enige toelichting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: enige toelichting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:15

Ok, maar de vraag blijft of je nu niet het omgekeerde effect bereikt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:18

Anya is een toppurt! Ik vind een van de betere mods, en ik denk dat ze als persoon ook een heel fijn mens is.

Anya, laat je niet gekmaken......... ! Jij hebt je aan jouw deel van de afspraak gehouden, en dat hun dat niet doen........ tja, wat moet je zeggen.

sterkte, want heel gezellig zal het nu ook niet op stal zijn..........

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:29

Ik vind het erg netjes dat je het hier even recht zet. Ik heb alle topics wel gelezen, maar voor de rest niet gepost. Ik heb wel alle topics op een ander forum voorbij zien komen en moet zeggen dat ik het allemaal erg kinderachtig vind. Het is allemaal wel "maar internet" maar desondanks kan verkeerde informatie/woorden toch rottig uitpakken.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:33

Anya je hebt gedaan wat je moest doen toppie hoor.
Petje af voor jou

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:46

Tieneke schreef:
Ok, maar de vraag blijft of je nu niet het omgekeerde effect bereikt.

Ik denk dat dat altijd een gok blijft Lachen Er zal altijd een groep gebruikers blijven die het oneens is met het moderatorteam, ongeacht wat het beleid is. Zo'n groep overtuig je toch niet van goodwill, en het kan zijn dat een topic zoals dat eerder deze week door Ellende werd geopend, dan ontaardt in nog meer moddergegooi. Maar dat is een risico dat we genomen hebben. Met dat topic ging het mis, en met dit topic gaat het (vooralsnog) goed.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:50

En hopelijk blijft het zo en wordt de hele zaak snel opgelost, want moddergegooi voor of achter de schermen is nooit goed.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:57

Verstandig topic.. Weet niet hoe het allemaal zit, maar het is alels behalve netjes!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:19

Anya, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er nog iets van jouw kant kwam, dat vind ik wel prettig. Het is dan ook niet uit wrok of boosheid dat ik dit vraag, maar zeg me, hoe kan ik jou nu, na het lezen van wat er achter de schermen gezegd is, nog zien als iemand die een ander verteld wat goed gedrag op bokt is? Op een serieuze manier kan ik dat niet, sorry. Maar goed, wat ik vind, dat zal je waarschijnlijk ook niet zo belangrijk vinden.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:37

SuperPepeijn schreef:
Anya, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er nog iets van jouw kant kwam, dat vind ik wel prettig. Het is dan ook niet uit wrok of boosheid dat ik dit vraag, maar zeg me, hoe kan ik jou nu, na het lezen van wat er achter de schermen gezegd is, nog zien als iemand die een ander verteld wat goed gedrag op bokt is? Op een serieuze manier kan ik dat niet, sorry. Maar goed, wat ik vind, dat zal je waarschijnlijk ook niet zo belangrijk vinden.

Nou heb ik zo'n vermoeden dat je de mods toch al niet serieus nam maar heb je wel eens de posten in diverse huiskamertopics gelezen?? Ook daar komt een hoop gein en ongein voor en dat is nog wel openbaar. Zo zul je dat mod topic ook moeten zien denk ik.... alleen is dat normaal gesproken gesloten en hoeven ze geen rekening te houden met meegluurders. En ik zou eigenlijk niet weten waarom daardoor de mods niet kunnen vertellen wat goed gedrag is op een openbaar forum.

Een politieagent rijdt in zijn vrije tijd ook wel eens te hard en een burgermeester laat ook wel eens een scheet....

edit: Wat ik niet netjes vindt is het openbaar maken van dingen die daar niet voor bedoeld zijn. Bloos
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 05-08-06 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:39

Citaat:
burgermeester laat ook wel eens een scheet

Ehm, ik zie niet in hoe dit in overeenstemming staat met dit topic?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:40

_Natasja_ schreef:
Citaat:
burgermeester laat ook wel eens een scheet

Ehm, ik zie niet in hoe dit in overeenstemming staat met dit topic?

Is ook niet zo netjes in zijn functie...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:43

ik kan het me persoonlijk wel voorstellen dat mods gal spuwen op een besloten mod forum........ nou eens even allemaal eerlijk zijn, doet niet iedereen hetzelfde in de kroeg.. of tijdens een boktmeeting of welke andere gelegenheid dan ook?? Ik zou wel eens willen zien wat die twee "besproken" of geschreven hebben over de bokt mods...... zal ook niet al te vriendelijk zijn geweest.

Ik persoonlijk vind het ook goed als er over verzachtende of verzwarende omstandigheden gepraat kan worden op MP, er zijn zoveel gebruikers, en als er omstandigheden zijn waardoor iemand dingen doet die niet door de beugel kunnen en een mod weet dat, dan vind ik dat dit gemeld moet worden..... het is een besloten topic, alleen de mods kunnen erbij en ik denk dat de mods verder heel discreet met die info omgaan, ondanks dat ze er zelf misschien wat grappen over maken om hun frusties even te uiten..... maar een mod kan beter een frustratie wegschrijven op een MP dan gelijk een rechtse directe uitdelen aan de persoon in kwestie.......

