Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orionneke schreef:Deze topics zullen over medeleven en steun gaan. Ervaringen uitwisselen etc.....
Want als het allemaal nuttig moet zijn zoals ibbel verwoord en iemand er een zinnig antwoord op moet kunnen geven denk ik dat alle liefdes/gevoels topics etc maar kunnen verdwijnen, maw bijna heel bokt!!!!
stef schreef:orionneke schreef:Deze topics zullen over medeleven en steun gaan. Ervaringen uitwisselen etc.....
Want als het allemaal nuttig moet zijn zoals ibbel verwoord en iemand er een zinnig antwoord op moet kunnen geven denk ik dat alle liefdes/gevoels topics etc maar kunnen verdwijnen, maw bijna heel bokt!!!!
hmmz, in basis is Bokt nog steeds een paardenforum
Justy schreef:Mwah, zwanger zijn heeft eerder te maken met het ontbreken van anti-conceptie![]()
Een centraal topic lijkt ons zo op het eerste gezicht niet heel handig. Dat soort topics wordt toch meestal geopend om wat medeleven te krijgen, en ik denk dat er in een centraal topic snel mensen over het hoofd worden gezien. We zijn wel aan het kijken of we hier een andere oplossing voor kunnen vinden, want het lijkt inderdaad wel epidemische vormen aan te nemen af en toe.
ThePast03 schreef:orionneke schreef:Deze topics zullen over medeleven en steun gaan. Ervaringen uitwisselen etc.....
Maar dat is toch pas goed mogelijk als je zeker weet dat iemand zwanger is?Zolang dat niet zeker is kan je toch maar een tip geven: ga een test halen, dat hoeft echt geen dagen te duren dan ben je van de onzekerheid en eventuele stress af.
Berichtjes als: ik voel dit en dat zou ik dan zwanger kunnen zijn snap ik ook niet helemaal eigenlijk.
Dat kun je toch gewoon testen denk ik dan.
Mickey schreef:We hebben als modteam gekozen voor een FAQ en geen centraal topic.
De FAQ kun je hier vinden: FAQ Help, kan ik nu zwanger zijn?