orionneke schreef:Ow maar staat wel onder je naam (bij mij dan).... Of is dat nog een probleem van bokt op het moment?
Ik zie het ook opeens staan volgens mij was dat helemaal niet meer maar ik ga het eens even navragen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orionneke schreef:Ow maar staat wel onder je naam (bij mij dan).... Of is dat nog een probleem van bokt op het moment?
Djilan schreef:De reden dat sommigen wel een waarschuwingsniveau (1) hebben staan en anderen niet heeft te maken met hoe de verschillende mods de OW's en UN's registreren sinds het vernieuwde Bokt. Er waren ineens meer mogelijkheden, maar we hebben niet meteen afspraken gemaakt over hoe dit af te handelen.
Eigenlijk alleen bij een OW zou het waarschuwingsniveau moeten wijzigen, maar een aantal van ons heeft voor het versturen van een UN ook dit systeem gebruikt. Bij ons in de administratie staat hij dan wel gewoon als een UN (dus schrik niet ), maar jullie zien hem dan wel als waarschuwing staan. Andere mods stuur(d)en nog gewoon de UN (en/of OW) via PB en daar is dus nog geen gewijzigd waarschuwingsniveau te vinden.
Klinkt vast ingewikkeld en dat is het ook wel
orionneke schreef:Volgens mij kan bart onze pbtjes toch niet zien??
russel schreef:orionneke schreef:Volgens mij kan bart onze pbtjes toch niet zien??
Nou volgens mij wel hoor.
russel schreef:Als beheerder kan je alles hoor. Zo heb ik ooit een leuke chef gehad die rustig alle emails van alle collega's elke dag las en ook op mijn scherm mee keek als ik aan het invoeren was, kijken of ik wel snel genoeg werkte
slimmerik schreef:Hij heeft idd ooit gezegd dat dat mogelijk is maar daar moet ie dan zo ontzettend veel moeite voor doen dat ie er niet aan denkt om daar aan te beginnen......
KiWiKo schreef:klopt, mensen die nare peebees sturen zijn het neersabelen niet waard......... laat staan dat je ze als gelijkwaardige gesprekspartners kan zien
KiWiKo schreef:klopt, mensen die nare peebees sturen zijn het neersabelen niet waard......... laat staan dat je ze als gelijkwaardige gesprekspartners kan zien
door_ schreef:Ja, maar met hotmail en dergelijke kun je ze gewoon blokken, geen probleem, en via de mail bedreigen is volgens mij gewoon bewijs bij aangifte, maar bedreigen per pb kan dus gewoon maar....
slimmerik schreef:KiWiKo schreef:klopt, mensen die nare peebees sturen zijn het neersabelen niet waard......... laat staan dat je ze als gelijkwaardige gesprekspartners kan zien
Inderdaad zoals ik al zei: klein verstand en geen normen en waarden..... je kunt het vaak ook van het gezicht al aflezen als je dat bekend is tenminste.
Quellian schreef:door_ schreef:Ja, maar met hotmail en dergelijke kun je ze gewoon blokken, geen probleem, en via de mail bedrijgen is volgens mij gewoon bewijs bij aangifte, maar bedreigen per pb kan dus gewoon maar....
Is idd bewijs bij aangifte, net als MSN gesprekkenHeb ik idd ervaring mee. Maar zouden PB's niet als bewijs kunnen dienen?
Edit: politie kan in zulke gevallen wel IP adressen opvragen bij Bart