Persoonlijk vind ik het allemaal erg onvolwassen gedrag

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:46

@slimmerik; Dat van dat serieuze dat valt wel mee hoor, de meeste moddies zijn aangesteld tijdens mijn ban en ken ik helemaal niet, sta daarom neutraal tegen ze. Tot dit voorval tenminste. Het is niet mijn bedoeling hier om lief te doen, ik geef eerlijk mijn mening en zoals iedereen van me gewend is en neem ik liever, tot zover mijn banbom dat toestaat tenminste, geen blad voor mijn mond.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:48

moet je ook niet doen SP........ leid alleen maar tot Frustraties Haha! Haha!

Jouw post is heel duidelijk en heel oprecht in mijn ogen.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:48

KiWiKo schreef:
ik kan het me persoonlijk wel voorstellen dat mods gal spuwen op een besloten mod forum........ nou eens even allemaal eerlijk zijn, doet niet iedereen hetzelfde in de kroeg.. of tijdens een boktmeeting of welke andere gelegenheid dan ook?? Ik zou wel eens willen zien wat die twee "besproken" of geschreven hebben over de bokt mods...... zal ook niet al te vriendelijk zijn geweest.
Het is alleen nodig om stoom af te blazen, of gal te spuwen als je niet boven dat gedrag staat, professioneel zijn is dat.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:51

Ik heb eens een programma op tv gezien van chirurgen in de operatiekamer.... Je wilt niet weten wat daar allemaal verteld wordt bij de patiënt die onder narcose ligt...

Ook mensen in een uitvaartcentrum staan rustig moppen te tappen bij het schminken van een overledene hoor...

Ik bedoel het is niet voor de ogen en oren van anderen bedoeld en zo had dit ook moeten blijven.

edit: en dat zijn professionele mensen en mods zijn vrijwilligers (niet vergeten!!)

moet je eens op het andere forum kijken wat daar een stoom afgeblazen wordt Haha! Haha! Haha! Knipoog
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 05-08-06 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:52

2 wrongs doesn't make a right slimmerik.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:52

@ superpepijn mods zijn vrijwilligers...... hebben niet een HBO opleiding " hoe ga ik met bokkers om" gevolgd....... en bovenal zijn het mensen, en mensen moeten gewoon hun bagage kwijt kunnen

dus ik kan me dat wel voorstellen

@ slimmerik........ heb heel lang bij een thuiszorgorganisatie gewerkt..... je wil niet weten wat voor een grappen we maakte

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:54

KiWiKo schreef:

@ slimmerik........ heb heel lang bij een thuiszorgorganisatie gewerkt..... je wil niet weten wat voor een grappen we maakte

En volledig terecht Kim !! Daar kun je de "echten" aan herkennen!! Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:56

slimmerik schreef:
Een politieagent rijdt in zijn vrije tijd ook wel eens te hard en een burgermeester laat ook wel eens een scheet....
Die scheet zal niemand over kleppen....
maar ik kan we wel voorstellen wat er gebeurd als 2 agenten in een 'vertrouwelijke' memo een 'verdachte' bespreken en dan met name sexuele geaardheid en kledingkeuze.

@Kiwiko: hoe kan de sexuele geaardheid of kledingkeuze bepalend zijn in het vast stellen van de strafmaat?

Verder kan ik me ook niet voorstellen dat iemand er moeite mee zou hebben als 'zakelijk' met bepaalde info om wordt gegaan cq besproken wordt.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:57

KiWiKo schreef:
@ superpepijn mods zijn vrijwilligers...... hebben niet een HBO opleiding " hoe ga ik met bokkers om" gevolgd....... en bovenal zijn het mensen, en mensen moeten gewoon hun bagage kwijt kunnen

dus ik kan me dat wel voorstellen

Hebben bokkers dan wel allemaal een HBO opleiding gevolgds???
en worden bokkers betaalt?

Dat vrijwillig en opleiding wordt zo langzamerhand een dooddoener.. en MI is het geen vrijbriefje om op zo'n manier andere gebruikers te bespreken.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:58

Gebruikers worden afgerekend op hun gedrag op het openbare gedeelte van bokt, niet op wat ze per pb, msn of noem maar op schrijven. Waarom zou dat voor moddies anders moeten zijn?

Ik neem aan dat er op het moderatorgedeelte regelmatig leden besproken worden en het is niet meer dan menselijk dat daar ook wel eens niets terzake doende informatie of geroddel tussen zit. En zolang het op dat afgesloten gedeelte blijft is dat net als pb's van leden waarin andere leden besproken worden, niet zo interessant.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:00

Alane er zit zo een rood kruisje in je rechter boven hoek..... kan je aanklikken en NOOOOOIT meer op dit rotforum komen

Gal spuwen is wat anders dan de bepaling van een strafmaat omdat iemand in de bovenkamer niet helemaal tof is.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:03

Die politieagenten hebben het geluk dat ze elkaar mondeling daarover kunnen spreken en mogen op grond van hun professionaliteit idd daar op aangevallen worden als die memo gevonden wordt.

Nogmaals dit zijn vrijwilligers en het topic had niet gekraakt mogen worden (en dat zal in de toekomst ook best niet meer gebeuren) maar ja onbeschofte inbrekers de hemel in prijzen gaat me gewoon te ver.

En "gewone" bokkers hebben de keuze om geen gebruik meer te maken van bokt....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:05

Alane schreef:

Dat vrijwillig en opleiding wordt zo langzamerhand een dooddoener.. en MI is het geen vrijbriefje om op zo'n manier andere gebruikers te bespreken.

Dan ligt er voor jou op het andere forum nog een hele grote uitdaging....
Haha!