Cassidy schreef:Ik heb er niets over meegekregen, maar onderling overleg moet kunnen en moet mogen. Aangezien het voor de moderators niet mogelijk is om regelmatig samen te komen zal dit wel online moeten gebeuren, en waar anders dan in een besloten forum van Bokt?
.
Onderling op een redelijke toon en op redelijke manier overleggen is wat anders dan stoom afblazen.
Aangezien ze zich geroepen voelen om zich te verdedigen zal het er zeker niet vriendelijk aan toe zijn gegaan. Wel met een vermanend vingertje naar de gebruikers wijzen maar je zelf dus niet houden aan regels die je wel aan een ander oplegt vind ik niet kunnen.
Ik weet het mods zijn ook mensen en zullen ook wel eens niet hun dag hebben of uit hun slof schieten maar juist omdat ze mods zijn verwacht ik wel dat ze het goede voorbeeld geven dan tellen ze maar een keer tot 10 voor ze een reactie plaatsen.
En voor de mensen die zeggen dat moet kunnen. Wie weet hebben ze over jou ook wel slechte dingen gezegd. Vind je het dan nog zo leuk dat allerlei andere bokkers dat hebben kunnen lezen?