beter dat bokt eruit knalt.
Shaar schreef:Ibbel schreef:Als bokt te herkenbaar is, kun je moeilijker 'stiekem' even op school of op je werk bokken. Vandaar die vraag. Als iedereen dat een probleem zou vinden, moet bokt dus misschien een beetje 'vermomd' worden. Aan de andere kant is iets heel herkenbaars wel weer beter commercieel te verkopen. Dus voor advertentieinkomsten is het beter dat bokt eruit knalt.
Hm, deze vraag heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat de vraag inhield of men de lay-out te standaard vond (oftewel IMO te herkenbaar?), en zo heb ik deze vraag dus ingevuld...
Bas232 schreef:Ik ben niet tegen bokt als zodanig, maar aan het beleid short toch wel het een en ander.
Mag dat niet gezegd worden dan?