"typisch bokt"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: "typisch bokt"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:01

"typisch bokt" begint steeds meer gezegt te worden, net als en hele tekst quoten en alleen schrijven; "amen", en/of " Afgod " of alleen " *LOL*"
Ik vind het "typisch bokt" dat van veel (kleine?) dingen een heel drama wordt gemaakt... Bijv als er iemand met een hulpteugel ofzo rijdt, alle reacties zijn positief, en dan komt er iemand die behoorlijk bekend is op bokt: ''Dat is slecht voor je paard, omdat blabla'', en dan zijn zowat de rest van de reacties precies hetzelfde.
Erger me er stiekem aan Nagelbijten / Gniffelen.

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:07

ja en dan die moderators GrRRR

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:10

Maethoriel schreef:
Ik vind wat Stef beschrijft niet 'typisch bokt' maar typisch de paardenwereld.

Het is toch algemeen bekend dat in de paardenwereld íedereen het altijd beter weet en altijd wel iets aan te merken heeft op een ander.
In real life zijn mensen misschien niet zo direct in hun mening (roddelen er eerder over), op bokt kun je direct reageren omdat je degene die het betreft vaak niet eens kent

Ben het hier helemaal mee eens..
Oftewel, "amen Afgod "

Nee even serieus, ik denk inderdaad dat dit typisch iets is van de paardenwereld, en aangezien dit lekker indirect is en hier een heleboel paardenmensen bij elkaar zitten is het niet altijd even gezellig..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:10

moderators heb ik geen last mee, die doen alleen maar wat er van ze verwacht wordt

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:17

Ik persoonlijk denk dat dat gewoon lekker makkelijk hun 'mond' uit glijdt, en iedereen zegt het, nietwaar...? Ik heb dan zoiets van zeg gewoon tegen zo'n 'typische bokker' wat je dan niet netjes (oid) vindt aan het commentaar maar zeg niet zoiets, wat bereik je daar nou mee!
Laatst bijgewerkt door _Nancy_ op 20-08-06 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:17

ja oke maar die bannen je of zo maar ja

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:25

"typisch bokt" (en andere fora) is het wel dat het weer op een flink meningsverschil uitdraaid..

en over die pasoa.. ik kan me er ergens wel in vinden dat je zegt, ik krijg een bit dus ik hang hem in het mondje van mijn paard, aan de andere kant kan je je natuurlijk afvragen wat het verschil is tussen verschillende bitten. waarom mennen de meeste mensen met een liverpool stang bijv. en wat zijn de verschillende inwerkingen van bepaalde bitten.

maar ik kan me voorstellen dat als je daar weinig mee te maken hebt gehad, dat je daar gewoon niet bij nadenkt.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:33

Ook typisch Bokt: van die mensen die net een dag of wat aangemeld zijn met een paar berichten en die dan al heel wat te klagen hebben Vork

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:42

palousa_boy schreef:
en over die pasoa.. ik kan me er ergens wel in vinden dat je zegt, ik krijg een bit dus ik hang hem in het mondje van mijn paard, aan de andere kant kan je je natuurlijk afvragen wat het verschil is tussen verschillende bitten. waarom mennen de meeste mensen met een liverpool stang bijv. en wat zijn de verschillende inwerkingen van bepaalde bitten.

maar ik kan me voorstellen dat als je daar weinig mee te maken hebt gehad, dat je daar gewoon niet bij nadenkt.

hmm zat in het verkeerde topic met dit stukje Tong uitsteken

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 22:34

Xx_Joyce_xX schreef:
ja oke maar die bannen je of zo maar ja

je bent sinds gister geregistreerd, en hebt nu al commentaar op het ban beleid? Klinkt verdacht (SA??)

Als je je gedraagt heb je over het algemeen geen last van mods

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 12:00

Nou van sommige krijg ik ook weinig hoogte. De een vraag om een actief tem beleid dan tem je (is bij ene medebokker gebeurd)dan had je weer niet hoeven temmen....

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 12:11

Wat ik heel erg appart vind.
Men krijgt niet even positief commentaar, in sommige gevallen terecht.

Gaat men gelijk om een slotje gillen.

Probeer gewoon het goed bedoelde eruit te halen, en ga er niet dwars tegenin.