Nee ik heb het ook niet terwijl ik sinds kort toch drie keer een OW kreeg . Mijn vriendin die nooit een vlieg kwaad doet heeft dit er dus wel staan. Kan me niet voorstellen dat die iets fouts gedaan heeft. Is de goedheid zelve.
Volgens de regels na een half jaar. Maar aangezien de moddies nog niet eens precies weten dat het er staat etc. denk ik dat die vermelding op je eigen scherm er nog niet zo 1,2,3 er weer af is. De "echte" OW's staan er een half jaar.
Je hebt dus een half jaar "voorwaardelijk". Als ik dus binnen een half jaar na m'n eerste OW er weer een krijg dan telt die als 4 de en moet ik 1 maand van bokt af..... etc. Maar is allemaal in de FAQ na te lezen.
Sinds de update naar de nieuwste phpBB versie. Maar het zal allemaal nog aangepast worden omdat er een onderscheid gemaakt moet worden tussen UN en OW.
Ik heb ooit in een ver verleden een UN gehad, geen idee meer waarvoor Maar er staat niets bij, dus dat is idd nog niet bijgewerkt... hoeft ook niet hoor, voel me heel netjes zo