Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ok, maar de vraag blijft of je nu niet het omgekeerde effect bereikt.
SuperPepeijn schreef:Anya, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er nog iets van jouw kant kwam, dat vind ik wel prettig. Het is dan ook niet uit wrok of boosheid dat ik dit vraag, maar zeg me, hoe kan ik jou nu, na het lezen van wat er achter de schermen gezegd is, nog zien als iemand die een ander verteld wat goed gedrag op bokt is? Op een serieuze manier kan ik dat niet, sorry. Maar goed, wat ik vind, dat zal je waarschijnlijk ook niet zo belangrijk vinden.
Citaat:burgermeester laat ook wel eens een scheet
_Natasja_ schreef:Citaat:burgermeester laat ook wel eens een scheet
Ehm, ik zie niet in hoe dit in overeenstemming staat met dit topic?
KiWiKo schreef:Het is alleen nodig om stoom af te blazen, of gal te spuwen als je niet boven dat gedrag staat, professioneel zijn is dat.ik kan het me persoonlijk wel voorstellen dat mods gal spuwen op een besloten mod forum........ nou eens even allemaal eerlijk zijn, doet niet iedereen hetzelfde in de kroeg.. of tijdens een boktmeeting of welke andere gelegenheid dan ook?? Ik zou wel eens willen zien wat die twee "besproken" of geschreven hebben over de bokt mods...... zal ook niet al te vriendelijk zijn geweest.
KiWiKo schreef:
@ slimmerik........ heb heel lang bij een thuiszorgorganisatie gewerkt..... je wil niet weten wat voor een grappen we maakte
slimmerik schreef:Die scheet zal niemand over kleppen....Een politieagent rijdt in zijn vrije tijd ook wel eens te hard en een burgermeester laat ook wel eens een scheet....
KiWiKo schreef:@ superpepijn mods zijn vrijwilligers...... hebben niet een HBO opleiding " hoe ga ik met bokkers om" gevolgd....... en bovenal zijn het mensen, en mensen moeten gewoon hun bagage kwijt kunnen
dus ik kan me dat wel voorstellen
Alane schreef:
Dat vrijwillig en opleiding wordt zo langzamerhand een dooddoener.. en MI is het geen vrijbriefje om op zo'n manier andere gebruikers te bespreken.