Karin schreef:Maar je kunt een discussie toch ook een 'zachte opstart' geven door een nieuwsbericht te quoten, een bronvermelding te geven en er je eigen (gefundeerde) mening over het betreffende nieuws aan toe te voegen?
Dat ben ik helemaal met je eens. Sowieso is het niveau van discussieren op Bokt bedroevend laag van tijd tot tijd (en dan doel ik op het totale gebrek aan fundering).
Ik ben zelf alleen van mening dat, wanneer er gesproken wordt over het niveau van bepaalde topics of reacties op Bokt, er tot dusver -althans zolang ik op Bokt ben en ik ben me ervan bewust dat dat nog niet zo lang is- (veelal) heeft gegolden 'Bokt is voor mensen van alle leeftijden en alle denkniveaus, dus meet niet iedereen af naar je eigen maatstaven.' en dat mis ik een beetje op het forum NM. Het lijkt me gebruiksvriendelijker en opbouwender voor NM als forum om de desbetreffende gebruiker in te lichten en de kans te geven zijn 'fout' te herstellen.
Daarnaast zie ik in de links die Desiree (?) aanhaalde ook links staan waar TS geen discussieopening maakte maar waar deze taak werd overgenomen door een andere Bokker. Erg zonde om die discussie dan weer op slot te zetten (maar dat is alleen mijn mening, ik begrijp dat het vanuit de eenduidigheid naar de gebruikers wel op slot moet)
Karin schreef:maar wil je een bepaald discussieniveau, dan kun je daar zelf een bijdrage aan leveren.
Ik doe mijn best