twee accounts Vennebos en WPCV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Re: twee accounts Vennebos en WPCV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:31

Craignethan schreef:
En gezellig leuteren en kletsen moet kunnen toch, bestuursleden zijn ook maar mensen Cool

Ik heb daar dus ook helemaal geen problemen mee.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 23:50

persoonlijk vind ik het nogal vreemd dat je als bestuur stamboekzaken via bokt moet regelen Verward

Een account hangt aan een persoon en kan dus niet aan een functie hangen lijkt mij.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 03:23

Ik ben het gewoon met de mods eens.

PeeWij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:56

Als medebestuurslid van de WPCV denk ik dat het juist zinvol is dat er stamboek vertegenwoordigers reageren op Bokt ed. We zitten natuurlijk het dichts bij de bron van info en via de verschillende forums kunnen we dan ook directer met geintresseerde communiceren. Iedere mogelijkheid om je betrokkenheid bij een paardenras te kunnen uiten, moet je met beide handen aannemen. Bijvoorbeeld Paard & Koets is een schitterende promotiemogelijkheid, maar de echte jongere liefhebbers vind je toch hier op Bokt.
Ook ik reageer hier vanuit mijn prive account, maar toch is voor beide kanten iets te zeggen.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:20

Ik ook. Zo kan iedereen wel 6 accounts gaan maken. nergens voor nodig!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:40

Pfff wat een goede zeg...
Ik denk dat Rhodé hier toch wel een aardig standpunt heeft... Ik snap heel goed dat ze haar persoonlijke dingen en gezelligheid enzo gewoon onder haar stalnaam wil doen en daarnaast officiële aankondiging enzo onder een WPCV account wil doen...

Maar goed, dat is mijn mening Knipoog En Rhodé, de show in Gilze was echt super verzorgt enzo!! Ik en Power hebben genoten tijdens de rijrubriek, en ondanks onze slechte voorbereiding toch erg tevreden!!