Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia schreef:Rol van de submoderators
De submoderators zijn als eersten verantwoordelijk voor het goed reilen en zeilen van dit forum. Van hen wordt dan ook verwacht dat zij sturend optreden in discussies als dit nodig is en dat zij verder gebruikers wijzen op de regels. Bij onvoldoende effect is het de bedoeling dat de moderators ingeschakeld worden, en dat geldt ook voor het verplaatsen van topics die elders horen.
slimmerik schreef:Olympia schreef:Rol van de submoderators
De submoderators zijn als eersten verantwoordelijk voor het goed reilen en zeilen van dit forum. Van hen wordt dan ook verwacht dat zij sturend optreden in discussies als dit nodig is en dat zij verder gebruikers wijzen op de regels. Bij onvoldoende effect is het de bedoeling dat de moderators ingeschakeld worden, en dat geldt ook voor het verplaatsen van topics die elders horen.
Gezien wat een submoderator allemaal mag vind ik een kleurtje zeker nodig. Vraag me ook af of ik kan zien of ze "sturend" bezig zijn of dat ze zich gewoon in de discussie mengen.... En kijken wat er onder die naam staat??? Geen idee wat die afkortingen allemaal betekenen.... Interesseert me eigenlijk ook niet. Er zijn ook GP amazones en weet ik het wat allemaal wel niet met die letters onder de naam. Boeit me niet dus lees ik het niet.....
Als ze iets sturend bedoelen en ik vat dat anders op dan hoeven ze dus alleen de mods nog maar vragen een OW te sturen en hebbes